Author Topic: Ihmeneloset-filmi  (Read 37318 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tatu Junni

• Jäsen
Re: Ihme4set
« Reply #105 on: 07.07.2005 klo 14:36:29 »
Missä marvelin muissa leffoissa Stan on nähty kuin Spidermaneissa ja Daredevilissä? Onko X-Meneissä tai Hulkissa?

Hulkissa Stan the Man esittää muistaakseni vartijaa. X2:ssa ei esiinny, koska "piipahtaa vain luomiensa sarjakuvasankareiden elokuvaversioiden ensimmäisissä osissa".

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Reply #106 on: 07.07.2005 klo 14:41:11 »
Hulkissa Stan the Man esittää muistaakseni vartijaa.

Joo, ja puhuupa muistaakseni vieläpä useammankin sanan. Ihan repliikkejä.  :P

Timo

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Reply #107 on: 07.07.2005 klo 14:52:49 »
Leen oma "elokuvaura" on varsin mielenkiintoinen... esiintymisiä Troma-filmeissä ja mm. tässä Larry Cohenin oudossa... öööh, trillerissä?

http://www.imdb.com/title/tt0099026/

Eikä pää ole tylsynyt, tai miten sen nyt sanoisi, Music Televisionissa pyörii Stripperella-sarja jonka hahmot Lee on luonut. Naughty old man!
« Last Edit: 07.07.2005 klo 14:54:23 by VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Tatu Junni

• Jäsen
« Reply #108 on: 07.07.2005 klo 14:56:13 »
Tällä menolla saadaan vielä ennen uutta vuosikymmentä valkokankaille Stan the Man - The movie... Itseasiassa voisi olla hyvinkin mielenkiintoista nähdä elokuva Marvelin alkuajoista. Ainakin jos asiat todella olivat kuten uusimmassa Ihmesarja-pokkarissakin vihjaillaan, ja Lee & Kirby perustivat Ihmenelostarinansa oikeille tapahtumille. Historiankirjat ovat jostain syystä unohtaneet tämän täysin 60-luvusta kertovassa osiossaan...

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Reply #109 on: 07.07.2005 klo 21:28:53 »
Joo, ja puhuupa muistaakseni vieläpä useammankin sanan. Ihan repliikkejä.  :P

Timo

Ai niin, oliko se SE vartija joka sanoo "Meidän on tiukennettava vartiointia" ? Aika vartijamaisesti sanottu muuten, Lee löyti heti vartioinnin ytimen.

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #110 on: 08.07.2005 klo 00:17:48 »
Itseasiassa voisi olla hyvinkin mielenkiintoista nähdä elokuva Marvelin alkuajoista.

Telkkarista tuli juuri viime viikolla tuo Woody Allenin mainio 30-luvun musiikkifiilistely Sweet and Lowdown. Kun se on tehnyt jo monta elokuvaa lamavuosien musiikista, elokuvista ja teatterista, olen odottanut, että se tekisi myöskin jotain sarjakuvalehdistön alkutaipaleesta. Eiköhän siitäkin ihan hauskan leffan saisi.
Niin että Woody, kun tämän luet, niin pistäpä meiliä.
(Kuten Mort Walker joskus sanoi, Woody Allenilla ei pelkästään ole sarjakuvapiirtäjän huumorintaju, vaan hän myös NÄYTTÄÄ sarjakuvapiirtäjältä. Niin että hyvinhän se voisi Kvaakissa hengailla, on elämäkertakirjan mukaan kuulemma Rikoksia ja Rikkomuksia elokuvansakin kirjoittanut lomaillessaan Helsingissä).

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #111 on: 08.07.2005 klo 10:24:35 »
eniten mua nyppii Jessica Alba muka blondina.

Alban iho hehkuu pelottavan paljon, tyttö näyttää radioaktiiviselta läpi koko elokuvan. McMahon ei ole loppujen lopuksi kovin onnistunut valinta Doomiksi, tosin Doomin hahmo jää muutenkin aika puolitiehen.
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Reply #112 on: 08.07.2005 klo 12:37:33 »
Leen oma "elokuvaura" on varsin mielenkiintoinen...

Lee oli tärkeässä roolissa Kevin Smithin leffassa Mallrats. En muista suomenkielistä nimeä, mutta se + kansikuva olivat niin absurdit, että on suoranainen ihme että aikoinaan satuin filmiin Anttilassa tarttumaan ja tajuamaan mikä leffa on kyseessä.

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #113 on: 11.07.2005 klo 17:20:34 »
Tuskin tulee jymymenestystä.

Avausviikonloppu näyttää ainakin todistaneen hourimiseni virheellisiksi, otanpa vielä yhden askeleen lankkua eteenpäin ja sanon että lässähtää aika äkkiä.
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Reply #114 on: 20.07.2005 klo 13:13:36 »
Jessica Alba on päästetty puhumaan ihan itse päivän (20.07.05) Metro-lehdelle. Mahtavata kerrassaan!

METRO TAPASI helpottuneen näyttelijän Jessica Alban Tukholmassa, kun Ihmeneloset-elokuvan (Fantastic Four) ensi-iltaviikonloppu oli juuri takana. Vaikka kriitikot eivät kiitelleet elokuvaa, 24-vuotias Alba juhli avausviikonlopun katsojamääriä. Viikonloppu tuotti yhteensä 56 miljoonaa dollaria.
 – Olen niin onnellinen! Olen ollut näyttelijänä 12 vuotta, minkä eteen olen tehnyt kovasti työtä. Aloin jo ajatella, että jos katsojia ei tule tarpeeksi ensimmäisenä viikonloppuna, olen takaisin lähtöruudussa. Sitten kirjoitettaisiin taas naurettavia juttuja, kuinka saan töitä ulkonäköni avulla. Kirjoittelu on tyhmää, koska elokuvaan voitaisiin palkata kadulta kuka tahansa, joka näyttää minulta. Näin ei kuitenkaan tehdä, koska minua ei palkata ulkonäköni vuoksi.
– Minua ilahduttaa, että elokuvissa käy katsojia, jotka tykkäävät samoista asioista kuin minä. He syövät popcornia sekä karkkia ja viettävät aikaa yhdessä isovanhempiensa ja pienten sisarustensa kanssa.
>Näin ei varmasti tehdä, kun mennään katsomaan Sin City -elokuvaa, jossa olet mukana?
– Ei. En veisi koskaan mummoani ja vaariani katsomaan Sin Cityä. En varmasti. >Miksi halusit olla mukana elokuvassa?
– Halusin työskennellä ohjaaja Robert Rodriquezin kanssa. Tykkään myös synkistä tarinoista.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Rac

• Jäsen
« Reply #115 on: 23.07.2005 klo 19:34:32 »
No jopas, tämä oli hyvä. Marvelin kolme viimeisintä oli sen verta huonoja, että tuomitsin minä tämänkin huonoksi jo ennen katselua (itse asiassa jo silloin kun ohjaajaksi ilmoitettiin Tim Story). Elokuva olikin siis varsin iloinen yllätys. Johnny ja Ben oltiin luotu täydellisesti kankaalle. Aivan samanlaisia kuin sarjakuvassa. Reed oli myös oikein onnistunut. Doom ja Sue jäivätkin pikkaisen haparoimaan. Alba onnistui sentään olemaan sexy spandexissaan. (Ja Rac ei yleensä pidä nti Albasta juuri yhtään. toim.huom.)

***½

Spoiler: Taisivat käsikirjoittajat unohtaa, että Doom ei tarvitse supervoimia koska ne tulevat Doomin haarniskan mukana.

EDIT: Unohtu mainita, että minä toivoisin näiden Marvel-elokuvien viittavaan toisiinsa jotenki kivasti. Esimerkiksi tässäkin toimittajat olisivat voineet kysäistä jotain tyyliin: "Olette tekin mutantteja niin kuin Ryhmä-X?". Fox omistaa X-Meniin ja FF:ään oikeudet joten tuo olisi ollut mahdollinen, mutta jonkun Hämiksen mainitseminen tai vilauttaminen Liekin kanssa huulta heittämässä suututtaisi vuormaanakin Sonyn/Columbia TriStarin. :/
« Last Edit: 23.07.2005 klo 19:56:34 by Rac »
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #116 on: 24.07.2005 klo 14:16:33 »
Mahdetaanko IN-leffoissa (jos niitä tullee lisää) myös Galactus ja Hopeanhohtoinen Lainelautailija (jossakin on ollut tuo suomennos)? Se olisi kyllä aika vaativa urakka kun Galactus on ISO ja tunteeton (tai no vihan tuntee kyllä) ja Surffarin pitäisi olla luonnollisen näköinen  lennellessään.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #117 on: 24.07.2005 klo 14:19:24 »
Tulevat Marvel-filmatisoinnit-ketjussa on keskusteltu myös huhusta, jonka mukaan Hopeasurffarifilmi ois suunnitteilla.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Lurker

• Valvoja
« Reply #118 on: 24.07.2005 klo 14:23:36 »
Jotenkin tämä Ihmenoloset-leffa tuntui melkeinpä halpikselta verrattuna Spiderman-elokuviin.

Tuotannossa on ilmeisesti tultu siihen käsitykseen, että revitään näillä muilla kesällä-tällaisetkin-menee-töttöröö-Marvel-filkoilla (Daredevil. Elektra) rahat pois, mutta laatu satsataan Spidermaniin.

haddokki

• Jäsen
« Reply #119 on: 24.07.2005 klo 14:50:19 »
Käsittääkseen Fantastic Fourilla oli n. 100 miljoonan budjetti, joten häviää Spider-Manille jonkuverran. Mielestäni tää oli ihan pätevä sarjisleffa, menee "aivot narikkaan"-viihteenä iha hyvin.