Taas osoitan kuinka todella surkea olen kommentoimaan mitään:
Teme: Graffitihenkistä. Hyvät värit.
Anssi Rauhala: Upeita ideoita sinulla!
Antza: Manga-tyyliä. Hyvältä näyttää.
Uroskana: Kivaa rentoa tyyliä.
Wiljami: Sinulla on on todella lämmin ja mukava tyyli! Värivalinnatkin ovat aina ihan nappiin.
Tuuk42: Ideat ovat hyviä...
O.K.: Toivottavasti sinulla pukkaa rahaa ovista ja ikkunoista. Tuollaisella taidolla ja tyylillä pitäisi ainakin.
ökpö: MangaArtNoveauta. Jeeze. Sinulla on aivan mahdottoman hieno tyyli ja detaljit ovat todella hienoja.
Psychic: Design-stuffia. Tästä en osaa sanoa mitään.
Veltti: Sivellin sinulla pysyy kädessä -- todellä hyviä värityksiä!
kespa: Synkkä meininki. Ja siihen sopiva jälki.
achilles: Hanna jo kommentoi niin hyvin, ettei muuta tule mieleen.
maziwapp: Olet varmaan tuotteliampia täällä ja hyvä niin. Vaatteiden laskokset menevät mielenkiintoisen villisti. Layouttisikin ovat villejä, mutta jotenkin saat ne toimimaan... Mielenkiintoista tyyliä, kerrassaan.
Veli Loponen: Sinulla on tosi kiva tyyli, pidän siitä kehityksestä, jota viime vuoden aikana on tapahtunut kuvissasi. Hiukan kun vielä parannat taustojen ja hahmojen yhteensopivuutta, niin tyyli on "kunnossa". Miten sitä parannetaan, en osaa neuvoa, minä kun vasta opettelen yleensä taustoja tekemään. Minun mielestäni Wacom-työsi oli jostain syystä parempi kuin muut.
Jukka Koivusaari: Sinun töissäsi on fiilistä! Se on arvokkaamapaa kuin realismi.
Joonase: Tämä on miljoonan euron tyyli.
Pjr: Aiheet ovat arveluttavia, mutta piirtää osaat!
Lasse: Piirtämisen iloa?
Fiilis-mato: Kivat värit.
Phil Ficere: Hyvää luonnostelua, lopputuloskin vähän luonnosmainen (ei ole paha asia).
Harsky: Tylyjä otuksia.
juha "jurbo" hakasuo: Kipeää juttua. Hyvä tyyli.
FreakyMike: Nyt näyttelyä pystyyn. Ei sarjakuvajälkeä, mutta aivan loistavia tauluja.
Eetu5: Aku Ankka on muuten hankala piirtää, eikö?
Sika: Wow. Upea viiva sinulla.
Tinca: Kiva tyyli. Kokeile sinäkin vaihtelevamman paksuista viivaa (OK, minä olen kai viimeinen joka saa esittää tämmöistä...).
Monitor: Wau. Tyyli ja tarina sopii kuin nenä päähän. Hyvää tarinankuljetusta.
Wilpuri: Herrkä jälki. Fiiliskamaa.
Rami Selin: Erikoinen, hiukan liian kokeellista minulle.
Ketään ei unohdettu tarkoituksella. Joitakin töitä (linkkejä) en saanut näkyville.