En oo pitkään aikaan koskenut koneeseen alkamatta tekemään töitä. Tänään koitin vähän piirtää, ja suutuin, kun ei tullut hyvää jälkeä. Siirryin ulkomaailmaan, ostin (tosi salaa) mangan värit ja jotain mangatusseja. Hain toisesta kirjakaupasta vielä paperia, ja siellä myyjä kysyi, että nyt olis mangatusseja täällä alennuksessa, tarviiko. Olin ihan kauhuissani, pistikö ne siellä akateemisessa turvakameravideon youtubeen, vai miks vittuillaan joka kulmassa. No anyways, piirsin luonnosvihkoon TUSSEILLA tavallaan aivan kuin olisin tehnyt oikeaa sarjakuvaa valmiiksi asti! Ihan älytön kokemus, jälkeä syntyi tosta noin vain ja lopputulos näytti valmiilta työltä. Vituttamaan kyllä jäi, kun toi jälki on niin lopullista, ja toisaalta A6-vihkoon ei paljoa pygee zoomatakaan, ei voinut hieroa huonoja asioita paremmaksi. Mutta tosi avartava elämys, olin ihan ihmeissäni ja salaa tykkäsin aika paljon. Pitäs varmaan joskus piirtää jotain paperille.
Piirrettyäni nämä lukaisin sitten sitä kirjaa hetken, ja ilmeni, että siihen on syynsäkin, miksi mun jälki näyttää aika paskalta, mutta teinitytöt tekee tosi hienoja juttuja tusseilla.
(Molemmat kuvat on siis piirretty SAMALLE A6-sivulle, eli ne on tosi pieniä. Varmasti osaisin paremmin, jos piirtäisin isommalle, varmasti, niin)