Kirjoittaja Aihe: Kynsintää ja raatelua Collectors edition  (Luettu 246607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
Re: Kynsintää ja raatelua Collectors edition
« Vastaus #420 : 07.02.2006 klo 20:45:06 »
Kommentoinpa myös.

O.K: Hieno työ. Pidän housuista ja tuo on tuommoinen tavallinen sarjakuva piirros mistä minä tykkään paljon. Lisää kehiin vain!

Kojocci: En ole koskaan tykännyt 3d piirroksista, mutta tämä on hyvä. Ainut asia mikä minua haittaa on nuo nännit. Hiukset on onnistuneet hyvin, mutta olisit voinut tehä niistä vähän ''liehuisemmat'' kun nyt näyttävät siltä, että tyttö parka olisi saanut sähköiskun. Realistinen kuva.

Tuukka: vautsi! Onpas hieno tussi piirros. Tykkään miten olet luonnut noi rastat ja partakin on hieno. Hieno piirros.

No laitanpa minäkin jotain ihmeellistä suttua tänne, vaikka tämä suttuni ei yllä tasoonne ja pitäisisi lukea KOKEEEESEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN.
http://img251.imageshack.us/img251/9003/tupakkaonpahaa4ec.jpg
Piirtäminen vain olisi helpompaa jos omistaisin valopöydän ja piirustuspöydän tietokoneelle, jolla voisin värittää, mutta saatte tyytyä tuohon suttuun.
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

aute-uur

• Ultimate Man Creature
  • Jäsen
« Vastaus #421 : 07.02.2006 klo 23:52:15 »
tein pitkästä aikaa uuden kiitos vaan "inspiksestä" kvaak!!!
hei kaikill kivoi töitä.
http://i22.photobucket.com/albums/b321/rottaolio/IMG_0976.jpg

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Vastaus #422 : 09.02.2006 klo 12:53:22 »
Kananjalka: Hienot varjostukset...

aute-uur: Melko villiä ideointia...

Sertsu: Tuohan on hieno! Kerrassaan! Vähän ranskalaissarjisvaikutteinen (mikä on hyvä asia). Luonnetta ja tyyliä!
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #423 : 09.02.2006 klo 14:55:58 »
parit sanat:

Tuukan hahmon hiukset ovat mahtavat ja aika hyvin siveltimellä tehdyksi (itse vasta treenailen)

Kananjalan töitä en ole tainnut paljon nähdäkkään, mutta tämä oli hieno.

aute-uur: sanoisin jopa että aika omituinen sarjakuva ja tuo rotta vai mikä lie eliö onkaan eroaa nuista muista hahmoista aika selvästi.

Tässä omia söhryjä uudella penterlin brushpenillä pitää vielä treenailla tolla.

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Vastaus #424 : 09.02.2006 klo 15:32:45 »
Sika: Mainioita ilmeikkäitä nassuja! Keskimmäinen väritetty ja vasemmanpuoleinen Lenin/Muhamed/joku profiili on erityisesti hyviä.
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,

Qrpitza

• Vieras
« Vastaus #425 : 09.02.2006 klo 16:08:19 »
Mun elämä - 3 päivää =
http://i10.photobucket.com/albums/a119/Qrpitza/kax.jpg

Tästä tulee heti tutoriaali heti kun löydän jonkun saiti, jossa ei olisi tota 512 KB rajaa.

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Vastaus #426 : 09.02.2006 klo 16:13:41 »
Mun elämä - 3 päivää =
http://i10.photobucket.com/albums/a119/Qrpitza/kax.jpg

Wau! Todella mallikas! Roisinkokoinen teräase...  ;D Väritys on juuri esimerkillinen!

Tästä tulee heti tutoriaali heti kun löydän jonkun saiti, jossa ei olisi tota 512 KB rajaa.

Jos et löydä, lähetä minulle yksityisviesti. Minulla on tilaa. Kvaakin ylläpitokin voi innostua, pääsisit  Sisällöntuottajaksi...  ;D

Sika

• Jäsen
« Vastaus #427 : 09.02.2006 klo 16:41:11 »
sanoisin että upeahkoa jälkeä, liekkö devianartissa minkälaiset rajoitukset ainakin on aika usein tutoriaaleja.

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
« Vastaus #428 : 09.02.2006 klo 17:44:04 »
Jostain syystä Sian kuva ei näy. Miksi?
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

Sika

• Jäsen
« Vastaus #429 : 09.02.2006 klo 17:46:53 »
Kokeiles vaikka niin et painat kuvaa toisella napilla ja otat näytä kuva.

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
« Vastaus #430 : 09.02.2006 klo 17:49:03 »
Kokeiles vaikka niin et painat kuvaa toisella napilla ja otat näytä kuva.
Joo, kokeiltu on, mutta ei toimi. Tulee semmoinen tyhjä laatikko ja vasemmassa ylä-reunassa on valkoinen laatikko missä on punainen X.

maa-chi

• Jäsen
« Vastaus #431 : 09.02.2006 klo 18:52:00 »
Mulla on samoja ongelmia joidenkin kuvien kanssa kuin Kananjalalla.
Tässä tuollainen tämänpäivän tuotos.
Mukavat sivut nämä, koska tarjonta on niin monenkirjavaa. Ja ihan asiallista palautettakin töistä. Vakavia piirtäjiä siis.

Itsellä on kaikenlaisia pieniä teknisiä ongelmia (koneiden kanssa). Toivottavasti niihin saa vähän valoa näiltä Kvaakin sivuilta jatkossa, kun ehdin tiivistellä niitä. Mulla on Photoshop Elements jota käyttelen vain välikappaleena. Esim tuon pakkaamisen ja resoluutioiden kanssa on jatkuvaa sotkua.
Kunpa voisi vain piirtää...

Rovio

• Mahdoton.
  • Jäsen
  • The friendly looking lad.
« Vastaus #432 : 09.02.2006 klo 19:18:46 »
Pidän tyylistäsi maa -chi. Tulee vanhat suomalaiset piirtäjät mieleen, esim Fogeli.
Vitsikin aika hauska.

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Vastaus #433 : 09.02.2006 klo 19:37:33 »
maa-chi: Olen Rovion kanssa täsmälleen samaa mieltä! Hieno tyyli ja rentoa jälkeä!

maa-chi

• Jäsen
« Vastaus #434 : 09.02.2006 klo 20:49:13 »
Kiitos kommenteista. Hauska saada palautetta. Ehkä itsekin intoudun kohtapian. Noviisi ei nyt vain heti viitsi aukoa päätään.

Löytyi tälläisiä piirroksia ajalta jolloin haaveilin oman sarjakuvan teosta.
Jälkeen olen ihmetellyt miten ihmeessä sarjakuva-albumien tekijät kirjansa tekevät? Jokaiseen yksittäiseen kuvaanhan menee ihan mielettömästi aikaa, saati kokonainen kirja. Ei saa olla mikään boheemi taiteilijan planttu kyseessä, jos sellaisen urakan itselleen ottaa.