Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 614190 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
Vs: Luonnokset
« Vastaus #2130 : 18.05.2010 klo 17:34:06 »
Piirsinpä tässä äskettäin jottain ;D

Joku ihme hahmo vaihteen vuoksi :D

Erityisesti ylävartalo on hieno :P
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

Juuso Laasonen

• Space Mongol
  • Jäsen
  • Khan of khans, master of the skies!
« Vastaus #2131 : 22.05.2010 klo 15:31:26 »
Jotenkin tulee mieleen joku merirosvo, yms. tuosta...

Jotain asiaakin oli... hmm- niin:

Pari luonnosta samasta hahmosta, sarjikseni sivuhenkilöstä. Kyseessä on nyt siis tavallaan pahis... joten olen pitkään miettinyt mitä piirteitä pitäisi lisätä, että lukija ärsyyntyisi kun näkee hahmon. Itse olen huomannut että se on mahdollista pelkän ulkonäön ja käytöksen perusteella, mutta löytyykö ehdotuksia?  Hahmo on siis yritysjohtaja, suunnilleen 40-vuotias ulkonäöltään(tai siis pitäisi olla, olematta vanhan näköinen)-

Olipahan mutkikas selitys...  :-\

Piedro

• Vieras
« Vastaus #2132 : 22.05.2010 klo 20:49:28 »
Pidän JVL:n realistisesta tyylistä, mutta hänen piirtämillään naispuolisissa ihmisissä on  aina samaa, että niillä kaikilla (ainakin suurimmalla osalla) on sellainen töyhtöhius.Kokeilepa ens kerralla piirtää hieman erilaisia ihmisiä, jotta ne voisi eroittaa toisistaan... Toki jos haluat piirtää niin, niin piirrä niin.

Juuso Laasonen

• Space Mongol
  • Jäsen
  • Khan of khans, master of the skies!
« Vastaus #2133 : 23.05.2010 klo 00:35:06 »
Tuo on muuten totta... aika jännä juttu. Ei mutta hyvä kun sanoit, en ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Lienee jonkinlainen outo fetissi...

Erilaisuudesta en nyt voi oikeastaan sanoa paljoa mitään... sarjikseen sitä on tulossa, mutta tälläiset lähinnä huvikseen rannalla makoillessa piirretyt luonnokset nyt on mitä muistista irtoaa.  :-\

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #2134 : 24.05.2010 klo 08:12:52 »
Hemmetti :)

Onnistuin piirtämään naisen! Olen nyt koulussa joten en voi ladata sitä tänne, mutta kunhan pääsen kotiin skannamaan niin laitan sen näytille.

Taputin itseäni selkään hyvästä suorituksesta.

Noniin.. Nyt pääsin kotiin.

Toi käsi on ehkä hieman outo, ja noi sormet mutta ne nyt ei ole pääasia :D
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 klo 14:50:56 kirjoittanut SnowMan »

Valtteri

• Jäsen
« Vastaus #2135 : 24.05.2010 klo 13:25:30 »
!! Itse olen kanssa joskus koittanut samaa, mutta snadistihan toi on vaikeeta, kun ei oo ihan varma, että onko sellaisia otuksia oikeesti olemassakaan. Netistä oon nähny kuvia, mutta ne voi aina olla retusoituja.. Mun piirtämät naiset onkin sit aika miehekkäitä yleensä. Ehkä noinniinku varmuuden vuoks.

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #2136 : 24.05.2010 klo 13:45:05 »
Hei! on vaikeeta piirtää sellaista jonka ruumiinrakennetta ei tiedä yhtä tarkasti :(

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
  • I will find out who killed my bro.
« Vastaus #2137 : 24.05.2010 klo 17:08:05 »
Netistä oon nähny kuvia, mutta ne voi aina olla retusoituja.. Mun piirtämät naiset onkin sit aika miehekkäitä yleensä. Ehkä noinniinku varmuuden vuoks.

Meikäläisen miehet taas näyttävät aivan liian feminiinisiltä siloposkilta plus jonkin Demi-tyyppisen lehden lukijoiden töhertämiltä haavekuvilta. Vika piilee todnäk siinä, etten juuri jaksa hakea netistä kuvia persoonallisen & oikeasti miehen näköisistä miehistä ja Elloksen, Henkkamaukan yms. luettelot sisältävät vain pelottavan klooniarmeijan, joka näyttää olevan peräisin jostain Kauniista ja rohkeista. Yök. Ja kun koetan piirtää normaalimman oloisia, mutta silti hyvännäköisiä nuoria miehiä ilman mallia, lopputulos onkin aina se sama kammottava teiniunelma. Hyäägh sekin. :P
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

matkamies

• taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #2138 : 24.05.2010 klo 18:29:59 »
Vähän hikeä ja paskaista parransänkeä niin löytyy sitä karumpaakin miestä.

Itsellähän on niin etten osaa oikein piirtääkään mitään kiiltokuvapoikia... Mutta harvemmin niitä tosielämässä näkeekään.

OM

• Jäsen
« Vastaus #2139 : 24.05.2010 klo 22:16:16 »

Matkamieheltä taas rajua miehistä energiaa, verta ja hikeä. Rajua  kamaa!!!!!

Valtteri

• Jäsen
« Vastaus #2140 : 25.05.2010 klo 19:22:13 »
Pitäs varmaan oikeesti rohkastua ja alkaa jollain tapaa piirtämään elävästä mallista - muustakin kuin siitä peilistä. Mua kans hämää, että tyttöjä piirtäessä, vaikka yrittäisin, ne ei oo ollenkaan sennäkösiä tyttöjä, joista mä tykkään - miehen vartalo ja vanhan ihmisen kasvot. Netti on sillai paha, ettei sen kuvat kuitenkaan NIIN hyviä oo, mutta ovat vaan niin helposti saatavilla, ettei herkästi muuta tuu käytettyä. En oo koskaan kehdannu pyytää kavereita malleiksi, koska sit olis kauheet suorituspaineet.

Oikeestaan vois ruveta ehdotteleen vieraille tytöille, et moi, oot mageen näkönen, anna mä piirrän sut. Pakkia tulis varmaan ihan helvetisti, vaan kaikkein hölmistynein oliskin se, joka huomais, et joo, tää ei kyl oikeesti ollu huono iskuyritys.

Mara

• Jäsen
« Vastaus #2141 : 25.05.2010 klo 20:48:48 »
Mua kans hämää, että tyttöjä piirtäessä, vaikka yrittäisin, ne ei oo ollenkaan sennäkösiä tyttöjä, joista mä tykkään - miehen vartalo ja vanhan ihmisen kasvot.
Naisten piirtäminen on aika hankalaa minullekin. Itse pidän nyrkkisääntönä sitä, että naisten ylävartalo on sirompi ja lantio leveämpi kuin miehillä. Yksilöllisiä eroja tietysti on. Malli ja anatomian todellinen miettiminen piirtäessä auttaa. Ja tietenkin myös toisto. Mitä enemmän harjoittelet, sitä parempi olet.

Tuo vanhat kasvot-ongelma on merkki siitä, että mallia ei ole katsottu tarpeeksi tarkasti. Piirtäessä kannattaa pitää katse mahdollisimman paljon mallissa, eikä paperissa. Viivat kannattaa myös vetäistä rohkeasti. Käsi osuu silloin yleensä oikeaan, tai ainakin lähemmäksi oikeaa. Kumin käyttö on myös suositeltavaa.

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
  • I will find out who killed my bro.
« Vastaus #2142 : 25.05.2010 klo 23:05:54 »
Oikeestaan vois ruveta ehdotteleen vieraille tytöille, et moi, oot mageen näkönen, anna mä piirrän sut. Pakkia tulis varmaan ihan helvetisti, vaan kaikkein hölmistynein oliskin se, joka huomais, et joo, tää ei kyl oikeesti ollu huono iskuyritys.

Heheh, olen muuten kerran tuolla taktiikalla näpsinyt kuvia siideripäissäni Tuskassa - tosin vain tytöistä, sillä arvata saattaa, mikä olisi reaktio vastakkaiselta sukupuolelta (voin kuvitella tasan kaksi vaihtoehtoa, joista kumpikin ei-toivottavia). Tytöt taas eivät ole (uskon näin) koskaan olettaneet mitään seksuaalisesta suuntautuneisuudestani puoleen tai toiseen, sillä valokuvaajana ei ole tullut pakkeja ;D
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

Holle

• Jäsen
« Vastaus #2143 : 27.05.2010 klo 21:31:55 »
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Teräskäsine

• Jäsen
  • Punk's not dead
« Vastaus #2144 : 29.05.2010 klo 12:42:22 »
Hollella on hieno työ, joka herätti heti mielenkiinnon ja sai minut katsomaan kuvaa joksikin aikaa.

Tässä oma pikku kuvitus, joka tuli joskus aika nopsaa tehtyä, mutta värimaailmaa muistaakseni mietin aika paljonkin.