Vaikka tämä nyt on jo valmista tavaraa, niin laitetaas kumminkin kun en keksi muutakaan paikkaa...
Siinä on siis kolmossivu 41-sivuisesta sarjakuvarojektistani DUSK. Siis kyseinen sarjakuva on valmis.

Meni melkein neljä kuukautta tasan piirtää koko roska (Hidas olen, piirsin/tussasin noin 1 sivun päivässä, tosin tussasin loput 10 sivua viikon sisään). Siis tämä oli siis lähinnä eräänlainen "kokeilu" sarjis, tosin en halunnut tehdä pakotettua loppua niin tämä on ensimmäinen osa jostain helvetin isosta saagasta.
Tarkoitus oli kans tarjota tätä jollekin pienelle kustantamolle, mutta pelkään vain sitä etten jaksaisi piirtää tälle jatkoa, kun itse tekeminen oli jo aika puuduttavaa ja muita sarjisideoita pyörii jo mielessä. Myönnän että laiskistuin loppua kohden ja viimeiset sivut tein hiukan "hutaisemalla". Väritettynä varmaan näyttäisi kaksi kertaa paremmalta, vaikka alunperin ajattelin tämän olevan mustavalkoinen. Ja koneväritys ei ole mulle kovin tuttu juttu.
En tosin keksi minne tämän sarjakuvan sitten laittaisin, nettiinpä kait. Tosin pitäisi jostain taiteilla sivut tälle, tosin menee sormi suuhun jo pelkästään miettiessä. Katsotaan nyt.