Itselläni taas ei juuri luonnoksia tahdo jäädä. Minulla kun on tapana piirtää hahmo luonnostelun jälkeen loppuun asti.
Minulla taas on lähes maaninen tapa ottaa aina shotteja työstä sen eri vaiheissa. Eli luonnos-tussaus-väritys-väritys-väritys-huoraus-photoshoppaus-huoraus.
tertsi: Uuu~ Itse tykkään usein katsella juuri muiden piirtäjien ilme/kasvo-luonnoksia, ja onhan tuossa ihan kivasti ilmettä ja menoa. Oma suosikkini lienee tuo vasemman laidan keskellä oleva kaveri, ei kyllä saa selvää että mitä paralle tapahtuu, mutta ilme on "näkemisen arvoinen"
Neittis: Jees, mutta hahmo näyttää varsin epätasapainoiselta. Korkealle kurkottava, massiivinen käsivarsi tarvitsisi varmaankin jotain oikealle puolelle "vastapainoksi". Johtuneeko housuista, mutta hahmon koivet näyttävät todella lyhyiltä. Peban leventäminen saattaisi vähentää pitkäselkä-lyhytjalka -mielikuvaa.
Omia luonnoskuvia dumppaan aina
photobucketin kansiooni, josta sitten liitän niitä
sketsijournaliini *sketsiblogiaddikti*.

(kuva on jo valmis, joten ei noita asioita kovinkaan paljon muutella enää -- ja onnistuinpa kuitenkin sotkemaan ihan ok:n luonnoksen maalatessa >_>)