Kirjoittaja Aihe: Paluulento  (Luettu 2755 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HEsko

• Vieras
Paluulento
« : 02.08.2005 klo 21:15:40 »
Tulossa festareille!

Tiedot:
A5
92 mv sivua
Kannet värilliset
Liimaselkä

Edit2: Jos kuva ei näy http://pg.photos.yahoo.com/ph/nimdael/detail?.dir=/d3c2&.dnm=51dd.jpg

Edit3: Julkaisun tiedot lisätty
« Viimeksi muokattu: 05.08.2005 klo 15:35:49 kirjoittanut HEsko »

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
Re: Paluulento
« Vastaus #1 : 05.04.2006 klo 12:17:10 »
Tämä löytyi eilen kirjastosta. Mä mikään kriitikko oo, mutta koska tekijät yleensä ottavat mielellään palautetta vastaan tai edes ovat iloisia jos joku kertoo lukevansa heidän teoksiaan, niin pitänee se tästä jotakin sanoa.

Eli homman nimi on, että paluumatkalla oleva sotilasosaston kone tipahtaa jonnekin, missä tapahtuu kaikenlaista omituista. Löytyy merkillisiä eläimiä ja tuntemattomia heimoja. Spoilaamisen pelossa en viitsi paljastaa enempää tapahtumista, paitsi että tällä kertaa murhaaja ei olekaan hovimestari vaan puutarhuri. Telkkarissa pyörii Lost-niminen sarja, jota en ole katsonut mutta olen lukenut netistä sen tapahtumista ja tuntuu että vähän samanlaista meininkiä on molemmissa.

Piirrosjälki sopii mielestäni hyvin tämmöiseen vähän hämärään tarinaan, tuli fiilis kuin lukisi jotakin vanhaa underground-sarjakuvaa.

Liekö tälle vielä jatkoa luvassa, ainakin kannessa lukee että Laakso 1 ja loppu jää täysin avoimeksi vaikka millaisille juonenkäänteille. Mielelläni lukisin tämmöistä tavaraa enemmänkin, mikäli laatu pysyy yhtä korkealla jatkossakin.
Albumi lisätty "Pitänee ostaa jos joskus vastaan kävelee" -listalleni.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #2 : 05.04.2006 klo 13:21:41 »

Liekö tälle vielä jatkoa luvassa, ainakin kannessa lukee että Laakso 1 ja loppu jää täysin avoimeksi vaikka millaisille juonenkäänteille. Mielelläni lukisin tämmöistä tavaraa enemmänkin, mikäli laatu pysyy yhtä korkealla jatkossakin.
Albumi lisätty "Pitänee ostaa jos joskus vastaan kävelee" -listalleni.

lisää on kaksi osaa. Ollut alunperin tarkoitus julkaista värillisenä ja yhtenä jööttinä.
Minä pidin. Toisaalta minä pidän vanhoista Taika-Jimeistä ja zombie-elokuvista...
Painojälki on ainakin omassa kappaleessa luvattoman huonoa. Siis paino- ei piirrosjälki.
Lostia katselleena voi kyllä sanoa että erilainen on. Paljon samaa, mutta enemmän eri.
Varokaa oravia.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 05.04.2006 klo 14:19:06 »
Ollut alunperin tarkoitus julkaista värillisenä
---
Painojälki on ainakin omassa kappaleessa luvattoman huonoa.

Jälkimmäisen syy lienee ensimmäisessä lauseessa.