Juup, eli aloitin sitten uuden sarjakuvan tekemisen, kun vanhan kanssa oli hieman ongelmia kirjoittajan ja minun kanssa (siis hahmojen ulkonäöstä, ei mikään ilmiriita...) Ja Lumiukkomies strippejä on jo monta valmiina, vaikkei netissä niitä olekkaan, niin päätin tehdä sarjakuvan, jonka olen itse käsikirjoittanut ja tulen piirtämään, niin pääsen helpommalla...
Eli siis, juoni on katsottavissa, vaikka se kyllä muokkaantuukin ja on vain perusta
http://www.geocities.com/mkkpictures/JuoniHahmot siis ovat muualla jo näytetyt Lumiukkomies, joka siis on oikeuden puolustaja ja hieman synkkä, Akseli, joka on vampyyri jota on purtu joskus keskiajalla ja joka haluaa kostaa, sekä Finlander, joka on Suomen oma "laillinen" supersankari, joka mättää vihulaisia turpaan poliisivoimien kanssa.
Sivuakaan ei siis ole valmiina, mutta yksi muokattu kuva, jossa siis kaikki kolme ovat.

(Kaikki varmaan tunnistavat ilman selittelyä...)
Ajattelin tehdä tämän sarjakuvan hieman eri tavalla, tarkoittaen, että Lumiukkomies, siis ilman kypärää, on minun näköiseni, ja muut ovat pari kaveriani, joita aion valokuvata, että saataisiin hieman näköisempiä. Taustoja varten aion ottaa kuvia Vammalasta, johon tämä niin sanotusti sijoittuu.
Siis tämä on trilogia, jonka ensimmäinen osa on Lumiukkomiehen, toinen Finlanderin, ja kolmas Akselin kantilta kuvattuna, ja tapahtumat ovat osittain päällekkäin. Julkaisu on ainakin osittain netissä ja MKKPictures lehdessä kunhan nyt ensin saadaan tuo 1/2005 julkaistua.
(Ja MKKPicturesia voi tilata sitten osoitteesta:
www.mkkpictures.tk)
Edit: Onpas paljon kirjoitusvirheitä...