Komeeta menoa täällä tosiaan on ollut käynnissä. Olen seuraillut vaikka en kommentoinut, sillä minusta on vähitellen alkanut tuntua että ei sanomisillani ole mitään merkitystä. Sitä paitsi vaikka haluaisinkin kuvista jotain sanoa, en oikein saa mitään järkevää irti, varsinkaan sellaista jota ei ole jo sanottu.
Joten pistänpä nyt vaan yleisesti koska haluan välttämättä jotain mainita:
Markku Myllymäki: Tyylisi on periaatteessa lupaavaa, mutta itse haluaisin edelleen vähän yksityiskohtaisempaa toteutusta. Tai lennokkaampaa viivankäyttöä. Tai molempia. Vähintäänkin ehdottaisin kokeilemaan ihan jotain aivan täysin totaalisesti erilaista ihan vain leikkimielessä. (Tätä ehdotan kaikille. Kokeilkaa aivan päinvastaista tyyliä kuin mitä olette tottuneet tekemään!) Ties mitä siitä saa irti.

Myös hahmoja voisi väännellä vielä enemmän ja käyttää eri kuvakulmia. Sarjakuvaa en sinulta ole kovinkaan paljoa nähnyt, mutta yksittäisissäkin kuvissa voi valita vähän oudompiakin kamerakulmia.
Hanna: Vakaa lapsekas tyyli. En tiedä mihin julkaisuun tällainen täsmälleen sopisi (tästä onkin tainnut olla jo mietteitä), mutta ideat ja toteutus ainakin miellyttävät minun henkistä vauvaani. Vesivärityksen tasaisuus on taasen kadehdittavaa.. Kunpa osaisin itsekin.
Tuukka: Aikasta paksua viivaa minun makuuni. Käytätkö muuta kuin siveltimiä? (Varmasti olet jossain aiheessa maininnut, mutta enhän minä muista mitään viittä minuuttia vanhempaa.) Mustan käyttösi toimii hyvin, mutta sarjakuvissa sommitteluvalikoimaa voisi kasvattaa.. 'Synkät' ideasi ovat kyllä mainioita.
Wiljami: Jostain syystä en osaa sanoa tarkalleen miksi pidän tyylistäsi.. Yksinkertaisen sympaattiset tarinat ja kuvat luultavasti vetoavat meikäläiseen (tykkäsin varsinkin kuvapäiväkirjasta kotisivuillasi [uusin oli aivan paras

]). Ehkä sarjakuvasi kaipaisivat kuitenkin vielä vähän tyylillistä 'tasaisuutta'. Laatu vaihtelee paikoin jopa ruudusta toiseen.
Hazart: Olen aina tykännyt tyylistäsi, Herra Haz.. Kokeilet rohkeasti erilaisia asioita ja värityksesikin on jämäkkää tavaraa. En kyllä oikeastaan osaa sanoa mitään rakentavaa, muuta kuin että
tsemp tsemp! Pidä sitä yllä. Ja pistä lisää kuvaa tuuttiin.

Pahoittelen että en kommentoi kaikkia... Yritin kritisoida "rakentavasti" niitä jotka arvelin siitä hyötyvän ja/tai joiden jäljestä osasin jotain sanoa. (Tai sitten en vain löytänyt kaikkea tuolta reilun puolensadan sivun ihmeellisestä tekstimaailmasta.) Mutta muut voivat olla tyytyväisiä ainakin siitä että saavat minut sanattomaksi.

Ehkä jotain vielä tulee mieleen. Sitten lisää.