Taotao on tullut sarjana telkkarista 1984 lähtien. Voisin arvella, että vuoteen -85. Taotaota on tehty yhteensä 52 jaksoa, mutta en tiedä kuinka monta jaksoa silloin tuli. Tiedän vuoden siitä, että minulle nauhoitettiin muutama Taotaon jakso ja vanhemmat onneksi laittoivat ylös nauhoitusvuoden. Olen syntynyt 1980.
Muistikuvani mukaan taotao uusittiin 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa. En tiedä kuinka monta jaksoa Taotaota uusittiin silloin. Enkä muista onko uusintoja ollut ennen tätäkin.
TV2 näytti uusintana taotaon kaikista 52 jaksosta 13 ensimmäistä perjantaisin 4.6. - 27.8.2004. Olen kysynyt yleltä, että milloin tulevat loput jaksot, mutta he eivät ole vastanneet.
Ja mtv3 näytti taotao elokuvan maalis- tai huhtikuussa tänä vuonna. Ja Miika: minulla on se vhs-nauhalla. Katsoin sen itse vasta eilen ja täytyy sanoa, että olipa se järkyttävä elokuva. Hienoa, että on rohjettu näyttää noin realistisesti pandojen kohtalo ja hienoa, että mtv3 uskalsi esittää sen. Sillä lailla saadaan tosiaan lisää eläinaktivisteja.
Montakohan kauhistunutta vanhempaa on lähettänyt kolmoselle vihaista palautetta "Miten te voitte näyttää noin järkyttävän taotao-elokuvan? Meidän Liisa katsoi sen ja itki koko loppuillan."

Tuommonen elokuva tosiaan herättää tunteita ja sai minut boikotoimaan eläintarhoja. Tehokas elokuva.