Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 613204 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Beetlejuice

• töhertelijä
  • Jäsen
Re: Luonnokset
« Vastaus #960 : 26.02.2007 klo 14:02:59 »
Beetlejuice. Hyvännäköinen hahmoluonnos...

joo kiitoksia pitää tsekkaa se leuka, joo kaipa määki tästä pikku hiljaa uskallan lisää kuvia postailla. on vaan niin paljon kaiken näköisiä tuherteluja että ei tiiä mistä alottaa :)

Rankaisija83

• Jäsen
« Vastaus #961 : 27.02.2007 klo 03:57:55 »
Ajattelinpa minäkin laiska pistää tänne ihan vasta piirtämäni kuvan, tässä on sekä luonnos että lopullinen kuva. Kuva esittää yhtä lempipeli-hahmoistani, Duke Nukemia. Piirsin oikeastaan vuoron perään lyijykynällä, tussilla ja puuväreillä tätä kuvaa (välillä vaan tuntuu että tekisi mieli piirtää suoraan tussilla eikä ensin lyijykynällä  :-\....). Käytin alkuperäisen Duke Nukem 3D PC-pelin kantta mallina että saisin äijälle oikeat varustukset päälle. Tuo Duken laukaisema slogani on suoraan pelistä, ja niitähän pelissä riittää.

« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 klo 04:02:21 kirjoittanut Rankaisija83 »

Ray L.

• Uusi jäsen
« Vastaus #962 : 27.02.2007 klo 09:09:22 »
Hieno kuva rankaisijalla. Naama on onnistuneinta antia, mutta nämä kaksi kättä päällekkäin pistävät omiin silmiini suht. pahasti. Oikea käsi (eli siis täältä katsottuna vasen) näyttää hieman katkaistulta. Ihon olet silti värittänyt hienosti.
Champagne for my real friends and real pain for my sham friends.

Liisus

• Jäsen
« Vastaus #963 : 27.02.2007 klo 14:35:51 »
rankaisija: miks piirrät ruutupaperille!? toi valmis olis paljon tehokkaampi oikeella paperilla.

mä maalasin tollasen tiibetiläislapsen öljyväreillä, koko on 70x90. kun hahmo oli valmis en tiennyt mitä tehdä taustalle (se on mulla jotenkin yleinen ongelma), joten sudin sinne tänne jotain oranssia skeidaa. en kuitenkaan ole kovinkaan tyytyväinen. jos jollain on luova hetki ja haluaa kertoa mulle mitä teen sinne taustalle ni oisin kiitollinen. muuten menee kohta taas siihen et vedän valkoset gessot päälle ja maalaan jonkun toisen kuvan päälle.
mun ihmiset on aina mustavalkosia siks, ettei mulla oo ku viittä eri öljyväriä :D ja sitäpaitsi pelkään ihonvärejä.

kitani

• Vieras
« Vastaus #964 : 27.02.2007 klo 17:54:04 »
muuten menee kohta taas siihen et vedän valkoset gessot päälle ja maalaan jonkun toisen kuvan päälle.

No älä nyt viitsi hyvää kuvata pilata. Minusta tuo toimii ihan tuollaisenaan. Ehkä tuon vaippakankaan valo- ja varjokohtia voisi hiukan selventää jotta siihen tulisi enemmän kolmiulotteisen tekstuurin tuntua. Mutta minä en todellakaan osaa neuvoa että miten.

Toimiva maalaus, jos et itse ole tyytyväinen niin laita se vaikka syrjään ja palaa sen kimppuun myöhemmin. Öljyvärien kanssa ei kannattane hötkyillä, ei Yövartiotakaan päivässä maalattu.

Rankaisija83

• Jäsen
« Vastaus #965 : 27.02.2007 klo 19:16:11 »
Hieno kuva rankaisijalla. Naama on onnistuneinta antia, mutta nämä kaksi kättä päällekkäin pistävät omiin silmiini suht. pahasti. Oikea käsi (eli siis täältä katsottuna vasen) näyttää hieman katkaistulta. Ihon olet silti värittänyt hienosti.

Joo kiitti itekin huomasni että tuossa vasemmassa kädessä on kyynärpään kohdalla katkennut viiva (jos sitä tarkoitit ?) ja oikeanpuoleinen käsi näyttää ohuemmalta. Lisäksi tuntuu että Duken asento olisi saanut olla suoraan eteenpäin tai ainakin itse luulin näin sen alunperin olevan... Minusta tuntuu että piirtämiään kuvia voi aina parantaa, mutta se on taas itsestä kiinni miten paljon niitä viitsii parantaa ;D. Tosin liika muokkaus huonontaa kuvaa.

Rankaisija83

• Jäsen
« Vastaus #966 : 27.02.2007 klo 19:20:18 »
rankaisija: miks piirrät ruutupaperille!? toi valmis olis paljon tehokkaampi oikeella paperilla.

No sitähän tuo isäkin sanoi että piirrä ''kunnon'' paperille mutta enpä tuosta itse niin paljon välittänyt.

Lainaus
mä maalasin tollasen tiibetiläislapsen öljyväreillä, koko on 70x90. kun hahmo oli valmis en tiennyt mitä tehdä taustalle (se on mulla jotenkin yleinen ongelma), joten sudin sinne tänne jotain oranssia skeidaa. en kuitenkaan ole kovinkaan tyytyväinen. jos jollain on luova hetki ja haluaa kertoa mulle mitä teen sinne taustalle ni oisin kiitollinen. muuten menee kohta taas siihen et vedän valkoset gessot päälle ja maalaan jonkun toisen kuvan päälle.
mun ihmiset on aina mustavalkosia siks, ettei mulla oo ku viittä eri öljyväriä :D ja sitäpaitsi pelkään ihonvärejä.

Itse meinasin myös pistää ensin tuon oman kuvan taustalle jotain hahmon taakse mutta päätin sitten perua homman. Ihan hyvältä minusta tuo sun maalaus näytti, hahmo vaan näytti vähän kalpealta mutta enpä  tiedä onko sillä merkitystä jos tarkoituksella jättää sen haaleaksi. Olisiko hölmö idea jos varjostaisi lapsen auringonsäteen väreillä, vaikka samalla taustavärillä mitä kuvastakin löytyy (Tarkoitan siis että niihin kohtiin mihin olet pistänyt varjostusta pistäisi sekaan auringon kimmellystä), tai sitten rajaisi lapsen reunoja punaisella mitä tuolta maalauksen alareunastakin löytyy, tai jotain kirkasta vaan ?
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 klo 19:25:56 kirjoittanut Rankaisija83 »

Liisus

• Jäsen
« Vastaus #967 : 27.02.2007 klo 23:06:09 »
No älä nyt viitsi hyvää kuvata pilata. Minusta tuo toimii ihan tuollaisenaan. Ehkä tuon vaippakankaan valo- ja varjokohtia voisi hiukan selventää

Toimiva maalaus, jos et itse ole tyytyväinen niin laita se vaikka syrjään ja palaa sen kimppuun myöhemmin. Öljyvärien kanssa ei kannattane hötkyillä, ei Yövartiotakaan päivässä maalattu.

joo, kiitos palautteesta :) toi on varmaan hyvä idea jättää sivuun muutamaksi päiväksi. musta tulee aina niin agressiivinen kun maalaan öljyväreillä, ehkä se johtuu niistä tinnerihöyryistä..

Ihan hyvältä minusta tuo sun maalaus näytti, hahmo vaan näytti vähän kalpealta mutta enpä tiedä onko sillä merkitystä jos tarkoituksella jättää sen haaleaksi. Olisiko hölmö idea jos varjostaisi lapsen auringonsäteen väreillä, vaikka samalla taustavärillä mitä kuvastakin löytyy (Tarkoitan siis että niihin kohtiin mihin olet pistänyt varjostusta pistäisi sekaan auringon kimmellystä), tai sitten rajaisi lapsen reunoja punaisella mitä tuolta maalauksen alareunastakin löytyy, tai jotain kirkasta vaan ?

niin, toi lapsi on mustavalkonen, siks se näyttää vähän kalpeelta. mutta ei kyllä yhtään paskempi idea sohia sitä oranssia vaikka vähän sen naamaankin, sopis ehkä paremmin tausta ja hahmo toisiinsa. että kiitos siitä ideasta, ehkäpä teen näin joku päivä kun taas jaksan maalata :D

Rankaisija83

• Jäsen
« Vastaus #968 : 28.02.2007 klo 03:29:12 »
niin, toi lapsi on mustavalkonen, siks se näyttää vähän kalpeelta. mutta ei kyllä yhtään paskempi idea sohia sitä oranssia vaikka vähän sen naamaankin, sopis ehkä paremmin tausta ja hahmo toisiinsa. että kiitos siitä ideasta, ehkäpä teen näin joku päivä kun taas jaksan maalata :D

Joo mullon itsellänikin semmonen zombi-taulu jota olen ajatellut parannella, jonka pistin tännekkin näytteille. Ehkä parantelen ehkä en  ;D

Arminen

• Jäsen
« Vastaus #969 : 28.02.2007 klo 22:30:24 »
Liisus on maalannut kauniin kuvan. Sormet on varsin upeat.
Rankaisijan Duke tuo lapsuuden pelit mieleen. "Damn i look good". Hyvin väritetty. Mä en osaa.

Piirtelin ruotsintunnilla. Naama on mallista.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #970 : 28.02.2007 klo 23:36:14 »
Tuossa on Arminen fiilistä.

8]

Rankaisija83

• Jäsen
« Vastaus #971 : 01.03.2007 klo 23:54:49 »
Aika rento äijä  ;D

Shenanigans

• pii(pe)rtäjä
  • Jäsen
« Vastaus #972 : 02.03.2007 klo 15:09:33 »
Harjoittelin auton piirtämistä.. Suosikkimalli kyseessä  ;D No joo oli pakko ottaa vähäse mallia ku tämä tyttö piirtelee vaan hevosia ja miehiä. Taitaa autolla olla tossa kokokuvassa vähä liian pienet renkaat muuten..
"Be careful out there, all that blood can get slippery ya know."

Arminen

• Jäsen
« Vastaus #973 : 02.03.2007 klo 17:00:59 »
hmm juu. auto on ehkä vähän myös korkeahko suhteessa leveyteen. Siirtäisin myö tuon puhekuplan tuosta auton edestä jonnekin muualle. En tiedä miksi. Tykkään eri-paljon action-kuvakulmasta viimeisessä ruudussa. Ja hyvin olet sen toteuttanut.

Pingisnaali vauhdissa jälleen.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #974 : 02.03.2007 klo 17:32:42 »
Armisen Naali on näköinen, mutta kaipaisi jotain hmm.. en tiedä.

Shenanigans: Vaikea nimi sulla piti pastettaa suoraan. Kiva olisi nähdä valmiina, nyt on todella luonnosmaista lähikuva renkaasta on hyvä.

Ostin uuden wacomin testailin sillä jotain. Hyvältä vaikuttaa. Jospa huomenna kerkeis lisää nyt täytyy mennä pois koneelta.