Kirjoittaja Aihe: Kirja-ale ja muut tarjoukset  (Luettu 279263 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

janza

• Uusi jäsen
Vs: Kirja-ale ja muut tarjoukset
« Vastaus #660 : 25.07.2019 klo 22:37:17 »
Kesälomareissulla tuli pysähdyttyä Heinolan ABC:lla, jossa sattui olemaan kirjakauppa. Myynnissä oli Avaruusagentti Valerianin Surullinen planeetta hintaan 4,90 euroa. Tuntui edulliselta, tarttui matkaan ja pidin kovasti. Joku muukin Valerianin albumi oli hyllyssä.

JAM

• Jäsen
« Vastaus #661 : 30.08.2019 klo 17:36:07 »
Comixologylla kaikki Marvel-sarjakuvat puoleen hintaan koodilla MARVEL50.

https://www.comixology.eu/Marvel-1000-Linewide/page/22297?merch=banner

JAM

• Jäsen
« Vastaus #662 : 14.09.2019 klo 18:54:28 »
Cdonilla kaikki kirjat -13% koodilla FRIDAY13 viikonlopun ajan, jos tilaa vähintään 30€:lla. Kirjat tulevat ilmeisesti Adlibriksen kautta.

https://cdon.fi/friday_13/kirjat/

Itse tilasin uunituoreet kaksi ensimmäistä Blueberry-integraalia alennuksella.  :)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #663 : 14.09.2019 klo 19:18:41 »
Cdonilla kaikki kirjat -13% koodilla FRIDAY13 viikonlopun ajan, jos tilaa vähintään 30€:lla. Kirjat tulevat ilmeisesti Adlibriksen kautta.

Itse tilasin uunituoreet kaksi ensimmäistä Blueberry-integraalia alennuksella.  :)

Kiitokset vinkistä! Lähti iso läjä tilaukseen. Olen vähän odotellut jotain adlibIksen kamppista turhaan, mutta toimiihan se näinkin  :) jonkin tuntuu että adlibriksen alennukset on harventuneet aika paljon aiemmasta.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

JAM

• Jäsen
« Vastaus #664 : 14.09.2019 klo 23:38:18 »
Kiitokset vinkistä! Lähti iso läjä tilaukseen. Olen vähän odotellut jotain adlibIksen kamppista turhaan, mutta toimiihan se näinkin  :) jonkin tuntuu että adlibriksen alennukset on harventuneet aika paljon aiemmasta.

Olen huomannut saman, että ei tule enää tarjouksia entiseen malliin. Adlibris on selvästi vahvistanut asemiaan entisestä, joten tarjouskampanjatkin ovat vähentyneet.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #665 : 16.09.2019 klo 12:51:05 »

Eikös tuo ole ns. veroparatiisiin rekisteröity nettifirma. Ruotsalaisomistuksessa. Onko Suomeen alveroa maksavilla firmoilla tulevaisuutta? 22% on kuitenkin selkeä ja markkinoitia vääristävä etu.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #666 : 16.09.2019 klo 13:54:19 »
Mun käsittääkseni sekä Cdon että Adlibris maksavat nykyään alvinsa kiltisti Suomeen.

JAM

• Jäsen
« Vastaus #667 : 16.09.2019 klo 14:41:54 »
Eikös tuo ole ns. veroparatiisiin rekisteröity nettifirma. Ruotsalaisomistuksessa. Onko Suomeen alveroa maksavilla firmoilla tulevaisuutta? 22% on kuitenkin selkeä ja markkinoitia vääristävä etu.

Nämähän ei ole mitään pilipali firmoja, vaan pohjoismaiden suurimpia verkkokauppoja, joten kai ne verojakin maksavat. Adlibris kuuluu mediajätti Bonnier-konserniin, mikä muistaakseni omistaa mm. Tammen ja WSOY:n. Harmillista kyllä, että kaikki tuntuu olevan nykyään ruotsalaisomistuksessa...

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #668 : 16.09.2019 klo 16:03:17 »
Toki juuri nuo isot firmat kyllä kaikenlaista yrittävät. Muutama vuosi sitten verottaja mätkäisi Cdonille neljä miljoonaa lisäveroja, koska olivat yrittäneet kiertää arvonlisäveroa Ahvenanmaan kautta. En tiedä maksoivatko.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #669 : 16.09.2019 klo 16:40:44 »
Nämähän ei ole mitään pilipali firmoja, vaan pohjoismaiden suurimpia verkkokauppoja, joten kai ne verojakin maksavat. Adlibris kuuluu mediajätti Bonnier-konserniin, mikä muistaakseni omistaa mm. Tammen ja WSOY:n. Harmillista kyllä, että kaikki tuntuu olevan nykyään ruotsalaisomistuksessa...
Puhuin vain CDONista. Enkä väittänyt sitä pilipalifirmaksi. Käsitän pilipalilla jotakin sellaista, jonka toiminta ei ole asiakkaaseen päin luotettavaa. Toki pidän CDONina ketkuna firmana sikäli kun se kiertelee tai on kierrellyt veroja. Tietenkin kapitalismissa on kaikki ketkuilu sallittua, kunnes toisin todistetaan, mutta uskon että kuluttaja voi myös omilla valinnoillaan hieman vaikuttaa asioihin.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

amasofi

• Jäsen
« Vastaus #670 : 17.09.2019 klo 22:24:27 »
Adlibris englanninkielinen kirjallisuus -10% 20.9.2019 asti koodilla "bestseller".

Tilaukseen meni mm. Inside Moebius kolme osaa, Nausicaa of the Valley of the Wind (deluxe box set containing two hardcover volumes with interior colour pages and a bonus poster), puuttuvia Thorgaleita, Humanoidsin kovakantisia uusia löytöjä ja pari Julie Marohia  :-*

amasofi

• Jäsen
« Vastaus #671 : 16.10.2019 klo 14:03:24 »
Taas kaivattu ale Adlibris verkkokaupassa -10% koodilla JIPPII ajalla 16-17.10.2019

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #672 : 29.11.2019 klo 07:38:37 »
Adlibriksen heikentyneistä tarjouksista on ollut aiemminkin puhetta. Olen pettynyt että kantiksille ei tullut omaa isompaa alennusta kuten aiempina vuosina black friday’na on tullut, vaan pitänee tyytyä tuohon -10% mikä kaikille tarjolla BLKFRI19 koodilla. :-[

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #673 : 09.12.2019 klo 13:40:10 »
Adlibriksen heikentyneistä tarjouksista on ollut aiemminkin puhetta. Olen pettynyt että kantiksille ei tullut omaa isompaa alennusta kuten aiempina vuosina black friday’na on tullut, vaan pitänee tyytyä tuohon -10% mikä kaikille tarjolla BLKFRI19 koodilla. :-[

Adlibriksella -15% nyt 2 päivän ajan (9.-10.12.) alekoodilla TONTTU19. Aika jännä että tarjous PN parempi kuin Black Fridayna. No, tähän sai vielä lisäksi hyödynnettyä Cyber Monday tarjouksesta saatu 10€ lahjakortti (osta 50€ - saa 10€ lahjakortti), joten tällä kertaa sai ihan mukavat alennukset ostoksiin.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #674 : 28.12.2019 klo 17:33:00 »
Turun Sarjakuvakaupassa kaikki nyt -15 %. Verkossa ja myymälöissä.

https://www.sarjakuvakauppa.fi/