No niin. Nyt vähän kommentteja.
Wiljami, ensimmäinen avaruusukkeli on mielenkiintoinen. Tästä tulee mieleen semmonen 50-lukuhenkinen piirretty sarja... Ainoa, mistä en oikein tykkää on miehen pää. Nyt se on vähän epäselvä, että mikä se oikein on ja vasta kunnon tarkkailun jälkeen huomaa, että se onkin viiksekäs kaveri.
Luistelija jatkaa samaa tasoa. Asento on ehkä vähän liian jäykkä tai jännittynyt. Tykkään puista. Tässä(kin, kuten muissakin sun jutuissa) on jotakin Otsamomaista.
Nappari, kaljapullo ja vempain ovat hyviä. Pullokuva on kaatumassa oikealle ja se vähän hämää. Väritys on muuten näissä saman oloista kuin tuossa Wiljamin ekassa kuvassa.
Pikselikuvat on jänniä. Tekis mieli itekin kokeilla joskus, kun tykkään nysvätä tommosten pikku yksityiskohtien kanssa.
Wilpuri, viputytsy on kiva. Tussauksen suttuisuus vähän hämää, vaikka uloimmissa ääriviivoissa siitä tykkäänkin. Taustan viivat olisi voinut jättää pois. Väritys on kivaa.
Kasvokuva. Luulen, että lopputulos voisi olla parempi, jos vetäisit rohkeampia, katkeamattomia viivoja. Jälleen tykkään kyllä mm. leuan ja posken muodostamasta viivasta. Värityksessä pistää silmään noi hiuksissa olevien tummempien alueiden ääriviivat. Hiuksissa olevat viivat olisi taas voinut jättää pois tai sitten tehdä niistä vahvempia...
Mutta hyviä ovat molemmat.
Hymytyttö. Ilmeisesti jotenkin luit viestini, sillä tässä tussaus on jo parempaa. Viiva on selkeämpää ja yhtenäisempää. Selkeästi mustat hiukset on myös kiva. Miinusta on se, että kuva kaatuu vasemmalle. Jos sitä suoristaisi ihan vähän, niin tytön asento olisi luonnollisemman oloinen. Mutta jatka samaan tyyliin!
Freakymike, tulee vähän sormustenherramainen olo. Tai sitten semmonen sci-fi-fantasia... En pistäisi kumpaakaan toista paremmaksi, kun tykkään molemmista ja ne ovat kuitenkin erilaisia. Ehkäpä voisit tehdä näitä kokonaisen sarjan vaikkapa nimellä Linnunradan kaupungit.
Näistä olis kyllä kiva joskus lukea joku tarinakin...
Hanna (ja miksei muutkin), Welzuksi saa minua edelleen kutsua. Netin ulkopuolellakin liki kaikki kutsuvat Veltsuksi eivät Veliksi.
Vielä tosta mun sarjasta. Siitä ei tällä kertaa tule värillistä.