Muistaako kukaan muuten sitä, että Star Hawkseja julkaistiin strippinä Aamulehdessä? Millähän nimellä se mahtoi olla?
Muistan, muistan leikanneenikin sitä "talteen". Varhaisia vaikuttajia sarjakuviin sekoamisessa tämä sarja. Minusta se strippi julkaistiin AL:ssa alkuperäisellä nimellä?! Juu, ja muistan myös tuon Barryn Flashin.

Comics Journal 38:ssa on Kanen haastattelu ja kyseistä numeroa on jostain kumman syystä viime vuosiin asti saanut vessapaperin hinnalla Makedoniasta tai Fennicasta yms. Itsekin ostin vahingossa 2 kpl... Journalin juttu keskittyy juuri Star Hawksin ympärille, se kun oli siihen aikaan tapetilla. Siinä mainitaan myös Blackmark niminen sarja, josta mulla ei oikein ole muuta havaintoa.
Itse olen pitänyt tavallaan Kanen taiteellisena päätyönä "His nameis Savagea" (1970-luvun puolivälistä tämäkin). Erittäiin synkkää ja kerronnallisesti kokeilevaa, joskaan ei välttämättä onnistvaa, sarjakuvaa. (tämä sarja taas taisi olla mainittu jossain muinaisessa Sarja-infossa).
[edit] Savage olikin piirretty jo -67 ja julkaistu uudelleen (Fantagraphics) 1982, Blackmark on myös kuuskytluvun tuotos kuin Savage.[/edit]