Teksti TV:n uutisissa oli oikein uutinen, että vanha Hämis sarjakuva lehti olisi myyty ..aika hurjaan hintaan. Olen niin järkyttynyt siitä, mitä siitä maksettiin, koska sen alkuperäinen hinta silloin kun se ilmestyi oli 10 c (centtiä).
Minulla on USA:ssa tuotettuja vanhoja 1950-luvun sarjakuva lehtiä joitakin kappaleita. Voin syvällä rintaäänellä sanoa, että amerikan sarjakuva lehdet niiden kulta-kausina painettiin täysin paskalle paperille, joka on ohutta hieman ruskehtavaa. Värit niissä ovat ihan kamalat puhumattakaan paino jäljestä. Siksi en ymmärrä noita suuria summia, mitä USA:ssa maksetaan vanhoista sarjakuvalehdistä. Ne on painettu hapolliselle paperille....jippii...ne tuhoutuvat ajan kanssa.

Siinä menee rahat kuin kankkulan kaivoon.
Tässä lainaus netistä:
Keräilijä maksoi maltaita 49 vuotta vanhasta Hämähäkkimiehestä.
Kaikkien aikojen ensimmäinen Hämähäkkimies-sarajakuvalehti on huutokaupattu huimaan hintaan.
Vuodelta 1962 peräisen oleva Marvelin sarajakuva löysi uuden omistajan reilun 790 000 euron summalla amerikkalaisessa huutokaupassa.
Ilmestymisvuonna samainen lehti maksoi Yhdysvalloissa 12 senttiä eli reilusti alle euron, noin 10 senttiä.
Kaupoista kertoo Sky News.Minä olen maksanut itse BLUEBERRY KOVAKANTISESTA nimikoidusta albumista, jossa on 3 tarinaa ja Giraudin signeeraus sekä 1500 kpl painos
90 euroa. Se on ollut minun kallein hankintani. Kirjassa on ne SIOUX tarinat ja viimeisessä kenraali Custer saa piiskaa. Mutta painojälki on loistavaa ja paperi sellaista tosi kiiltävä pintaista. Myyn sen joskus pois kun kyllästyn.....Blueberryihin.