Ja jos realismia halutaan niin kuka hitto laittaa päälleen nahkapuvun joka on jäykkä ja epämiellyttävä jos lähtee riehumaan? Kaikin puolin Hämis-leffojen pukusuunnittelu hakkaa X-leffojen vastaavan 100-0. Ollaan reilusti korneja ja tehdään hyvä sarjakuvaleffa eikä mitään "puolirealistista". Älkää ymmärtäkö väärin, pidän kyllä X-men leffoista, itse asiassa enemmän kuin tämän hetkisestä X-men sarjiksesta..
Kerään nyt 80-/90-luvun jenkkimarvelia kun nykyään tehdään moista roskaa; Power Pack ja Dazzler hakkaavat New X-menin tai X-treme X-menin tullen mennen.
X-Men jäsenten puvut itse sarjakuvassa on hyvä, mutta sitten muuttaa niitä violetin suuntaan, eli huh huh.
Varsinkin Jäämiehen puku on huvittava, että se naurattaa pakostakin.
X-Men elokuvassahan näyttelijät valittivat, että ne on vaikea mukautua liikkeisiin ja niin pois päin. Itse extroissa Hugh Jackman taisi lentää nenilleen, kun yritti hypätä siinä Vapauden patsas kohdassa sen esteen yli, niin siinä lensi. (Tämä tapahtuu X-Men 1.5 extroissa)
Kyllä se hämiksen puku on paljon komeampi, mutta trikoot oli varmaan aika vaikea laittaa, elokuvaan, kun ajattelee että Scotty pojun pitäisi olla paljon lihaksikkaampi, kuten myös Hugh Jackamin.
Lehdissähän välillä Pedolla on olleet pelkät housut jalassa, että elokuva maailmassa se ei oikeen onnistu. Varmaan he tekevät elokuva pedosta ihmisen, ettei turkkia ole vielä.