Juu jep, Sihvonen ja Vehnä on piirtänyt ennenkin. Gyntteristä on oikein kiva kuva. Vaan olisko Günther itte livenä pyöreämpi? Taka-mammoissa kulmikkuus ei häiritse, kun ei tiedä miltä mallit oikeesti näyttää.
Sihvosella on sivuillaan (viimeistelty) luonnos, kilttiä!
Zabbon mäyrä on silleen maalauksellinen, että väreissä kaipaisi vähän murtamista tai jotain. Mäyrä ja kivi ovat täysin saman värisiä. Fiilis ei juuri muutu, vaikka kuvaa kattois mustavalkoisena. Mäyrä on toki jees.
Myllymäen kuvissa näkyis olevan viatonta piirtämisen iloa. Niinkuin pitääkin. Muuten, miltähän se näyttäis, jos joskus skannaisit ja värittäisit suoraan jonkun lyijykynäluonnoksen? Vielä jos värittelis koneella läpikuultavilla vedoilla, niin kuvistahan tulis jo trendikkäitä ;-)
Tuukka hei, millasella kynällä sä piirrät? Musta sun jälki näyttää usein siltä, kun se olis sellanen lattea tekstaustussi tai -terä? Ei ei ei. Sellasella tulee lopputulokseen ohuen ja paksun viivan suhde väärin. Tee vanhalle mieliksi ja kokeile puhtaaksipiirtämistä muutamalla erityppisellä välineellä.
Ökköpöö, sun kuviasi (tai koko saittiasi) ei näy himasta (netsonic:in piuha), korkeakoululta samalla läppärillä kyllä. Hmm?
Ökpön kuvissa on (ulkomuistista) kiva tatsi. Näyttäs ettei niitä ole hinkattu liikaa, asennot jne on silleen, että niistä uskoo syntyvän oikean sarjakuvan, eikä pelkkää kansikuvapullistelua. Jees. Eikä sen jampan huulissa mitään vikaa ole, istuu täysin naamaan.
Niin joo, full monty vaan ;-)
>Sehän on ihan ammattilainen. Sallitaanko sellaisten täällä retostella? No joo...
Minä tykästyin kvaakissa juuri sellaseen piirtämiseen iloon. Olishan se sääli, että kun on tarpeeksi piirtänyt ja jotain jo oppinut, ettei voisi tälleen harrastella foorumilla. Joo joo, kyllä mä tiedän, ettet sä ollut ketään tosissas kieltämässä.
Musta on oikein hyvä, että täällä näkyy kokeneempienkin kuvia, kunhan kukaan ei mene lannistumaan jä nosta rimaa itselleen niin, ettei uskalla enää postata.
Koivusaaren kuva oli niin pienenä, ettei siitä erottanut liidun/hiilen vaikutusta.
Kovasti suosittelen kaikille välineillä kokeilua. (Ja ittelleni piirtämistä suunpieksämisen sijaan.)
Puolessa Jannen kuvista näkyis mun silmään sellasta, että tietokoneen käyttö olis lisännyt erilaisia hallitsemattomuuksia jälkeen. Kato joo, sun verkko-portfoliollasi näyttäs olevan vähemmän jäykkiä kuvia.
--
pekka