Kirjoittaja Aihe: Duel masters  (Luettu 8369 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lasse

• Jäsen
Duel masters
« : 07.06.2005 klo 18:19:11 »
Duel masters-manga alkaa nyt sitten ilmestyä.Tietääkö kukaan milainen sarja tämä on? Egmont kertooo asiasta täällä: http://www.egmont-kustannus.fi/nayta_uutinen.phtml?id=1529

*P-chan*

• Jäsen
  • tutkiva ei tieltä eksy.
Re: Duel masters
« Vastaus #1 : 10.06.2005 klo 14:44:09 »
En ole kattonut mutta joku korttijuttu siinä on... kaverit on sanonu huonoks. armaan sama kun beyblade mutta hyrrien tilalla kortit (?). korjatkaa jos olen väärässä.

lasse

• Jäsen
« Vastaus #2 : 10.06.2005 klo 22:44:46 »
Tiedän kyllä mistä se kertoo,mutta onko sarjiksesta tietoa?

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #3 : 11.06.2005 klo 19:09:18 »
Se on kaupoissa ja kipareilla. Muistutttaa siinä mielessä Bioniclesiä että taas on meillä myynnissä yksi muovipussiin pakattu lehti lisää. Mukana kortteja. Ja tietenkin samasta paikasta voi ostaa lisää kortteja. ...Ja lisää kortteja. Sarjakuvaa voi lukea sitten siinä pelaamis-sessioiden välissä. En ole nähnyt vielä sitä ihtiään kun ei viitti kaupassa repiä pussukkaa auki. Varmaan ihan muikea juttu noin 10 vuotiaille.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

lasse

• Jäsen
« Vastaus #4 : 11.06.2005 klo 19:26:21 »
Tai nuoremmille...

Lurker

• Vieras
« Vastaus #5 : 11.06.2005 klo 20:57:14 »
Meidän poika tykkäsi kovasti (ikää 6 v.). Heppoinen mutta ihan kelpo sarjakuva on tarinaltaan lähinnä korttipelin opettamista. Peliohjeet ovat mukana myös ihan tekstisivuina (2 s.) Mukana tuli kiva korttilehtiö, johon mahtui muovitaskuihin puolen tusinaa korttia. Kortteja oli mukana vain yksi.

*P-chan*

• Jäsen
  • tutkiva ei tieltä eksy.
« Vastaus #6 : 13.06.2005 klo 10:05:26 »
Kuulostaa toi korttijuttu ihan pokemonilta... Mun pikkusiskolla oli ihan hullut määrät niitä kortteja, ja sitte tuli kauhee itku kun ne hävis.  :)

EPP

• Uusi jäsen
  • Bakura!! <3<3
« Vastaus #7 : 28.07.2005 klo 20:46:49 »
Toi sarajakuvaha on tullu aikasemmi telkkarista... En kyllä tiijä tuleeko enää...
Ja miusta se muistuttaa ihä älyttömä paljo Yu-Gi-Ohia.
(joo semmosta anime. jotkuu tietää ja jotkuu ei)
You're Not Me... O.o

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #8 : 29.07.2005 klo 12:51:34 »
Toi sarajakuvaha on tullu aikasemmi telkkarista... En kyllä tiijä tuleeko enää...
Ja miusta se muistuttaa ihä älyttömä paljo Yu-Gi-Ohia.
(joo semmosta anime. jotkuu tietää ja jotkuu ei)

se muistuttaa paljon Yu-Gi-Oh:ta mutta on PALJON huonompi ku Yu-Gi-Oh

Pelimies

• Jäsen
« Vastaus #9 : 29.07.2005 klo 18:07:57 »
duel masters on ihan p*ska... Ja sarjis on kans varmaan ihan syvältä....  ;D

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #10 : 29.07.2005 klo 18:23:47 »
Kyllä se Duel Masters on varmaankin ihan syvältä, mutta joillekkin pienemmille voi olla kovakin juttu.
Hei hei.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #11 : 30.10.2005 klo 19:51:22 »
Kyllä se Duel Masters on varmaankin ihan syvältä, mutta joillekkin pienemmille voi olla kovakin juttu.

Meidän poika (6 v.) sai Duel Masters -aloituspakan kesällä ja viime viikkojen aikana muutaman buuster-pakan. Täytyy myöntää, että meikäläinen kalkkiskin pelaa kyllä ihan mielellään näitä korttipelejä.  Hauskaa ja värikästä ajanvietettä!

Peli kylläkin perustuu pitkälti siihen, että onnistuu keräämään huippukortteja. Jotkut säännöt ovat kyllä epäselviä. Jos vaikka loitsukortissa sanotaan, että saat poistaa yhden vastustajasi olennoista, ei tarkenneta, poistetaanko ne taistelualueelta vai kädestä vai pakasta. No, kyllä siitä sitten aina sovitaan. Hävisin viimeksi, kun poika löi melkein aluksi pöytään Revolver Fish -kortin, joka ei voi hyökätä mutta on tosi vahva blocker.

Pelin filosofia on myös miellyttävä: "Minulla ei ole vihollisia vaan vastustajani on opettajani."

Mia-san

• Vieras
« Vastaus #12 : 01.11.2005 klo 16:33:23 »
Kuulemma aikaslaisen kalliita kortteja...
Olen kuullut, että jossakin myytiin yhtä Duel masters-korttia 4 eurolla.
En ole tosin varma että pitääkö tämä paikkansa...

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #13 : 01.11.2005 klo 17:46:42 »
Kuulemma aikaslaisen kalliita kortteja...
Olen kuullut, että jossakin myytiin yhtä Duel masters-korttia 4 eurolla.
En ole tosin varma että pitääkö tämä paikkansa...

Mielestäni pelin tarkoitus ei ole kerätä kalliita kortteja (joilla voi myös hävitä) vaan pelata hauskoja, yllätyksellisiä pelejä. Netissä olevat keskustelut näyttävät jostain syystä keskittyvän lähes täysin kortteihin ja pakkojen kokoonpanoon, ei itse peliin. Se on sääli, sillä hauskat yllätyskäänteet ovat tämän pelin suola - ja myös se, että tarkoituksena ei välttämättä ole voittaa vaan pelata taktisesti niin hyvin kuin sattumalta käteensä saaduilla korteilla vain voi.

Mimi-chan

• Vieras
« Vastaus #14 : 03.11.2005 klo 08:06:30 »
mä olen tosi kiinnostunut duel masterssista. Mulla on kortteja ja jaksoja nauhalla. Jaksot on just hyviä kun niissä pilaillaan mm. Ruben Stilleristä. (Jos joku on huomannut)  Anime on mun mielestä hyvin tehty. Pidän ohjelmasta.

PS: Ja olen peräti 14-vuotias ;D