Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 613244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1860 : 23.10.2009 klo 21:35:51 »
Asettelu ja kuvan dynamiikka hyvä, yksityiskohdat sitten valmiissa näyttävän todellisen karvan.
Onko se todella STANGER eikä STRANGER?

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #1861 : 27.10.2009 klo 19:13:06 »
Tuli yhtenä iltana mieleen että olis kiva piirtää joku nuhjunen samurai. Tuumasta toimeen ja en edes kerenny alas istua ku tälläsen tein. Ihan mukava tuli, tämän jos hiois loppuun joku päivä niin vois tulla aika makee kuva.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #1862 : 27.10.2009 klo 20:03:59 »
Jampuralta tosi hieno ja nuhjuinen samurai.

Eemi

• Jäsen
« Vastaus #1863 : 30.10.2009 klo 21:33:51 »
Nyt on kyllä arivanhalta hemmetin hienoa settiä.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #1864 : 02.11.2009 klo 06:19:00 »
Tietskarilla alusta loppuun.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Vastaus #1865 : 03.11.2009 klo 14:51:03 »
Tietskarilla alusta loppuun.

Hieno on. Itse en kuitenkaan kannata tietokonetta :D Kaikki tehdään käsin!!!

Oma Logani.... Vatsan lihasten outous johtuu vahingolla tehdystä viivasta, jonka sitten muutin erittäin epäinhmillisiksi lihaksiksi :D
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

kizu-89

• Uusi jäsen
« Vastaus #1866 : 03.11.2009 klo 18:46:57 »
Hieno, ei uskoisi että lihakset on tehty "vahingossa". :-* Yksi lemppari hahmoistani muuten.
Tässäpä fanikuva, jonka olen peräti saanut tussattuakin, värittämistä nyt mietin seuraavaksi... ja se on oleva tuskaajos edes yritän koneella. Kyseessä on kuitenkin Riza Hawkeye, Fullmetal Alchemistista.
(edit: laitoin näin koska en saa kuva jutulla toimimaan)
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1350866&l=e0949c3eb8&id=1233049715
« Viimeksi muokattu: 03.11.2009 klo 18:53:12 kirjoittanut kizu-89 »

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #1867 : 04.11.2009 klo 18:02:37 »
Kiitos kiitos!

Kyllähän sen tunnistaa.. (kyllä, olen katsonut Fullmetal Alchemistiä :D)

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #1868 : 11.11.2009 klo 21:04:49 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Tälläsen töhersin tuossa äskettäin...

Laitoin Wacomin Bamboo Fun A6 tilaukseen, joten joskus saatatte nähdä vähän viimeistellympiä töitä (kunhan opettelen sitä sitten käyttämään :D)

Sika

• Jäsen
« Vastaus #1869 : 13.11.2009 klo 07:06:20 »
Snowmanin jälki se paranee pikkuhiljaa, jalat on onnistuneet tolla heebolla.

Taas kerran ww2 aiheinen minulta.

« Viimeksi muokattu: 13.11.2009 klo 07:08:28 kirjoittanut Sika »

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #1870 : 13.11.2009 klo 15:17:44 »
Kiitoksia, kiitoksia. Itsekin olen tyytyväinen kehittyvään jälkeeni :D Eiköhän sitä vielä joskus mestari olla :P

Sialla on hieno jeeppi siinä, mustavalkoinen toimii :P

matkamies

• taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #1871 : 13.11.2009 klo 15:48:48 »
Jampuran samurai saa kyllä minulta pisteet. Olen aina pitänyt jokseenkin karusta tavastasi kuvata ihmisiä. Siinä on jotakin inhorealistista, vaikka tyyli onkin karikatyyrimäinen.

Arivanhalta ihan upeita kasvoluonnoksia! Kehitys on sinullakin huimaa.

Snowmanillakin tyyli kehittyy koko ajan vaan paremmaksi, jonkinlaista jäykkyyttä hahmoista on vielä havaittavissa, mutta uskon että se hioutuu ajan kanssa. Asenne ainakin on kuvissa kohdillaan.

Sian tyyliä olen usein ihaillut ja ihailenpa vielä lisää, jenkkisotilaat varsinkin ovat jotenkin niin persoonallisia, että tilanteen voi hyvin kuvitella todellisuuteen.

Itsellä vielä scifikausi jatkuu, töissä tuli inspis lyhyen sarjakuvan aloitustilanteeksi, siitä pikaisesti heitin luonnosta.

Teräskäsine

• Jäsen
  • Punk's not dead
« Vastaus #1872 : 13.11.2009 klo 17:06:18 »
Pidän kovasti Matkamiehen hieman ränsistyneestä robotista. Sijoittamalla se lumen keskelle tekee kuvasta todella mielenkiintoisen.

Photarilla väritetty kuvitus tulevaan sarjakuvaani. Aika työlästä tuo värittäminen, joten saapi nähdä miten hermot kestävät sitten tuon sarjiksen kanssa :)

http://img17.imageshack.us/img17/9210/auringonvritjpp.jpg
« Viimeksi muokattu: 13.11.2009 klo 17:10:01 kirjoittanut Teräskäsine »

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #1873 : 13.11.2009 klo 20:03:15 »
Tissit ja peppu.. ja.. kitaristi? Ja aavikko...? Mielenkiinto herää. Tahtoo tietää missä mennään :D Kun valmis niin mistä voin lukea!!?!?!?!

Valtteri

• Jäsen
« Vastaus #1874 : 17.11.2009 klo 23:37:41 »
Arivanhalla on tommosta expressionistista tunnelmaa, mihin en ite kyl kykene ollenkaan.

Mä tykkään, että matkamies tekee skifiä, koska se tekee sitä tyylillä. Noista kuvita tulee mieleen se mitä käsikirjotuskurssilla puhuttiin varjotarinoista, eli lukijalle/kuvan kattelijalle muodostuu vahva oma oletus siitä, mitä taustoja noilla on, ja sekös jos jokin on mageeta. Tekis mieli nähdä jotain tarinantynkääkin, tosin siinä on sit se paha, et sillon pitäs täyttää vitun isoja odotuksia, hähä.

Sika tekee kivan rennonnäköstä settiä. Voisin kuvitella, että tommosella tavalla piirrettynä saa jälkeä aikaan paljon nopeemmin, ts. tarinaakin syntyis. Mummielestä maailmaan tarvittais paljon enemmän aikuiseen makuun tehtyä sotasarjakuvaa. Erotuksena action-sotasarjakuvasta.

Snowmanin kanzii koittaa jotain muutakin, kuin tota samaa perusasentoa. itsehän en koskaan sorru tyhjiin ilmeisiin hahmojen kasvonpiirteitä suunnitellessani, en :)

Siitä innostuneena, että elämäni ensimmäistä kertaa sain sarjakuvan valmiiksi, kelasin, että jatkaisin samoilla hahmoilla (tai hahmolla, ainakin) pari sivua vielä. Koska oon tehny viime aikoina vähän valmistaja ja paljon harjottelua, oon ruvennu tosissani kelaamaan, et pitäskö piirtää paperille.
Tänään sit kokeilin piirtää yhden ruuvun kuvakäsiksestä puhtaaksi, ihan paperille, taiteen sääntöjen mukaisesti sivellintussilla vahvoja rajoja tehden ja ohuella tussilla yksityiskohtia. Vedin päälle nopeet värit just niin kirkkaalla värimaailmalla kuin munmielestä väritystä pitää tehdä, alla lopputulos.

(Ja tässäkin tarinassa tyttö itkee lopulta)