Kirjoittaja Aihe: Disneyland  (Luettu 3342 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

maffafa

• sinkku
  • Jäsen
  • En ole laiska, vaikka nukun joka yö.
Disneyland
« : 03.08.2005 klo 11:33:39 »
Oletteko käyneet Euroopan tai USA:n Disneylandissa? Kuulin uutisista USA:n Disneylandista, vuoristorata tapaturmasta? Tietääkö kukaan syytä?
Muuten näkyykö Disneyhahmot huvipuistoissa? Millainen OKT ( omakotitalo ),
Aku Ankalla on? Tyypillinen Amerikkalainen?

EDIT: Yliannostus hymiöitä.
Mopo ei kulje ilman moottoria.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re: Disneyland
« Vastaus #1 : 03.08.2005 klo 12:26:11 »
Ai tästäkö?

http://www.foxnews.com/story/0,2933,164176,00.html

No, ei se nyt niin vakava ollut, paitsi tietysti lakimiesten mielestä, eiköhän tuostakin porukasta vähintään puolet vaadi miljoonakorvauksia.
En ole käynyt Disneylandissa enkä -worldissa, asun Linnanmäen lähellä mutta eipä tule sielläkään juuri käytyä. Paikka on ihmeellisesti kutistunut 25 vuodessa... kuten moni muukin elämys iän myötä.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Aku

• Vieras
« Vastaus #2 : 03.08.2005 klo 18:20:22 »
Tietääkö kukaan syytä?

Ehkä joku terrorisoi siellä, kun siellähän on tapahtunut viime vuosien aikana useita onnettomuuksia ja useita ruumiitakin on tullut. Tosin tossa vuoristorataonnettomuudessa taisi olla ainoastaan loukkaantuneita.

Mutta itse en ole käynyt yhdessäkään Disneylandin tai Walt Disney Worldin huvipuistossa vaikka olen haaveillut Disneylandin matkasta koko ikäni. Mutta matkustan Disneylandiin heti, kun rikastun. :)

maffafa

• sinkku
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 03.08.2005 klo 22:08:21 »
Ehkä joku terrorisoi siellä, kun siellähän on tapahtunut viime vuosien aikana useita onnettomuuksia ja useita ruumiitakin on tullut. Tosin tossa vuoristorataonnettomuudessa taisi olla ainoastaan loukkaantuneita.

Mutta itse en ole käynyt yhdessäkään Disneylandin tai Walt Disney Worldin huvipuistossa vaikka olen haaveillut Disneylandin matkasta koko ikäni. Mutta matkustan Disneylandiin heti, kun rikastun. :)

Mikä on Disneylandin ja Waly Disney Worldin nettisivut? Taitaa löytyä juuri kyseisillä nimillä. Ketkä on rakentaneet Amerikan Disneylandian? Walt itse suunnitteluryhmässä?
Ehkä onnettomuus sattui myöhäisen jarrutuksen ansiosta? :)

maffafa

• sinkku
  • Jäsen
« Vastaus #4 : 04.08.2005 klo 19:31:03 »
Oletteko käyneet Euroopan tai USA:n Disneylandissa? Kuulin uutisista USA:n Disneylandista, vuoristorata tapaturmasta? Tietääkö kukaan syytä?
Muuten näkyykö Disneyhahmot huvipuistoissa? Millainen OKT ( omakotitalo ),
Aku Ankalla on? Tyypillinen Amerikkalainen?

EDIT: Yliannostus hymiöitä.

Kävin eilen http://www.disneyland.com sivuilla. Mieli tekisi järjestää hääjuhla
siellä. Tuoltakin sivuilta pääsee, vaikka osoite eri.

AnkkAntti

• Jäsen
« Vastaus #5 : 08.08.2005 klo 15:29:22 »
Siellähän ne Disneyhahmot kiertelee ja halailee.
''Matalaa kaappia kutsutaan senkiksi,korkeaa senkkiä puolestaan kaapiksi.'' Jaahas...

Pässi

• Jäsen