HUH, täällähän on trafiikkia ollut. Pitää yrittää kommentoida joitakin...
HEsko: Hyh, harvoja asioita inhoan niin kuin letkuraajoja, jollaisia löytyy tuosta sun rakastajakuvasta. Muutenkin on jotenkin tasapainoton ja levoton kokonaisuus, vaikkakin väritys hieman auttaa hahmottamaan elementtejä. Sivellintyöskentely on kyllä sinänsä todella ehjää. Kuin myös punapääkuvassa, joka on "manaramaisuudessaan" (kasvotko sen tekee?) viehättävä kuva. Kaunis laveerausväritys; olen vesivärien suuri ystävä ja tähän kuva-aiheeseen ne käyvät kuin nenä naamaan. Erityisplussat hienosti hahmottuvista käsistä ja käsivarsista, pikkumiinus oudosta polvesta. Ainoa josta en hirveämmin pidä on hiusten toteutus, kenties muutama yksinäinen pitempi suortuva voisi paremmin hahmottaa hiusten muotoa. Kokonaisuudessaan hieno kuva.
Päiväkirjamerkintöjä en taida ollenkaan kommentoida, koska suhtaudun ennakkoluuloisen nuivasti päiväkirjamaiseen sarjakuvaan (tai kirjallisuuteen yleensä).

Vitsisarjasi eivät oikein kolahda, jotain niistä - tai minulta - puuttuu, enkä yhtään tiedä mitä.
Taidamme olla hieman samanlaisia tekijöitä siinä mielessä, että tyylien kirjo on sen verran moninainen, että suosikkia on niistä vaikea valita. Mielestäni persoonattomuus on kuitenkin usein hyve.
---
Juuri kun pääsin sanomasta että en pidä päiväkirjamaisesta sarjakuvasta, huomaan virnuilevani tuolle kaltsun "kuole-huora-kuole-ruudulle". Samanlaisten, toistuvien ruutujen suuri määrä suhteessa "tarinaan" minua häiritsee tällaisissa sarjoissa yleensä ja niin nytkin.
---
Ökpö, on kyllä perhanan tyylikästä jälkeä, vaikkakin kieltämättä vaatii puhumaasi väritystä, hahmottamisen parantamiseksi. Ainoa mikä häiritsee on miekkosten pallomaiset kaulat, jonkunlaisia lihaksia niihin kaipaisi, mutta kaipa tuon voi laittaa tyylin piikkiin.
---
Tuukka, viivajälkesi paranee - tai "tasalaatuistuu" - koko ajan. Väritys toimii hyvin tuon viivan kanssa, mutta enemmän rikottuja sävyjä, likaisuutta ja tekstuuria kaipaisin väritykseesi. Nykyisellään on liian kilttiä ja puhdasta. Grungea palettiin!

---
Hazart, hyvännäköinen työ ja tiivis, toimiva sommitelma. Pahiksen musta käsi on hieman turhan karrikoitu, eri tyyliä kuin muu kuva. Muuten toimii kuin munuainen.
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
---
Kalmisto, sulla on kyllä persoonallinen tyyli, en ole missään törmännyt ihan juuri tuollaiseen muotokieleen, niin sanoakseni... Tuuliviiriviikate tosiaan on aika köpö, hilpeää. Piirrä terän hamara paksummalla viivalla kuin itse terä, ja itse asiassa kaikenlaista viivoitusta/varjostusta kannattaa yleensä välttää lyömämiekkaa tai kirvestä kepeämmissä aseissa (tyylistä riippuen tietenkin).