Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 613294 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

maisonterre

• Vieras
Vs: Luonnokset
« Vastaus #2505 : 29.12.2012 klo 14:04:43 »

Shenanigans

• pii(pe)rtäjä
  • Jäsen
« Vastaus #2506 : 08.01.2013 klo 15:10:44 »
Onko täällä meno jotenkin hiljentynyt? Tuntuu että harvakseltaan tänne tulee enää mitään.

Noh, itsellä ollut tänään aika tuottelias päivä. Tähän vielä tussaus ja värit niin valmista tulee. Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota enemmän yksityiskohtiin. En enää hyväksy epämääräisyyksiä. Se on nimittäin aiemmin kielinyt siitä etten osaa. Nyt hinkataan joka kohtaa niin kauan että osataan.

"Be careful out there, all that blood can get slippery ya know."

Secos-Bill

• Jäsen
« Vastaus #2507 : 08.01.2013 klo 22:42:01 »
Kääntelin kuvaa peilikuvaksi ja takaisin kokeeksi ja se näytti käytännössä virheettömältä. Ainoa, joka varsinaisesti häiritsee on oikean takajalan ja vasemman etujalan ääriviivojen koskeminen toisiinsa.

Shenanigans

• pii(pe)rtäjä
  • Jäsen
« Vastaus #2508 : 09.01.2013 klo 09:02:19 »
Kiitos kommentistasi, mukava kuulla.

Noihin jalkoihin kiinnitin huomiota itsekin, näyttää se vähän siltä kuin takajalka vääntyisi rungon yli. Onneksi nyt olen tussannut työn ja korjasin asian siinä.

"Be careful out there, all that blood can get slippery ya know."

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #2509 : 09.01.2013 klo 13:00:10 »
Hevonjalat(kin) on todella haasteelliset kaikkine lyhennyksineen. Lisäksi liike on niin nopea, että noita asentoja ei ikina näe kun eläin on liikkeessä. Ja vaikka asennot katsoiskin valokuvasta sitten on haasteena liikkeen kuvaamien eli se että lopputulos ei näytä tönkköjäykältä. Itse olen koettanut ratkoa tätä jättämällä viivat hieman luonnosasteelle eli... epämääräisiksi.  :) Kiva olis nähdä tussitkin tuosta.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #2510 : 10.01.2013 klo 14:01:32 »
Laitetaan nyt tämä päivän piirros tänne muhimaan, vaikka onkin ehkä lähempänä valmista kuin luonnosta.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #2511 : 20.01.2013 klo 11:02:39 »
Tuo hevosluonnos on kyllä tooooodella hyvä!

Harjoittelin vähän ilmeitä yhdellä hahmollani...

tertsi

• Vieras
« Vastaus #2512 : 24.01.2013 klo 10:24:00 »
Kas Hazartia pitkästä aikaa!
Hyvännäköisiä hahmoja. Osuvat ilmeet.
Opiskeletko jossain animaatiota? Jälki näyttää vähän animaatiomaiselta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #2513 : 24.01.2013 klo 22:21:44 »
Kas Hazartia pitkästä aikaa!
Hyvännäköisiä hahmoja. Osuvat ilmeet.
Opiskeletko jossain animaatiota? Jälki näyttää vähän animaatiomaiselta.

Olihan meillä jotain animaatiokursseja Taideakatemiassa. Mut nää ny o vaan tällasii omii harjoituksii. Hyvät ilmeet ja eleet herättää hahmon eloon. Niihin kun jaksaisi (ehtisi) aina panostaa...

Nykyään teen täysipäiväisenä artistina hommaa kotitoimistosta käsin. Jonkin verran pieniä animaatiojuttujakin.

Hoppi

• Vieras
« Vastaus #2514 : 25.01.2013 klo 14:00:28 »

Todella siistejä!!!

Eeppa

• Ohjelmoija, taiteilija, Web-designer.
  • Jäsen
  • Tähän laitetaan jotain ihmeellistä...
« Vastaus #2515 : 01.02.2013 klo 14:50:37 »
Hienon näköistä, HTH. Minä pidän töistäsi.  ;)

Vaude! Tosiaanhan tästä saisi jonkinlaisen animaatio-sarjan.

JJalonen

• Jäsen
« Vastaus #2516 : 25.02.2013 klo 22:02:18 »
Lyijykynäsketsi Tex Willeristä.

Rikoin hiukan kaanonia laittamalla lahkeet bootsien varsien päälle. Onkohan lahkeitten tunkeminen saappaisiin joku virka-asu Carsonille ja Texille. Kit Willerkin laskettelee löysin rantein lahkeet lepattaen.

Sotilasaappaissa varret jää näkyviin, mutta perus lännenmiehillä lahkeet lepäävät aina päällä. Onhan se esteettisesti hienoo, kun näkyy parkittua nahkaa, mutta kun aavikolla huitelee, niin on siinä sitten myös jalkineet täynnä hiekkaa ja kaktuksenpiikkejä. :laugh:

OM

• Jäsen
« Vastaus #2517 : 25.02.2013 klo 23:29:25 »
Yees JJalonen. Texissä on ilmettä ja upea lyijäri työ. Hienosti olet saanut vaatteisiin nuo laskokset tehtyy ja pieni pölyefekti mukavasti kertoo, että paha tilanne päällä.
Tussaappa tuo toiselle paperille, mutta älä väritä. Minusta Tex toimii paremmin mustavalkoisena.

Innostuin tästä JJalosen Tex kuvasta. Mulla on noita Tex luonnoksia jokunen jäänyt lojumaan tonne jonnekkin.
Kohta on lisää Texii luonnos osiossa. Varokaa vaan punanahat ja konnat. Kohta lentää lyijyä. ;D
« Viimeksi muokattu: 25.02.2013 klo 23:47:49 kirjoittanut Orjan May »

tertsi

• Vieras
« Vastaus #2518 : 26.02.2013 klo 01:35:30 »
Jalosella hyvä piirros. Onkos jalat hiukan isot päähän nähden?
Asento on luonnollinen ja yrmystä ilmeestä plussaa. Texhän se siinä.

Itsekin olen piirrellyt muutaman  Willerin mutta eivät ne ole oikein tupanneet onnistumaan.

JJalonen

• Jäsen
« Vastaus #2519 : 26.02.2013 klo 01:48:00 »
Onkos jalat hiukan isot päähän nähden?

Texillä on isot jalat, isot pyssyt ja iso ku... ku... kumiorava!

Itse asiassa bootsit olivat ensin vieläkin suuremmat, mutta sitten päädyin tähän kokoon. :)