Kiitos Curtvillelle arvioista! Näin hyviä arvioita harvoin foorumeilla saa.
kansi on tyylikäs, todella tyylikäs ja antaa odottaa paljon.
Sisältöönkään ei tarvitse pettyä.
Tällä kertaa ainakin tämän kappaleen kohdalla kopiokone toistaa kaiken nätisti.
Kansi, vaikka itse sanonki, onnistui omasta mielestäni myös yllättävän hyvin. Henkan simppeli värityskin istui siihen todella hyvin.
Joskus vähän analysoitiin kantta ja tultiin lopputulokseen, että se ei periaatteessa liity mitenkään mihinkään (lehdessä), mutta toisaalta taas kaikkeen. Paha sanoa.
Kopiojälki oli kyllä ihan jees, mutta sivujen marginaalit vähän heitti ikävästi kyllä joissakin kohdissa
Kespan oma Brutaliville on sitten huomattavasti humoristisempi viritys. Tämä Arizonan pikkukaupunki on sisäsiittoisen kipeä paikka. Kgbln mustaihoinen perhe on stereotyypittelystään huolimatta kaupungin ainoa väestönosa johon lukija haluaa samaistua.
ihan oikeasti: Syvän joen ja Salvation, Teksasin asukkaat ovat näihin verrattuna täysipainosia yhteiskunnan tukijalkoja.
Satiiri on niin mustaa että se on jo ultraviolettia.
Ei sille kierolle mielelleen mitään mahda

Toivottavasti muutkin lukijat ymmärtävät, että tarina ei ole mitenkään rasistisesti lietsova vaan päin vastoin. Nyt kun tarina jaoteltiin kahteen osaan niin joillekin saattaa ehkä jäädä ekan osan perusteella sellainen kuva. No luotan kuitenkin lukijoihin ja allekirjoitan tottakai kaiken mitä olen tehnyt. Katsoin silti parhaaksi, että 2. kannelle oli pakko kirjoittaa toi pieni kertomus koko tarinasta.
Kesolan piirrosjälki on minusta vähän kankeaa ainakin Joelaan verrattuna.
Totta, oonkin tässä pikkuhiljaa jättämässä piirtojuttuja vähemmälle, kun oon löytänyt käsikirjoittamisen salat ja pidän sitä tällä hetkellä mielekkäämpänä kuin piirtämistä. Ton oman juttuni piirrän kyllä loppuun, mutta tulevaisuudessa Brutalivillen edesottamuksia tulee tulkitsemaan muut artistit. Ite kyllä jatkan käsikirjottamista.
Mainitsemasi seikan takia en Kanessakaan ole piirtänyt kuin muutaman sivun ja kaikki välikannet ja näin tullaan luultavasti jatkamaan tulevaisuudessakin.