Eip. Olen "tussannut" ne (kauhistus) rasterigrafiikalla, mutta isolla resoluutiolla... (Noin 5000-6000 pikseliä pystysuunnassa...) Tämä siksi, että vektorien hieromisessa oikeaan asentoon menee ikä ja terveys, kun taas pikseleitä pystyy eräillä ohjelmilla sutimaan todella vauhdikkaasti. Ero ajan käytössä on minulla n. kymmenkertainen. 
Kokeilin itsekin tuota aikoinaan Freehandilla ja Illullakin, mutta ongelmana on sama kuin digitaalisessa piirtämisessä muutenkin: jotta jotain vähänkään tarkempaa voi tehdä, pitää zoomata niin isoksi ettei ruudusta näe kuin pienen yksityiskohdan. Jos viiva jatkuu ruudun ulkopuolelle, ollaan ongelmissa. Miten piirrät yhtäaikaa ja siirrät ruudussa näkyvää aluetta?
Toinen ongelma on, että ohjelma tuntuu itse päättävän millainen viiva piirretään. Viiva ei siis jää sellaiseksi kuin sen on piirtänyt vaan ohjelma pyöristää sitä algoritmien mukaan.
Näiden ongelmien vuoksi itse luovuin digilaudan käytöstä tussaamisessa ja käytän nykyään Sakura Micron Pigma-kyniä G-Print 90 g paperille. Minulle sopivimmat koot ovat olleet viivojen piirtämiseen 01 eli 0,25mm ja puhekupliin 08 eli 0,50mm. Varsinkin 0,25mm:llä saa mukavan vaihtelevaa viivaa kun terä hieman pehmenee käytössä. Kynien kestoikä ei ole pitkä, mutta eipä maksakaan kuin pari euroa kappaleelta.
Miksi kukaan kynävalmistaja ei tee joustavapallollista kuulakynää, jolla saa paksumpaa viiva kun painaa lujempaa? Silloin ei tarvitsisi oikeastaan mitään muuta tussaamiseen. Saattaisi korvata jopa siveltimen.