Äänestys

Ranma 1/2:sen parhaat hahmot

Shampoo
22 (12.9%)
Ryoga Hibiki
22 (12.9%)
Akane Tendo
18 (10.6%)
Happosai alias Happy
13 (7.6%)
Pantyhose "sukkahousu" Taro
6 (3.5%)
Genma-panda
15 (8.8%)
Mousse
8 (4.7%)
Ranma Saotome(onna ja Otoko
28 (16.5%)
Kasumi tai Nabiki
9 (5.3%)
Soun Tendo
1 (0.6%)
Tri. Tofu
3 (1.8%)
Tsubasa Kurenai
2 (1.2%)
Tatewaki Kuno
2 (1.2%)
Kodachi Kuno
4 (2.4%)
rehtori Kuno
2 (1.2%)
Genma saotome
5 (2.9%)
P-chan
10 (5.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 60

Kirjoittaja Aihe: Ranma 1/2:sen parhaat hahmot  (Luettu 15139 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
  • Neisi kuittaa.,. :)
Re: Ranma 1/2:sen parhaat hahmot
« Vastaus #30 : 10.08.2006 klo 20:34:21 »
Nooh... en oo kauheesti huomannu...  ::) mutta on ihanaa kun se yritää aina voittaa shamppoon rakkauden... Mousse raukka :-\

Everdreamer

• Vieras
« Vastaus #31 : 14.08.2006 klo 20:25:31 »
tuosta hahmolistasta puuttuu aikamoinen määrä sivuhahmoja... no jah, niitä on kyllä aika paljon  ::) Parhaat hahmot musta ovat Tohtori Tofu, Shampoo ja Ryoga. Tofua ei kyllä näytetä paljon, mutta rakastan sitä sen luurankoa... Bettyä? (pitäisikö siis sanoa että lempparihahmoni on Betty  ;D ) Lisäksi Tofu on niin suloinen ollessaan Kasumin seurassa. Ryoga säälittää, ihastuttaa ja välillä vihastuttaa suuntavaistonsa, Akanen ja naiiviutensa takia. Shampoo puhuu hauskasti  :D ja on ihanan itsevarma.

pavel.brylev

• koululainen/parkouraaja
  • Jäsen
  • mun toinen nimi on oikeesti ranma
« Vastaus #32 : 18.08.2006 klo 15:27:03 »
On kyll tofuki iha hyvä mut jos hän taistelis niin sit olis varmaan perempi  8]
pavel

Reetu

• Uusi jäsen
« Vastaus #33 : 03.10.2006 klo 13:17:37 »
Akane ja toisena Ranma. Se on niin huvittavaa, kun ne riitelee. >D

Mustakin Akane ja RAnma ovat parhaimmat just sen riitely takia ;D :P Oon ihan hirvee ranma½ fani vaikka mulla on vaa puolet sen sarjan kirjoista. Ja mä toivon että siellä varastossa ois vielä ne loput joita mulla ei oo ku aijon tilata ne ;D Onks sulla ne kaikki  Ranmat?
Jos saan kysyy :)

PTJ-edit: Tarkkuutta niiden tagien kanssa. Eikä mielellään värinkäyttöä tekstissä, se tekee siitä tuskallista luettavaa.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2006 klo 14:20:17 kirjoittanut PTJ Uusitalo »

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
« Vastaus #34 : 11.10.2006 klo 18:55:39 »
Musta Ranman ja Akanen riitely just tekee niistä niiiiin ärsyttäviä  ;D  Älkää loukkaantuko mielipiteestäni  ::)    P.s. Mulla on kaikki ranmat lukuun ottamatta Ykköstä.

Holy91

• Uusi jäsen
« Vastaus #35 : 29.10.2006 klo 18:14:49 »
Mää tykkään eniten Akanesta, koska se on sellanen poikatyttö, vähän ku minä.  :D
Niin minäkin,varsinkin pokkarin numero 32. :)

Tervetuloa foorumeille, Holy. Korjasin vähän viestiäsi kun olit tehnyt virheen lainausmerkkien kanssa.

Tulevaisuudessa voisit harkita viestien pituuden lisäämistä.  Tutustu manga-alueen FAQ:iin. Se on melko mielenkiintoista tekstiä, ja vastaa moneen kysymykseen. Sen lukeminen myös tarkoittaa että minun ei tarvitse tulevaisuudessa poistaa "turhia" viestejäsi :)

Vielä kerran, tervetuloa :D
-iJ, ylläpito
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 klo 18:20:55 kirjoittanut iJusten »

Supremanade

• Uusi jäsen
  • Hyoi!
« Vastaus #36 : 14.11.2006 klo 10:50:51 »
Happosai on ehdottomasti kovin hahmo, se on piirretty niin siististi ja se on pervo ;D

pavel.brylev

• koululainen/parkouraaja
  • Jäsen
  • mun toinen nimi on oikeesti ranma
« Vastaus #37 : 14.11.2006 klo 21:17:13 »
Minun mielestä Ranma ½ saisi jatkua yli kuin 38 p.
pavel

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
« Vastaus #38 : 17.12.2006 klo 18:55:48 »
Minun mielestä Ranma ½ saisi jatkua yli kuin 38 p.
Mun mielestä 38 osaa on ihan liikaa... Takahashin mangat on muuten ihan sika hyviä, mut sarjat on kaikki melko pitkiä (esim. Inuyasha ja ranma, Inuyasha reilusti yli 40 ja Ranma 38...  :o)
Mielestäni manga sarjan sopivaa pituus (kuullostaapa viralliselta) on noin. 5-20 pokkaria. Rahaakin noihin pitkii ja suosittuihin sarjoihin menee monta sataa euroa!!  (niillä jotka tahtoo välttämättä kaikki)

_Kagome_

• Eilinen on historiaa, tämä päivä on lahja ja huominen on yllätys
  • Uusi jäsen
« Vastaus #39 : 20.12.2006 klo 17:37:08 »
Ryoga sai ääneni^^
Hän on niin ihana minusta.Possuna että ihmisenä.
Kiva katsella kun Ryoga yrittää vältellä koko ajan sitä, ettei Akane saisi tietää Ryogan olevansa ihana pikku possu P-chan.

Caza

• Vieras
« Vastaus #40 : 17.04.2007 klo 16:36:04 »
Minä pidän eniten ehkä P-chanista,Ranmasta ja Genma-pandasta
Aina saa nauraa näille kolmelle  ;D

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Vastaus #41 : 21.04.2007 klo 02:30:42 »
Ah, Mousse... Vähintään jo sen takia että Mousse jakaa tuskani huonon näkönsä kanssa. Ja tavallaan (Huom: tavallaan!) myös se miten Moussessa on myös kaksi hahmoa samassa kehossa, eli ilman laseja hän yrittää olla mahdollisimman cool ja onnistuukin siinä aina jonkin aikaa ja sitten se humoristisempi puoli lasien kanssa.

Ja se ankka. Ankoissa on aina jotain mukavaa. Varsinkin kun olen nähnyt ihan oikean ankan jolla oli "otsatukka". Ja suklaamousse on hyvää.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Hämähämähäkki

• kyyninen optimisti
  • Jäsen
  • Kyllä kiinnostaa.
« Vastaus #42 : 02.05.2007 klo 16:44:49 »
Tavaton kun tunnen itseni niin vanhaksi. :|

Mutta juh. Omia suosikkejani ovat ainakin itse Ranma - tai ainakin hänen naispuolinen versionsa. Sitä itseään täynnä olevaa rehvastelijaa ei jaksa kauaa katsoa, joten tyttönä oleminen opettanee kundille vähän nöyryyttä. Mutta ei. Sama poikahan se on mutta tytön hahmossa ja rikkoo milloin mitäkin tabua (silloin kun tartuin englanninkieliseen Ranmaan, niin kyllä sitä katsoi silmät lautasina. Paljon kokeneelle ja nähneelle tämä kaikki on jo kesyä) eikä pelkää olla paljastelematta naisellisia sulojaan miesväelle.

Sitten on Akane ... Siinä missä Ranma on poikatyttö sanan varsinaisessa merkityksessä, Akane on... noh, hyvin poikamainen tyttö. Se riittää minulle.

Shampoo on omalla tavallaan hervoton aina ajellessaan lähettipyörällä ja pudoten jostakin (?) jonkun pahaa-aavistamattoman niskaan ihan vain Ranman kiusaksi.
Ja se tapa jolla hän huutelee: "Ayaaa!"

(ja ai niin. Myös sitä ekaa kertaa lukiessa hykerrytti hetken aikaa se että Genma Saotome näytti hieman Kekkoselta. Hieman.)