Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 614605 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sika

• Jäsen
Re: Luonnokset
« Vastaus #510 : 04.04.2005 klo 00:24:37 »
Taidanpa mäki näyttää mun tuherruksia elikkä siis todellakin tuherruksia.

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #511 : 04.04.2005 klo 09:37:36 »
Taidanpa mäki näyttää mun tuherruksia elikkä siis todellakin tuherruksia.

Hmm... Kolme tyyppiä olivat vähän samasta puusta veistettyjä pottunenineen, mutta voisivat kyllä sopia hyvin perinteiseen strippikuvitukseen tms. Vasemmanpuoleinen realistisempi miekkonen toi kovasti mieleen päättäväiset ja rehdit Korkkarimiehet ;) Olis kiva nähdä etenkin noita pottuneniä toiminnan tiimellyksessä, ts. jos löytyy strippiä tai muuta tarinantynkää niin laita toki nähtäväksemme!
Klik klik --> Sarjisblogini

Sika

• Jäsen
« Vastaus #512 : 05.04.2005 klo 23:43:06 »
Kiitti palautteesta mut ei mun taidot eikä viitseliäisyys taida riittää.

Protek

• Jäsen
« Vastaus #513 : 08.04.2005 klo 09:14:44 »
Lykkäänpä minäkin yhden sutaisun. Tämä on tehty muistiinpanovihkoon mustekynällä. Aihepiiri on Transformers: "Mitä, jos Bumblebee saisi Matrixin?"
Tero

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Vastaus #514 : 08.04.2005 klo 17:42:54 »
Lykkäänpä minäkin yhden sutaisun. ..

Eipä näy enään, jos tää osoite (http://koti.mbnet.fi/ ... ) sallii vaan rajoitetun liikenteen?

Voit lisätä tässäkin vastaukseesi kuvan. Klikkaa lisätoiminnot ja pleraa kuva tietsikastasi esiin, se siirtyy vastauksesi mukana Kvaak´in serverille. Mutta muista pitää kuvakoko suhteellisen pienenä.

-- j --
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #515 : 08.04.2005 klo 18:19:12 »
Eipä näy enään, jos tää osoite (http://koti.mbnet.fi/ ... ) sallii vaan rajoitetun liikenteen?

Ei, MBnetin servu on vain hei-hei juuri nyt. Eiköhän se pian tule takaisin linjoille.

Mikä Bumblebeen nimeksi muuten tulisi? Bumblimus Prime? Beeimus Prime?
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #516 : 08.04.2005 klo 20:01:26 »
Bumblimus Prime kuulostaisi hienolta. Autoboteilla menisi kuitenkin kohtuu heikosti tosin jos tuo pieni kupla joutaisi johtoon. Huh.

Hieno kuva kyllä, herätti muistot heti.
__
Matti Veekamo
Veksu

Sika

• Jäsen
« Vastaus #517 : 08.04.2005 klo 23:56:22 »
Laitetaas viel tämä.
Yritin tässä harjoitella lihasten piirtämistä ja omasta mielestä onnistui ihan kohtalaisesti vaikka eihän se oikein luonnolliselta näytä.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #518 : 09.04.2005 klo 00:21:12 »
Jee! Hieno robotti-idea volkkarista. Mechat jyrää!

8)

Daiz

• wannabe-manga-artisti
  • Uusi jäsen
  • Sen pitäisi esittää minua, tai sitten ei
« Vastaus #519 : 09.04.2005 klo 11:23:15 »
Toivottavasti olen oikeassa topikissa :)

Itse tässä pari viikkoa sitten sain uutta intoa piirtämiseen, ja tällä hetkellä on tekeillä eräs sarjakuva, johon nämä seuraavat luonnokset liittyvät.

Toi tyttö on nimeltänsä Miko ja toi poika on Tenchi.
http://img.photobucket.com/albums/v239/teamfire/NA_1.jpg
10min työ jonka tein tossa pari iltaa sitten.
http://img.photobucket.com/albums/v239/teamfire/NA_2.jpg
Eilen illalla 25min aikaa käytin tämän tekemiseen, väritys meni ehkä vähän pieleen johtuen että käytin värityksessä tavallisten puuvärien lisäksi vesipuuvärejä (tms.)
Pohtimista:
Lentävä banjokauppias
Kävelevä kenkäkauppias
Sukeltava moottorisahamurhaaja Mitä yhteistä näillä on?

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Vastaus #520 : 09.04.2005 klo 16:27:00 »
Alaston miäs

Oikein hieno piirros. Aika 70- luku rintakarvat ;D Ainoana "mokana" näen noiden käsien pittuden. Ei tunnu ihan foreshorteningkaan selittävän käsivarsien lyhyyttä :P
Mutta muuten oikein hyvä. Naisten versio Manarasta :D
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #521 : 11.04.2005 klo 16:02:00 »
Aika 70- luku rintakarvat ;D Ainoana "mokana" näen noiden käsien pittuden. Ei tunnu ihan foreshorteningkaan selittävän käsivarsien lyhyyttä :P

Kiitos knomentista. Olet muuten n. 20 kommentoijasta ainoa joka on valittanut käsivarsien lyhyyttä, yleensä on valitettu vain muiden osien pituutta. ;)
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

Protek

• Jäsen
« Vastaus #522 : 13.04.2005 klo 14:49:37 »
Mikä Bumblebeen nimeksi muuten tulisi? Bumblimus Prime? Beeimus Prime?
Itse ajattelin luodessani joko Microbus Primea tai Kleinbus Primea. ;D
Tero

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #523 : 13.04.2005 klo 21:23:52 »
Kolme viikkoa sitten ostamani kahvinkeitin rupesi valuttamaan kahvia kannusta pöydälle. Tutkiskelussa selvisi, että kannun pohja oli tuhansina päreinä. En jaksanut nauraa. Seuraavaksi paloi hekulamppu. Mikä tuhannen turkanen siinäkin on, että nämä philipsin polttimot (made in pingpong) kestävät kaksi kuukautta ja sanovat sitten poks. Mitään ei tehdä kuten ennen.
Näiden takaiskujen lomassa minua alkoi kyrsiä siinä määrin ansiokkaasti, että piirustelin valokuvan mallin mukaan Hayao Miyazakin. Ilmeen ja katseen muutin. Laitan sen tänne kaikkien harmiksi, koska minua edelleenkin potuttaa.

http://koti.phnet.fi/otaku/gallery/hayao.jpg

Mör.

”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #524 : 14.04.2005 klo 01:15:41 »
hiano on, itse en saisi (lyijärillä?) tollaista aikaan.