Anssi, mulla ainakin menee aina vituiks, jos koitan ilmeitä sun muuta vetää mallista. Sarjakuvassa kanzis ehkä piirrellä niitä tuttuja naamoja jonnekin muualle tarpeeks, aina asteittain vähemmän mallia käyttäen, sillai, että sulle muodostuu oma tulkinta niistä naamoista. Ja sitten real deal piirretään pääasiassa suoraan päästä. Jos ei muuten, niin tulee ainakin ilmeet enemmän sen mukaan, mitä oikeesti osaat piirtää.
Noi vähän tarkemmat ilmeoppaat on super. Gary Faiginin kirja oli paras ostos, mitä oon tehny pitkään aikaan. Vielä pitäs löytää aikaa ja viitsimystä käydä se piirtäen läpi, niin jäis ne opit oikeestikin päähän.
--
Mulla on ollu vähän aikaa ja vielä vähemmän innostusta tuhlata sitä mitä on sisällä istumiseen, joten eipä oo piirtäminen edennyt. Sen sijaan oon käyny ihan liikaakin shoppaamassa PAPERILLE PIIRTÄMISEN VEHKEITÄ, koska kesällä on aika siide mennä pyörällä jonnekin pitkälle, ettiä jostain safkaa ja kahvia ja piirtää sitten tunnin verran.
Ostin jonkun tosi herkästi huitelevan sivellintussin, jota en mielestäni osannu yhtään käyttää. Ei sillä piirtäminen ainakaan hauskaa ollu A5-kokoselle paperille. Jännitti myös, että muistanko ollenkaan enää Vietnamin sodan varusteiden muotoja.