Kirjoittaja Aihe: Dabulous 5  (Luettu 3389 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AthaMaarit

• mediahrjoittelija (vielä)
  • Uusi jäsen
Dabulous 5
« : 06.06.2005 klo 13:11:34 »
Pidän Virheessä yllä omaa Fab 5/Sillä Silmällä ja Soul Calibur 2 -aiheista sarjakuvaa nimeltä Dabulous 5, ihan kavereille pelkkä Dab 5 vaan  ;)

Kaipaisin lisää palautetta, kommentteja, ideoita jne. kyseisestä tuotoksestani. Sarja on edelleen työn alla. Kyseessä on täysin 98%:sti improvisoitu sarjakuva. Tyyliseikkoihin en hirmuisemmin puutu, sillä kyseisen sarjan ulkoasussa olen halunnut säilyttää tuollaisen "raapustelmamaisuuden", jos asiaa nyt niin voisi kuvailla.

Palautetta voitte halutessanne jättää tänne tai Virheeseen.

Dabulous 5:
http://www.virhe.org/teos.php?nick=AthaMaarit&kategoria=kuva&id=7946

Rikkaudessa ja köyhyydessä on suuri ero. Köyhillä ei ole
mitään, rikkaat luulevat ettei heillä ole mitään.
Ingrid 9v.

Pepsi

• Jäsen
  • Kukahan.
Re: Dabulous 5
« Vastaus #1 : 06.06.2005 klo 13:40:15 »
Tuohan on aivan loistava xD
Tässä hetki sitten tutkailin ja joka sivulla tuli ainakin kaksi jos enemmänkin hymykuoppasta kasvoille. Piirtotyyli on varsin omaperäinen ja hauska. Pidän. Varsinkin ilmeet ovat parhaita, myönnetään.
Itse ideoita ei päässäni nyt satu liikkumaan, senkun jatkat vain samaa rataa. Enpä tässä nyt kovin rakentavaa palautetta osaa sanoa, mutta jatkahan toki samaa rataa.
Relax, minä tässä.
(kuva omasta takaa.)

Neittis

• Jäsen
  • Sitä sattuu.
« Vastaus #2 : 09.06.2005 klo 23:05:22 »
Toihan on ihan pirun hyvä! Siis ihan oikeesti tommonen spontaanisuus suorastaan puskee ton läpi!

Mut siis onks noi hahmot jostain pelista tai animesta tai jostain muusta inside piiristä? nimittäin mua suoraan sanoen häirsitsee se että niillä on noin.. eeehm wannabejapanilaisen kuuloiset nimet.

Mut siis toi sarjakuva on oikeesti ihan pirun hauska, mutta musta on melkeen tuhlaista tehä jotain noin hyvää pelkästään jollekkin insidepiirille.
Heitetään halit!

AthaMaarit

• mediahrjoittelija (vielä)
  • Uusi jäsen
« Vastaus #3 : 13.06.2005 klo 08:40:25 »
Kyseessä on Soul Calibur 2 - pelin hahmot, ei itsekeksittyjä siis.

Ja miten niin wannabejapsinimiä? ,D Minä en ainakaan huomannut (esim. Yungsung on kiinalainen nimi, Maxi on taas revitty ties mistä. Voldo on (ainakin olevinaan) italialainen nimitys, Siegfried saksalainen nimi ja Raphael edustaa Ranskaa)
Rikkaudessa ja köyhyydessä on suuri ero. Köyhillä ei ole
mitään, rikkaat luulevat ettei heillä ole mitään.
Ingrid 9v.