Kirjoittaja Aihe: Neon Genesis Evangelion ****SPOILER****  (Luettu 3076 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Neon Genesis Evangelion ****SPOILER****
« : 23.09.2005 klo 17:29:24 »
Ja sitten varsinaiseen otsikkoon, eli ”Kuka tappoi Ryoji Kajin?”
Ehdokkaista tuskin on pulaa, netillä näyttää olevan vallalla käsitys, että Misato ampui hänet.

Itse en oikein usko tuohon, sillä Nerv Security pidättää Misaton epäiltynä kanssarikollisena, ja hänen virka-aseensa näyttää olevan jonkinlainen puoliautomaattinen pistooli (tai sinnepäin, en ole aseasiantuntija). Murhaajalla taas on kädessään revolveri. Misaton päästessä vapaalle Kaji on jo kuollut.

So, who dunnit?
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

BiQ

• Jäsen
Re: Neon Genesis Evangelion ****SPOILER****
« Vastaus #1 : 23.09.2005 klo 21:35:54 »
Mulla olis sellainen muistikuva että Anno on jossain haastattelussakin sanonut että se oli joku sarjassa nimetön NERVin agentti, ja joku olisi jostain ilmauksesta löytänyt implisiittisen vihjauksen siitä että Gendo antoi käskyn "likvidoida" Kaji.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Neon Genesis Evangelion ****SPOILER****
« Vastaus #2 : 23.09.2005 klo 21:55:42 »
Mulla olis sellainen muistikuva että Anno on jossain haastattelussakin sanonut että se oli joku sarjassa nimetön NERVin agentti, ja joku olisi jostain ilmauksesta löytänyt implisiittisen vihjauksen siitä että Gendo antoi käskyn "likvidoida" Kaji.

Mullakin on sellainen tunne, että Gendo lopultakin hankkiutuisi eroon ”kolmoisagentistaan”. Aseenpitelijänä näkisin varmaan mieluiten Ritsukon...  ;)
« Viimeksi muokattu: 26.09.2005 klo 15:16:16 kirjoittanut rama »
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Jonir

• Suurmestari
  • Jäsen
  • Nörttiys suosii nörttiä!
Vs: Neon Genesis Evangelion ****SPOILER****
« Vastaus #3 : 08.10.2007 klo 13:59:28 »
Mangassa Kaji pakeni lapsena sotilaalta joka tähtäsi häntä päähän, kaveri viittasi tähän hahmoon mutta huomasin ettei teoria piä vettä.  Mangassa sotilas ainoastaan tähtäsi Kajia mutta hänen peräänsä ampunut sotilas oli toinen, kuollessaan Kaji sanoo vielä: "tähtää tällä kertaa kunnolla." Joten ilmeisesti Kaji on viettänyt vaarallisempaa salaisen agentin elämää kun mitä odotettiin.

Onkohan Kaji -käännetty päin honkia? Kaji kuulostaa lausuttuna samalta kuin Kanji, tietysti kyse voi olla myöskin tranletteröinnistä mutta jotenkin tulee mielikuva kääntäjästä joka kuulee hahmon nimeksi Kaji ja pistää nimen enkku-versioon vaikka se kirjoitetaan Kanji.

Loppu ei liittynyt aiheeseen mitenkään mutta se joka tietää paremmin voi sivistää minua...
Human Complementation Program version 1.3 for Windows Vista

jinroh

• Rocket Scientist
  • Jäsen
  • Myöhäistä! Isin Shinjit ovat jo täällä!
« Vastaus #4 : 09.10.2007 klo 15:21:44 »
Onkohan Kaji -käännetty päin honkia? Kaji kuulostaa lausuttuna samalta kuin Kanji, tietysti kyse voi olla myöskin tranletteröinnistä mutta jotenkin tulee mielikuva kääntäjästä joka kuulee hahmon nimeksi Kaji ja pistää nimen enkku-versioon vaikka se kirjoitetaan Kanji.

Kaji kirjoitetaan 加持.
@--`-,-- Zettai unmei mokushiroku

prankster wankster

• Uusi jäsen
« Vastaus #5 : 13.10.2007 klo 15:28:21 »
Huono mennä sanoman. Itse sanon että Misato, koskan onhan sen nyt niin paljon dramaattisempaa ja kiinnostavampaa kuin joku random man-in-black.