Jäänyt vähille kommentointi viime aikoina, ei vain ole oikein ollut fiilistä kirjotella mitään ihmeempiä. Aika korjata asia:
Markku: mielestäni yksi parhaita töitäsi tähän mennessä! Tykkään tosi paljon kun olet alkanut värittää kuviasi, varjojen puuttuminen ei silloin ole niin silmiinpistävää (kyllä niitä varjoja voisit silti piirtää

). Värit ovat tässä hyvät, tyttelin anatomiakaan ei minun silmääni sodi luonnonlakeja vastaan, kasvot ovat kauniit ja silmät erityisen tenhoavat, oikea kämmen on myöskin hyvä. Kuvassa häiritsee vielä eräänlainen kulmikkuus, lähinnä ylävartalossa. Myös tussauksessa olisi vielä vähän parannettavaa. Kokonaisuudessaan hyvä työ!
Wiljami: sulla on aina ollut kivat värit, niin tässäkin. En kaipaa tähän mitään kummempia taustoja, kyseessä lienee sarjakuvaruutu eikä yksittäinen teos...? Kuvakulmakin on aika hyvä, jalat voisivat olla kyllä vähän pienemmät jos haluaisit liioitella vähän enemmän lintuperspektiiviä. Hilpeä kuva!
Tuukka: taattua Tuukka-tyyliä tällä kertaa alaikäisillekin soveltuvasti

Jotenkin vähän kulmikas ja rosoinen äijä, sopii kuitenkin tyyliin. Tämä ei nyt jostakin syystä oikein säväytä, taisin pitää enemmän niistä k-18 jutuista

Puinen risti on kyllä upea ja viitan helmat hyvät, samoin hattu. Ihan OK, mutta olen nähnyt sulta parempaakin. Tolla piirustustahdillasi saat kyllä kohta Markun kiinni
Zabbo: suorastaan vihaan sitä badger-animaatiota, mutta näin kuvaan vangittuna mäyrä on kyllä melkoisen lutuinen ilmestys, söpöstä sienestä puhumattakaan

Jälki on tosi maalauksellista. Vihreä on hieman turhan myrkynvärinen omaan silmääni, ehkäpä voisit tehdä siitä vähän kirkkaamman, sellaisen "metsänvärisen". Söpö ilmestys mutta kokonaisuudessaan kuva on vielä hieman keskeneräisen tuntuinen, ehkäpä se sitä vielä onkin.
Itse tein tässä juuri lyijäriversiota uudesta sarjiksesta inspiraatio päällä, mutta yhteisen vanhan ystävämme ja siipan ilmestyminen ympäripäissään kotiimme keskeytti sen puuhan tältä iltaa