Author Topic: Ihmeneloset-filmi  (Read 37253 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re: Ihmeneloset-filmi
« Reply #150 on: 06.08.2005 klo 13:21:31 »
Sin City on.

Nukketeatteriesityksen mukainen? No mutta joo, haluaisinpa kyllä nähdä mimmoinen on Ralf Königin Tappajakondomin nukketeatteriversio..
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Reply #151 on: 06.08.2005 klo 13:23:40 »
Vitsistä tosielämään: Sin City vois oikeasti toimia nukketeatteriesityksenä.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #152 on: 20.08.2005 klo 10:59:45 »
Hyviä uutisia ehkä tulossa. Tämä on roskalehti, mutta...

New York Post: Jessica Alba ei esiinny Ihmenelosten jatko-osassa

Siltä varalta, että tämä on totta, niin Avi Arad kuulolle nyt: Rachel McAdams tai Elizabeth Banks. Ei enää mitään pelleilyä.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Snake

• Jäsen
  • I am Snake, Solid Snake
« Reply #153 on: 20.08.2005 klo 13:36:51 »
Elokuva ei ole sarjakuva. Hulk-yritti olla ja se floppasi. Turha minusta siis narista ettei leffa ole sarjakuvan/kirjan/nukketeatteriesityksen mukainen.

saman käsitteen voisi olla että sarjakuva ei ole elokuva.
Tämä käsite on jo pilannut kaksi hyvää sarjakuvalehteä: X-men ja Hämähäkkimies lehden kun niistä alkaa tulemaan elokuvan tapaisia.

Rac

• Jäsen
« Reply #154 on: 20.08.2005 klo 14:54:29 »
Hyviä uutisia ehkä tulossa. Tämä on roskalehti, mutta...

New York Post: Jessica Alba ei esiinny Ihmenelosten jatko-osassa

Siltä varalta, että tämä on totta, niin Avi Arad kuulolle nyt: Rachel McAdams tai Elizabeth Banks. Ei enää mitään pelleilyä.

No jopas! Toivottavasti korvaaja sitten olisi jompi kumpi mainitsemistasi henkilöistä tai yhtä hyvä. (Olin McAdamsin kannalla aika alusta asti ja Alban valinta olikin sitten aikamoinen pettysmys/järkytys. Niin kuin kaikille muillekin.)
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Rac

• Jäsen
« Reply #155 on: 21.08.2005 klo 21:20:04 »

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #156 on: 21.08.2005 klo 22:35:20 »
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #157 on: 22.08.2005 klo 11:41:45 »
EXCLUSIVE: Jessica Alba Not Leaving F4 Franchise

Minä en vielä suostu luopumaan toivosta! NY Post kuuluu samaan Murdochin mediaimperiumiin kuin 20th Century Fox, joten lehden juorutoimittajalla pitäisi olla hyvät yhteydet FF:n tuotantoon. Tässä on selvästi kyse samasta temppuilusta kuin silloin, kun Jake Gyllenhaalin huhuttiin korvaavan Tobey Maguiren Hämähäkkimiehenä. Maguire halusi enemmän rahaa Spider-Man 2:sta, ja studio halusi lähettää Maguirelle viestin, että hän ei ole korvaamaton. Alban agentit yrittävät nyt harjoittaa ns. vahingonhallintaa, mutta kyllä he voivat vielä tehdä virheliikkeen...
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Rac

• Jäsen
« Reply #158 on: 22.08.2005 klo 21:03:51 »
Tässä on selvästi kyse samasta temppuilusta kuin silloin, kun Jake Gyllenhaalin huhuttiin korvaavan Tobey Maguiren Hämähäkkimiehenä. Maguire halusi enemmän rahaa Spider-Man 2:sta, ja studio halusi lähettää Maguirelle viestin, että hän ei ole korvaamaton.

Loukkaantuminen Seabiscuitin kuvauksissa olikin vain peitetarina? Krhm, ja minä uskoin.  ::)

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #159 on: 22.08.2005 klo 21:31:39 »
Loukkaantuminen Seabiscuitin kuvauksissa olikin vain peitetarina? Krhm, ja minä uskoin.  ::)

Maguire itse oikaisee tuon väärinkäsityksen tässä haastattelussa:
http://www.darkhorizons.com/news04/spider1.php
First of all, this is a back condition I've had for three or four years, on and off. Sometimes it doesn't really bother me at all, while sometimes it bothers me a little or a lot. Coming off of Seabiscuit it was bugging me a lot, but not because of Seabiscuit.

Ja sopimusneuvottelujen hienouksista:
You know, the negotiations were fine. They were negotiations. I was asking for this and they wanted to give me that, and then we finally met somewhere.

Voin vain toivoa, että Jessica Alban edustajat eivät ymmärrä sen voivan olla noin helppoa...

Sihvonen

• Guest
« Reply #160 on: 11.09.2005 klo 23:29:55 »
Tulipa tuossa juuri katsottua vuonna 94 valmistunut Ihmeneloset leffa. Erittäin kovaa kamaa oli. Vieläkin paskat housussa. Suosittelen, mutta vain huumorin heavy usereille. Meinasin ensin mainita tämän tuolla "huonoimmat elokuvat" -threadissa, mutta tulin siihen tulokseen että elokuva joka onnistuu viihdyttämään näin tehokkaasti ei vain voi olla huono...eihän... 

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Reply #161 on: 12.09.2005 klo 10:19:50 »
Tulipa tuossa juuri katsottua vuonna 94 valmistunut Ihmeneloset leffa.

Mistäs tuon Cormanin tuotteen sait? Pyörineekö jossain luvattomana kopsuna? Itse olen onnistunut löytämään vain joitakin still-kuvia.

Timo

Sihvonen

• Guest
« Reply #162 on: 12.09.2005 klo 10:47:46 »
Mistäs tuon Cormanin tuotteen sait? Pyörineekö jossain luvattomana kopsuna? Itse olen onnistunut löytämään vain joitakin still-kuvia.

Timo

Kaveri imuroi jostain, ei mikään paras laatu, mutta vanhan videolain aikana olen tottunut melko sutuisiin kopioihin, että ei sinänsä haitannut.
« Last Edit: 12.09.2005 klo 11:40:03 by Sihvonen »

Rac

• Jäsen
« Reply #163 on: 12.09.2005 klo 16:47:28 »
Onhan tuo pyörinyt jo iät ja ajat vertaisverkossa...

haddokki

• Jäsen
« Reply #164 on: 26.10.2005 klo 12:45:31 »
Ihmenelosille on nyt varmistunut jatko-osa, joka tulee ensi-iltaan heinäkuussa 2007 eli samaan aikaan kun Transformers-leffa.

http://www.comics2film.com/FanFrame.php?f_id=15721