Helevataperkele, kirjoitin monta kappaletta ja käyttis hävitti kun painoi vahingossa backia.
Ne Jokelan kuvat ei tosiaan näy kuin kopioimalla linkki suoraan selaimen osoitepalkkiin. Johtuu varmaan siitä, että kuvien suora linkkaus on estetty palvelimella. Eli jos referer-tieto on muuta kuin oma sivu tai tyhjä, palvelin estää niiden pääsyn selaimelle. Korjaus riippunee tosta kotisivupalvelusta mitä käytät.
Mukavaa kolmiulotteisuutta hirviön naamassa. Kannattaa kiinnittää huomiota raajojen ja ruhon yhtymäkohtiin, nyt näyttää vähän siltä kuin örmelöllä olis kumipuku päällä. Ellei se sitten ole tarkoituskin, onhan talviunilta heränneellä karhullakin 5 numeroa liian iso nahka...
Joku varoitteli jotain kuminaamasta sen mun kauniin pojan kuvan yhteydessä. Laitan huvikseni tänne vähän pidemmälle kehitellyn luonnoksen sivulta, mitä tänään piirsin. Ei siis taustoja eikä toimintaa... Älkää tehkö kuten minä teen, tehkää kuten sanon... Mun on jostain syystä aina ollut vaikea piirtää kasvoja tästä kulmasta.