Kirjoittaja Aihe: Hellsing ja Fake  (Luettu 5745 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Folkee

• Jäsen
  • Elricest
Hellsing ja Fake
« : 12.04.2005 klo 17:07:56 »
Olen ehdottomasti Hellsing ja Fake fani! Tosin pidän melkein kaikista mangoista joita saan käsiini, mutta joku näissä kahdessa tempaa mukaansa.
Hellsing on jotenkin 'mielipuolinen' ja joltain osin ihastuttvavn synkkä, Fakessa pidän (anime otetaan myös mukaan) huumorista. shounen-ai osuus Fakessa ei siis haittaa yhtään, eli tää mies rakastaa miestä- systeemi.

Juup, elikkä kun täällä keskustelu kanavilla ollaan mitä mieltä olette näistä?
Hellsing taisi olla jossain vaiheessa valitettavasti "muoti-ilmiön" tapainen ja Fake voi tuntua varsinkin mies puolisista tappavan tylsältä ja ällöltä.

En huomannu täällä keskustelu sivuistoilla Hellsingille ja Fakelle pyhitettyä osiota niin oli aivan pakko laittaa tämä (vaikka sitten uhalla muiden ärsyttämiseksi ;D) *virnistää*
One man's fun is another hell x)

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
Re: Hellsing ja Fake
« Vastaus #1 : 12.04.2005 klo 18:59:44 »
Hellsingiin en ole kunnolla päässyt tutustumaan, mutta Fakesta pidin, oli söötti. Tosin aika iso miinus juonen junnaamisesta. Häiritsikö se ketään muuta? ???

quisma88

• sika
  • Jäsen
  • jeee
« Vastaus #2 : 12.04.2005 klo 19:01:03 »
hellsingin tiedän,mut mikä on fake???

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #3 : 13.04.2005 klo 08:00:39 »
hellsingin tiedän,mut mikä on fake???
Fake on sellainen manga, mikä on erittäin herkkä miehille, eli miehet eivät voi sietää koko sarjaa.
Siinä on suurimmaksi osaksi käsilaukkumiehiä (homoja).

Itse en jotenkin tykännyt Hellsing mangasta tai animesta. En tiedä mikä siinä ei kiinnostanut, mutta kaverini ainakin tykkää Hellsing mangasta.

Fake on vuorostaa todella hieno manga työtä ja onneksi niitä volumeja on vain 7kpl, niin ei ole iso hankinta verrattuna Inuyashaan tai johonkin muuhun isoon sarjaan.
Sarjassa oli tosin vain yksi jakso, mikä jäi hieman harmittamaan, sillä mangana siinä oli myös ihan huumoriakin.
Myönnän, että Bikky on legenda koko sarjassa  ;D
I live, when my heroes live...

neko562

• Vieras
« Vastaus #4 : 13.04.2005 klo 15:19:33 »
Hellsing: en ole kuullutkaan (paitsi nyt). Fake: olen nähnyt animena elokuvan Fake-poliisipari Randy ja Dee joka on nauhallakin (VHS). OK leffa mutta parmpiiki on. nyt ku Hellsing-jutun luin niin kai jossain vaihees pitää tutstua syvemmin.

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 13.04.2005 klo 20:14:29 »
Fake on sellainen manga, mikä on erittäin herkkä miehille, eli miehet eivät voi sietää koko sarjaa.
Siinä on suurimmaksi osaksi käsilaukkumiehiä (homoja).

No no, nyt täytyy muistaa, että ei olla missään homofoobisten amisjätkien dx-corollien kokoontumisajoissa, vaan Kvaakissa, jossa sentään Ralf Königkin kuuluu monen kestosuosikkeihin, vaikka äijä piirusteleekin karvaisia ukkoja melkoisen intiimeissä toimituksissa.

Mutta onkos sarja pelkkää homostelua vai myös kelpoisa poliisisarja?

Lainaus
Itse en jotenkin tykännyt Hellsing mangasta tai animesta. En tiedä mikä siinä ei kiinnostanut, mutta kaverini ainakin tykkää Hellsing mangasta.

Minä taannoin katsoin Hellsingin ja se kyllä vaikutta kerrassaan ihastuttavalta, joskin totaalisen typerältä. Alucardhan on jonkinlainen Bladen ja Ozzy Osbournen risteytys, aseet järjettömän suuria, poliisiunivormumekot huvittavan lyhyitä ja Lontoo huomattavan viktoriaaninen, vaikka siellä helikoptereita ja tankkeja liikkuukin.

Mangasta en sitten tiedä mitään mitään, paitsi että ihmettelin sitä Fantsussa, mutta köyhänä ostin vain yhden lautapelin. Ainakin siitä puuttuu selvästi eräs animen loistavimmista puolista, hienosti valittu soundtrack. Mietin myös, onko tuo edes parhaimmillaan japaniksi puhuttuna, kyllähän kunnon yläluokan englanti paremmin tunnelmaan sopisi.

I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

Storm_

• Vieras
« Vastaus #6 : 14.04.2005 klo 21:51:48 »
No no, nyt täytyy muistaa, että ei olla missään homofoobisten amisjätkien dx-corollien kokoontumisajoissa, vaan Kvaakissa, jossa sentään Ralf Königkin kuuluu monen kestosuosikkeihin, vaikka äijä piirusteleekin karvaisia ukkoja melkoisen intiimeissä toimituksissa.

Mutta onkos sarja pelkkää homostelua vai myös kelpoisa poliisisarja?

Kyllä siinä itse sarjassa on ihan pari juttua selvittellään, kuten Bikkyn tapausta ja myös murhamysteerejä.
Ja myös joku poliisi systeemi oli siinä, kidnappaus juttukin...
Tosin siinä samalla on Bikkyn ja Carolin suhdetta hieman, mutta näidenkin koulu elämässä tapahtuu hieman.
Että ihan kelpo sarja on, mutta huumori on siinä parasta, varsinkin edellä mainitut kaksi muksua Carol ja Bikky aina keskeyttävät Deen ja Ryon hetket.
Bikkyn ja Deen tappelut ovat ihan kunnollisia sarjassa. Varsinkin 4 ruudun "Go Go Bikky" kohdat on ihan hauskoja.

Vasta 7 volume mennään sinne intiimälle puolelle ja ei hätää, se on fantsussa muoveissa.

Eikö se fantsussa niiden Hellsing sarjojen hinnat vaihtele aika paljon? Jotenkin itse muistelen, että siellä ne heitteli. Dark Horsehan julkaisee eri paksuisissa sarjakuvissa eri hinnat, vaikka on samaa sarjaa...
Saatan muistaa väärinkin.

ps. Sori, kun en jaksanut kirjautua, mutta piti käydä pikaisesti vastaamassa tähän viestiin.

laihialaisisäntä

• Uusi jäsen
« Vastaus #7 : 15.04.2005 klo 17:22:22 »
Mangana Hellsing on mukavan "hassu" (lukijat kyllä tietävät), mutta animen kököhkö piirosjälki vie pisteitä. Jos kirjaan saataisiin istutettua animen loistava soundtrack, niin kyse olisi yhdestä parhaasta lukemastani mangasta, mutta näinkin kyse on varmasti tutustumisen arvoisesta teoksesta.

Fakesta olen kuullut, mutten ole päässyt vielä tutustumaan, joten vaikea kommentoida...

dbc

• Jäsen
« Vastaus #8 : 16.04.2005 klo 19:08:04 »
HELLSING on ehdottomasti suosikkini.
Kunnon meininkiä minun makuuni.
 ;D

Edit: Eiköhän vähempikin hymiömäärä riittäisi ;)
« Viimeksi muokattu: 16.04.2005 klo 21:27:32 kirjoittanut Veli Loponen »

feikkih

• äXDee
  • Uusi jäsen
  • äXDee
« Vastaus #9 : 11.08.2005 klo 15:05:27 »
Oih, FAKE! :D Mielestäni Dee on paras, ja Go Go Bikkyt RULEZ! :D Mutta en nähnyt sellaista vol.4 :ssä ja vol.5:ssä. Onko niitä vielä vol.6 ja 7:ssa? Ikävä! :P Bikky on tooosi hyvä jätkä, mutta joskus otti päähän kun se tuli keskeyttää Deen ja Ryon, mutta siihen tottui ja nyt se vain naurattaa! :D Hauska ja muutenkin ihana Manga. :D

Hellsingistä olen kuullut mutta en ole tutustunut, vielä ! :D

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #10 : 11.08.2005 klo 19:01:22 »

Heh, testosteroniarvoni nousivat  kertaheitolla ;D
Olen tosiaankin jättänyt tutustumatta Fakeen, kun en tuon miäs<3miäs touhun ystäviä ole.. Ja minusta on typerää lukea jotain sarjaa ja sitten turhaa haukkua se lyttyyn, kun on alun alkaenkin tiennyt, ettei tule sietämään ko. sarjaa..

Hellsingiä luin yhden luvun verran, eikä pakottavaa tarvetta jatkon seuraamiselle ole tullut (vaikka se "Are you a virgin" -kohtaus oli sairaalla tavallaan tyydyttävä/kieroutuneen kaunis/kiehtova "Sorry, didn't mean to to kill ya" bwhahaha)
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.