Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 613212 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

bats

• Jäsen
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1800 : 08.08.2009 klo 21:08:47 »
Kiitos, oikeastaan tuo cartoon tyyli tulee automaattisesti :D Että kyllä se sarjakuvakin menee samalla tyylille helposti. Enemmän työtä vaatii erilaisen tyylin käyttö.

En oikeastaan tarkoittanut tyyliä, vaan sitä että saa sarjakuvan näyttämään yhtä hyvältä kuin luonnokset. Itselläni esim. jotain hahmoa on joskus vaikea saada näyttämään hyvältä joka ruudussa. Mutta hyvä jos ei ole ongelmaa.  :D
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

Eemi

• Jäsen
« Vastaus #1801 : 09.08.2009 klo 01:47:26 »
Snowmanin tyyli miellyttää kovasti minun silmiäni. Eskollakin on kivoja luonnoksia.

Itse olen tuolla Pentelin Brushpenillä värkännyt jonkun aikaa ja omaa tyyliä alkaa löytyä. Jos vaikka saisi kuvaakin, katsotaan.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Vastaus #1802 : 09.08.2009 klo 12:39:25 »
En oikeastaan tarkoittanut tyyliä, vaan sitä että saa sarjakuvan näyttämään yhtä hyvältä kuin luonnokset. Itselläni esim. jotain hahmoa on joskus vaikea saada näyttämään hyvältä joka ruudussa. Mutta hyvä jos ei ole ongelmaa.  :D

Ahaa... Noh kyllähän se pysyy kun malttaa tehdä rauhallisesti.
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Vastaus #1803 : 11.08.2009 klo 15:26:48 »
Juu kiitos myös muillekin kommentoijille :D

Tuplaposti mutta minkäs mahtaa kun on taas piirros :D

Joku mies seisoo tuossa, on ilmeisesti yö... (käänteiset värit niin tuli ihan kivan näkönen :D) Pilvet meni vähän vinoon mutta tylsää se on viivottimella piirtää :D Ja kuu, eihän se voi täysin pyöreä olla.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 15:28:31 kirjoittanut SnowMan »
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1804 : 14.08.2009 klo 13:30:11 »
Eritoten eskon, jukan ja uroskanan jälki ovat ilahduttavia. Uroskanan jälkeä kun ei ole aikoihin nähnyt.
Jukalla vankaa jämerä ote - bueno.
valtterin kuva on myös häneltä jo odotettua hyvää settiä.
Hazartin lohikäärmeessä viehättää satuloinnin ja köysitikkaiden asettelu, pieniä tarinallisia elementtejä joista lisäpisteitä.

Ostin pojalle copicit. Tyyppäsin itsekin. pikaiset tuherrukset

tarinan opetus? jos ei värejä hanskaa pysyy mustassa ja harmaasävyissä ja Copiceja pitäisi olla noin 4 000 000 erilaista muuten.
ja näiden päälle viimeistelyviivoitus olisi silkkaa murhaa.

Shenanigans

• pii(pe)rtäjä
  • Jäsen
« Vastaus #1805 : 16.08.2009 klo 13:40:43 »
www.the-blueprints.com/blueprints, vastaus rukouksiin oppia piirtämään erilaisia menopelejä. Myös aseita ja anatomiaa on tarjolla. Joku on varmasti tämän sivun jo löytänytkin. Suosikkikapine oli luonnollinen valinta ensimmäiseen harjoitukseen. Tekele huusi värittämistä lähimmällä olevalla värikynällä.. ja tulos on sen mukainen. Pastelliähky iski. Mutta.. nyt voin piirtää vihot ja paperit täyteen Shelbyn kuvia tylsillä markkinoinnin tunneilla.

« Viimeksi muokattu: 16.08.2009 klo 13:48:04 kirjoittanut Shenanigans »
"Be careful out there, all that blood can get slippery ya know."

AapoK

• Jäsen
« Vastaus #1806 : 16.08.2009 klo 14:01:04 »
Curtin Bätmänin väritys on mukavan tasainen, mutta vasemmanpuoleissa kuvassa tuntuu pää olevan hieman liian iso viittaan nähden. Pitkät lepakonkorvat ovat kuitenkin plussaa.

Shenanigansin auto näyttää mukavan luonnolliselta ja aidolta. Kiitos muistutuksesta tuohon sivustoon, todellinen aarreaitta.

Lyönpä kerralla hieman pitemmältä ajalta.

bats

• Jäsen
« Vastaus #1807 : 17.08.2009 klo 16:14:10 »
Minä olen linkittänyt the-blueprintsiin aiemminkin, pitipä nyt päteä.  ;D

Kommentoikaa joku mun kuvaa! Tahtoo kommentin!  :P

Tietysti alla olevassa deviantart linkissä lisää kuvia.

No vähän kommenttia. Aapolla oikein kivoja luonnoksia, siis todellakin luonnoksia eikä Photoshopilla perse hiessä väännettyjä "luonnoksia". Köh. Tykkään ronsukuvasta paljon. Kolmannessa luonnoksessa hauskasti itsekin käsittelemäni aihepiiri, 30-luku. (Jota siis käsitellään Samurainalle-sarjakuvassani.)

Olikohan tämä nyt turha viesti, sen voi vain Jumala (ja modit) tietää.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2009 klo 16:20:57 kirjoittanut bats »
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

HTH

• Jäsen
« Vastaus #1808 : 19.08.2009 klo 23:17:47 »
Päätin tarttua aiheeseen, jota tulee omissa töissä aktiivisesti vältettyä, eli piirsin naishahmon. Innoituksena toimi mökkipuutarhassa riehuva avovaimo. Anatomiassa epäilemättä paljon ongelmia, mutta olen tähän kohtuutyytyväinen. Saatan viimeistellä.

Ja viimeistelinkin, eli galleriasta löytyy.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2009 klo 10:34:32 kirjoittanut HTH »

Valtteri

• Jäsen
« Vastaus #1809 : 19.08.2009 klo 23:40:16 »
Lisää tähän ontuva ja ennalta-arvattava vitsi sun avovaimostas.

Mulla on kanssa sellanen vaihe, että rupesin haluamaan muutaman sivun sarjakuvaa, jossa on pääosassa myös naisia. On ne vaan vitun vaikeita piirtää verrattuna talvipukuisiin natseihin, varsinkin kun siitä normaalista kaikkein käytetyimmästä lähdemateriaalista, peilistä, on niissä hommissa lähinnä haittaa. Netistäkin on yllättävän vaikea löytää sopivia kuvia. Onneksi on sentään 715517.biz, jossa näkee (jos tarpeeksi jaksaa selata) aika hyviä malleja. Vittumaisesti sieltäkin puuttuu just esim. niska, kaulakin ja profiilikuvat, ainakin sellasista kulmista, joita mun sommittelusilmäni halajaa.

HTH:n aihevalinta on tosin sellanen, ettei haittaa, vaikka on tottunut piirtämään vähän miehisempää settiä. Silmät on kyllä munmielestä ehkä vähän mauttomat. Tavallaan hävettää, että aina kun on jotain sanottavaa kyseiselle itseä paremmalle piirtäjälle, tulee vaan vittuilua.

Valtteri

• Jäsen
« Vastaus #1810 : 23.08.2009 klo 21:48:17 »
En oo pitkään aikaan koskenut koneeseen alkamatta tekemään töitä. Tänään koitin vähän piirtää, ja suutuin, kun ei tullut hyvää jälkeä. Siirryin ulkomaailmaan, ostin (tosi salaa) mangan värit ja jotain mangatusseja. Hain toisesta kirjakaupasta vielä paperia, ja siellä myyjä kysyi, että nyt olis mangatusseja täällä alennuksessa, tarviiko. Olin ihan kauhuissani, pistikö ne siellä akateemisessa turvakameravideon youtubeen, vai miks vittuillaan joka kulmassa. No anyways, piirsin luonnosvihkoon TUSSEILLA tavallaan aivan kuin olisin tehnyt oikeaa sarjakuvaa valmiiksi asti! Ihan älytön kokemus, jälkeä syntyi tosta noin vain ja lopputulos näytti valmiilta työltä. Vituttamaan kyllä jäi, kun toi jälki on niin lopullista, ja toisaalta A6-vihkoon ei paljoa pygee zoomatakaan, ei voinut hieroa huonoja asioita paremmaksi. Mutta tosi avartava elämys, olin ihan ihmeissäni ja salaa tykkäsin aika paljon. Pitäs varmaan joskus piirtää jotain paperille.

Piirrettyäni nämä lukaisin sitten sitä kirjaa hetken, ja ilmeni, että siihen on syynsäkin, miksi mun jälki näyttää aika paskalta, mutta teinitytöt tekee tosi hienoja juttuja tusseilla.

(Molemmat kuvat on siis piirretty SAMALLE A6-sivulle, eli ne on tosi pieniä. Varmasti osaisin paremmin, jos piirtäisin isommalle, varmasti, niin)

AapoK

• Jäsen
« Vastaus #1811 : 24.08.2009 klo 21:54:05 »
Batsin gangsterisiassa miellyttää hyvä väripaletti, ei liian räikeä. Ilmeikkäistä kasvoista plussaa. Oikeanpuoleinen asetta kannatteleva käsi on hieman hassussa asennossa.

HTH:lla onnistunutta viivaa. Naisen käsivarret ovat ehkä aavistuksen liian miehiset mutta toisaalta barbaarisoturi kun kyseessä niin ei sikäli ihme.

Valtterilla aika tarkkaa ja mukavaa jälkeä, noin pieneen tilaan ei kyllä itse saisi välttämättä mitään kunnollista aikaiseksi. Sopivat tussit hyvin taustan sävyttämiseen ja selkeyttämiseen. Puhekuplien kauno vähän tärähtää silmään.

Lyöpäsen taas jotain parin päivän ajalta.

Eksa

• Vieras
« Vastaus #1812 : 30.08.2009 klo 19:57:43 »
Ostin eilen mustetta ja uusia pensseleitä.Niillä saa eloa kuvaan

Valtteri

• Jäsen
« Vastaus #1813 : 31.08.2009 klo 23:48:09 »
Tykkään, kun Aapo piirtää noita hikisiä miehiä. Niissä on niin paljon tunnetta. On kans hauskaa, että Aapo on niin herrasmies, ettei se oikein piirrä hikisiä naisia.

Eskon eläin on erikoinen, kun sen toisen käpälän takakynsi ei näy. Panee ihmettelemään, et miten se pysyy tossa kiinni.

Arivanha ei kyl fuulaa tekniikallaan vaikka yrittääkin johtaa tiedostonimellä harhaan! Arvasin jo ennekuin luin blogia! Hähää!

Meixi on yrittänyt opetella ihmisen piirtämistä, mutta hitaasti se käy. Kädet on varsinkin ihan vitun vaikeita, käsivarret.
Eka aika paljon mallista, tokassa mallista olis varmaan ollu iso hyöyty. On jotenkin kauheen vaikeeta tehdä samaan kuvaan erikokosia ihmisiä.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #1814 : 03.09.2009 klo 22:17:14 »
Tänään innostuin piirtelemään...