Kirjoittaja Aihe: Hinnoittelu/ Stripit ja muut sarjakuvatyöt  (Luettu 14959 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Re: Hinnoittelu/ Stripit ja muut sarjakuvatyöt
« Vastaus #30 : 30.06.2005 klo 16:56:18 »
Tietääkö kukaan minkälaista palkkiota sarjakuvantekijälle maksetaan vaikkapa Myrkky-, Muumi- yms. lehdissä?

Huonostihan ne maksaa. Jos olisit jäsen, voitaisiin keskustella vaikka yksityisviestein.

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #31 : 19.07.2005 klo 12:34:39 »
Voi jeesus. Mulle just soitettiin, Tekes ei suostu maksamaan piirtämästäni sarjakuvasta lähettämääni .pdf-muotoista sähköistä laskua, "mikään valtionhallinnon laitos ei maksa muita kuin paperilaskuja". En nyt viitsinyt patistaa tätiä käyttämään pöydältään epäilemättä löytyvää printteriä, se ois varmaan rikos tai jotain...
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #32 : 19.07.2005 klo 12:41:34 »
Voi jeesus. Mulle just soitettiin, Tekes ei suostu maksamaan piirtämästäni sarjakuvasta lähettämääni .pdf-muotoista sähköistä laskua

Eihän tuo vielä mitään. Mä lähetin joskus paperilaskun, ja palkanmaksaja soittaa perään että firman nimen perästä oli unohtunut "Oy" pois, joten pitää lähettää uusi lasku koska verottaja ei muuten hyväksy sitä. En tiedä oliko tuo oikea syy vai oliko se vain joku kyykytys.

Rankaisija83

• Jäsen
« Vastaus #33 : 06.10.2005 klo 02:32:39 »
Itse sain Myrkky-lehdestä 100 mk, kun ne vielä oli markkoja. Semmosesta kolmeruutuisesta stripistä. Nyt täällä puheltiin jo 100 €:stä ? No onkait se 600 markkaa, vai tarviiko tuota markoiksi enää kääntää...

tertsi

• Vieras
« Vastaus #34 : 16.01.2006 klo 20:22:52 »
Nyt mulla ei ole enää yhtään sarjakuvaa piirrettävänä. Hinnoittelinko itseni ulos?

Laiffiihan tämä on vaan. Ja nyt ehtii tehdä omia projekteja.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #35 : 16.01.2006 klo 21:13:09 »
Hyvä lehti tosin, ainoa joka julkaisee suomisarjakuvaa kioskeilla.

Not so. Onhan Muumi- ja Mad (nyt tosin jo RIP) -lehdissä suomalaisia tekijöitä. Vaan eiköhän jatkossa ilmestyvissä Mad-spessuissakin ole joku pala suomalaista. Entäs Korkkarit?
Vähässähän nää kyllä on.

Nyt mulla ei ole enää yhtään sarjakuvaa piirrettävänä. Hinnoittelinko itseni ulos?

Mitäs sille Naapurielämää -sarjalle tapahtui?

Timo
« Viimeksi muokattu: 16.01.2006 klo 21:17:40 kirjoittanut Timo Ronkainen »

tertsi

• Vieras
« Vastaus #36 : 16.01.2006 klo 21:52:30 »

Mitäs sille Naapurielämää -sarjalle tapahtui?
Lehden toimittaja lähti muihin eli parempiin hommiin. Ja uusi väki ei vissiin sitten tykännyt sarjakuvasta toimittamassaan lehdessä. Jotain tämmöistä, varmaankin.

« Viimeksi muokattu: 17.01.2006 klo 00:46:55 kirjoittanut tertsi »