No, painostuksen alaisena pienensin kuvia vähäsen.

En vissiin riittävästi kuitenkaan, perskutalallallaa, vaihtakaa nyt kaikki 1600x1200 resoluutioon. Mie oon standardi.
Kommentoidakin voisi taas. Olen vaan tainnut samat asiat sanoa jo pariinkin kertaan. Tästä on muotoutunut vähän sisäpiiriketju, pitäisikö aloittaa uusi raatelu?
Tertsi osaa hommansa. Marakin oli ihan mara, vaikkei groteskiudessaan kovin kaupallinen ollutkaan. (Huonoko asia?)
Wiljamin sapelihammasmarsun vetämät kärryt ovat hienot.
Tuommoista "sarjakuvatyyliä". Pyörien lisäksi myös valjaiden sisäinen logiikka vähän pettää. Eihän nuo ohjaimet mene paljon mihinkään, ohjauskelvottomat ovat kärryt nuo. Mutta siis hienon näköiset joka tapauksessa.
Markku se jaksaa parantaa kaiken aikaa. Supersankariympyröistä pin up kuviin on yllättävän lyhyt matka. Tavallaan haluaisi patistaa yhä vaan realistisempia vartaloita kohti, mutta toisaalta pakkokos sitä.
Tuukilla on tyyli hallussa, taas pitää kehua räyheästä mustan käytöstä. Asentojen luontevuus vielä hakee itseään. Elävästä mallista ei ehkä kannata oppia hakea, ei välttämättä sovi tyyliin liian realistiset asennot. Mutta jostain kannattaisi mallia katsoa kuitenkin.
Hazart, tekee taas sitä hazarttia jälkeä.
Ei ihan minun juttuni tuo pastellisävytteinen kivailu, mutta enpä taida olla kohderyhmän ytimessä muutenkaan. Puut taustalla on hienosti toteutettu, riittävän yksinkertaista taustaksi, mutta silti selkeää. Lumiukkokin kattelee menoa niin miettiväisenä, että...
Päähähmoilla on jotain kosketusvaikeuksia maan kanssa. Saattaa johtua varjostuksesta, kuperista kengistä, tai jostain.
Hanna alkaa olla myöskin jo melkoinen välskäri piirtäjäksi.
Tyyli sinäänsä on minulle ihan yhtä vieras kuin hazartinkin.
Mikään ei kuitenkaan kuvissa pahemmin häiritse, perspektiivihäiriöistä tai semmoisista on turha sanoa, ne kuuluvat asiaan. Tuo paperin pintakuvion esiintyminen skannauksissa kyllä sattuu silmään.
Tuuk, ehhehee. Hoitoon mars.
Eikun siis. Pitempään katsoen väritys on hyvää etualalla, selkeä viiva ja valitut värit toimivat hyvin yhteen. Taustan värihäivyttelyt ne luovat tämän paintbrush-lookin. Isoin ongelma on, että anatomia on kaikilla kuvan henkilöillä enemmän tai vähemmän persiistä. Tämä on nyt kuitenkin jo sen tasoista kuvitusta, että esim. nettisarjakuva olisi ihan sujuvasti luettavissa. Ihan yksittäisinä taidepläjäyksinä ei osaa arvostaa.