Äänestys

Kumpi on parempi Dc vai Marvel???

DC
15 (60%)
Marvel
10 (40%)

Äänestäjiä yhteensä: 22

Äänestys päättynyt: 11.06.2005 klo 23:50:10

Kirjoittaja Aihe: DC vai Marvel  (Luettu 20457 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: DC vai Marvel
« Vastaus #105 : 14.08.2011 klo 23:46:00 »
Blackest Nightin ongelma oli että se levisi n+1 lehteen joista isohkolla osalla ei ollut sen kummempaa vaikutusta päätarinaan (eli mallia BL-sormus ja sen haltija käy vilahtamassa jossain lehdessä muutaman ruudun ajan)
-----------------
BNssä parempi tarina ja kuvitus mutta liikaa lehtiä ja Necroshassa päinvastoin.

Ööh. Missä ihmeen lakikirjassa sanotaan että pitäisi lukea muuta kuin itse päätarina? Toki tietysti mieleisiä hahmoja voi lukea, mutta mikään ei vaadi lukemaan enempää kuin sen Blackest Night 0-8 numerot. Ja useimmat tie-init upposivat ainakin minuun, ja kyllä niitä luki mm. hyvän taiteen vuoksi. Kävin vissiin jossain läpi ne minun diggaamani tie-init?

Necroshassa oli mielestäni ainakin siinä aloituslehdessä ihan hyvä kuvitus. Se oli oikeastaan ainoa hyvä juttu, kun tarina oli jo nähty, eikä hahmot ihan toimineet samallatavalla kuin BN:ssä jossa päästiin tutustumaan B-luokan ja A-luokan hahmoihin jotka eivät järin suurta tunnettavuutta nauti. Necroshan suurin ongelma taisi olla, että hahmot olivat C-luokkaa, koska ne olivat A-luokkaa olevan sarjan (X-Men) B-luokkaa olevien spin-off lehtien C-luokkaa olevia hahmoja.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2011 klo 23:47:43 kirjoittanut Michael Riddle »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #106 : 15.08.2011 klo 08:31:03 »
Jeah, kyllä BL-julkiasuja on jokunen ilmestynyt. DC-universumia tuntematta en ajatellut (ehkä) ostella GL:Corpseja mm. Luulen että tuo Corps julkaisu on käytännössä samaa kauraa kuin CW-fronlinet yms. Eli ei välttämätön hankinta , ilmankin pärjää.

Saatan olla väärässä?
Kello- viiden- tee.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #107 : 15.08.2011 klo 21:44:43 »
Jeah, kyllä BL-julkiasuja on jokunen ilmestynyt. DC-universumia tuntematta en ajatellut (ehkä) ostella GL:Corpseja mm. Luulen että tuo Corps julkaisu on käytännössä samaa kauraa kuin CW-fronlinet yms. Eli ei välttämätön hankinta , ilmankin pärjää.

Saatan olla väärässä?

Tales of the Corps oli samaa luokkaa Frontlnen kanssa.

Ööh. Missä ihmeen lakikirjassa sanotaan että pitäisi lukea muuta kuin itse päätarina?

Joskus tie-ineissä on tarinaa syventäviä tapahtumia.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.