Kirjoittaja Aihe: Ankantekijät-kirjasarja  (Luettu 80957 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Vs: Ankantekijät-kirjasarja
« Vastaus #15 : 16.11.2005 klo 16:36:51 »
Oliko siellä jotain rajoituksiakin koskien nimmarointia? ???  Johan on hölmöä.

Useimmiten ei tarvitse, mutta joskus on pakko pistää jono poikki. Suuressa maailmassa tämä homma hoidellaan ammattimaisesti, esmes San Diegon festareilla Amerikoissa: kun signausaika alkaa täyttyä, järjestäjät laskevat jonosta sopivan kohdan ja viimeisen signeerauksen saajan selkään läimäistään lappu: "Last in line". Siinä se ja pulinat pois.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

ankkoja

• Vieras
« Vastaus #16 : 07.12.2005 klo 20:39:34 »
seuraavaksi on netistä lukemieni tietojen perusteella tulossa mm. 5 william van horn, 6 kari korhonen, 7 giorgio cavazzano.  ;)

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #17 : 12.12.2005 klo 09:36:18 »
Itse toivoisin Ankantekijät sarjaan Massimo De Vitaa. Miehen Taikaviittajutut ovat todella huikeita. Mahtaako miekkonen olla enää hengissä?
"Tex-tieteen yli-morisco"

AnkkAntti

• Jäsen
« Vastaus #18 : 12.12.2005 klo 09:55:45 »
Itse toivoisin Ankantekijät sarjaan Massimo De Vitaa. Miehen Taikaviittajutut ovat todella huikeita. Mahtaako miekkonen olla enää hengissä?
Onhan se  http://coa.inducks.org/simp.php?showimage=on&d1=&d2=&d4=&creat=massimo+de+vita&exactpg=&pagel=l
''Matalaa kaappia kutsutaan senkiksi,korkeaa senkkiä puolestaan kaapiksi.'' Jaahas...

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #19 : 28.09.2006 klo 22:58:04 »
Luciano Bottaro.

Ja hänen lisäkseen jo mainitut Chierchini ja Carpi. Itse pidän jostain syystä myös ei-amerikkalaisten piirtäjien sarjojen lukemisesta englanniksi, siksi kirjoitin Gemstonelle että Italiasta löytyy muitakin hyviä piirtäjiä kuin Romano Scarpa ja toivoin noiden kolmen juttuja.

Mutta Ankantekijät on hyvä sarja siksi, että niitä on mukavampi lukea kuin turhan pienikokoisia taskukirjoja.

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #20 : 04.10.2006 klo 13:37:47 »
Enpä tiedä onko kovakin tarjous, mutta näytti eilen olleen Prismassa Ankantekijät 6 hintaan ~23,90e

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #21 : 11.12.2006 klo 11:38:00 »
Luultavasti Sanoma julkaisee väliin myös muunmaalaisia. Jack Bradbury ja Freddy Milton nyt tulevat mieleen heistä jotka ansaitsisivat omat teoksensa.

Miten mulla on semmoinen kuva, että seuraava Ankantekijät totta vieköön olisi juuri Miltonia?
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #22 : 11.12.2006 klo 17:24:35 »
Seiska on Stroblia ja kasi on Cavazzanoa. Tuossa Antti asian paljasti aikaisemmin tässä ketjussa. Nämä siis ensi vuonna.

Niinhän se taitaa olla, totta tosiaan. Ei voinut moistakaan muistaa, on siitä "joskus ja jossain" tullut juteltuakin, nyt kun tarkemmin miettii. Ihan hyvät tekijät luvassa, siis! :)
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #23 : 14.12.2006 klo 10:01:04 »
Minä olen ollut käsityksessä, että tässä sarjassa esitellään vain eläviä Ankantekijöitä. Aina sitä oppii. Molemmat valinnat ovat mainioita. Stroblin Moby Ankka on minun mielestäni kerrassaan mainio, toivottavasti sitä tulee koosteeseen. Ja saisi tulla myös jokin Barksin kirjoittama juttu, niin saisi omaan kirjastoon hiukan vertailupohjaa Jippesin piirtämille versioille. Cavazzanolta toivon, että keskityttäisiin vanhempaan tuotantoon!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #24 : 14.12.2006 klo 13:39:54 »
Jossain vaiheessa kootaan Miltonin ja Jippesin (ja osin Verhaagenin) yhdessä 1970-luvulla tekemät upeat kymmensivuiset yhteen kirjaan. Voi olla että se on tuo vuoden 2008 toinen teos.

Strobl:
Stroblin Mobya tulee yhden sarjan verran (eka Moby-sarja). Barksin kässäämistä tulee Korakarumin ruhtinas, siitähän ei vielä Jippesin versiota ole Akkarissa nähty. Saattaa tulla ensin Barks-kirjastoon.

Timo

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #25 : 14.12.2006 klo 14:39:47 »
Hyvältähän tuo Stroblin sisältö kuulostaa. Ihan pakkohan se on hankkia, kuten myös Cavazzano.

Crosby

• Jäsen
« Vastaus #26 : 20.12.2006 klo 11:12:59 »
Saisi tulla pian Flemming Anderseniltakin oma kirja. Toivon mukaan lähivuosina. Myös Cavazzanon kirjaa odotan kovasti.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #27 : 09.02.2007 klo 19:16:12 »
Viime aikoina olen lukenut paljon vanhoja akuja, ja täytyy sanoa: Tony Strobl on rautaa!! Ja malttamattomana kysyn, onko ankantekijöiden julkaisupäivä jo tiedossa?

Crosby

• Jäsen
« Vastaus #28 : 03.03.2007 klo 20:06:48 »
Tulipahan hommattua toi Stroblin-kirja jo eilen kun sain 20 eurolla uutena. Ihan semmosta perusankkaa että ihan mielellään sitä lukee.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #29 : 04.03.2007 klo 16:09:18 »
Tulipahan hommattua toi Stroblin-kirja jo eilen kun sain 20 eurolla uutena. Ihan semmosta perusankkaa että ihan mielellään sitä lukee.
Mistä saa 20 eurolla uutena?