Kirjoittaja Aihe: Monster Allergy!  (Luettu 11243 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mimete

• Vieras
Re: Monster Allergy!
« Vastaus #15 : 11.07.2005 klo 15:34:00 »
itsekin odottelen seuraavaa monster allergyä. En tiedä voiko tämänkään lehden lukijoille antaa mitään yläikärajaa. teehee... ;D itse olen 21v nainen eikä ole minkäänlaisa aikomustakaan lopettaa lukemista vaikka onkin "pikkupoikien lehti". Luen paljon mangaa ja minusta MA on koistavaa korviketta silloin kun olen viimeisimmän one piecen tms. lukenut. Suomessa kun ei vielä liikaa valikoimaa sarjakuvissa ole.

Piirrosjäljestä pidän paljon, siitä saa hyviä ideoita omiin anime-piirroksiin. Bomboluukku yms. hömpötykset ovat itselleni liian lapsellista luettavaa, mutta itse sarjakuva on hyvä.

Witchistä puheenollen(...sitäkin lukeneena...) siinä on jotain samaa kuin sailor moonissa. sailor moon ei juuri witchiä aikuismaisempi ole mutta silti sailorilla on paljon myös yli 30 v faneja.

Komori

• Jäsen
« Vastaus #16 : 21.07.2005 klo 18:31:37 »
Ostin ihan huvin nimessä 1 ja olihan se ihan jees...Kaiketi vähän pienemmille tarkoitettu :P

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #17 : 19.10.2005 klo 21:48:33 »
MA voi tehdä paluun. Ainakin siitä tulee animaatio:
"Kids' WB!, the #1 kids' broadcaster in the business, Cartoon Network
and pioneering Italian animation production company Rainbow S.r.l. are
teaming up for the spine-tingling, thrilling comedy Monster Allergy."
Full article: Warner.
http://www.timewarner.com/corp/newsroom/pr/0,20812,1118938,00.html
Mercoledì, 19/10/2005 - Autore: afnews (se non altrimenti indicato)
© copyright afNews/Goria/Autore Tutti i diritti riservati -
www.afnews.info cod-Cinema

Timo

comic.book.guy

• fiksu
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 20.10.2005 klo 16:05:41 »
toivottavasti se tulee suomee, ni sit sen paluulle tulis paljon kannattajii... tai voishan ne alottaa alustaki-
MINÄLASSI

heku

• Uusi jäsen
« Vastaus #19 : 04.11.2005 klo 23:41:09 »
Haluaisiko kukaan luopua MA-lehdestä numero 3?  Lapseni ja minä olisimme siitä ylen onnellisia. Pääsi silloin aikanaan livahtamaan ohitse, kun se oli myynnissä. Kaikki muut kyllä löytyy. Kirjakaupoista, kustantajalta ym. ei löydy.

comic.book.guy

• fiksu
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 05.11.2005 klo 13:25:42 »
kannattaa kysyä kvaakin divarissa: http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?board=8.0
MINÄLASSI

Kameli-chan

• Ninja-akkeli
  • Uusi jäsen
  • One Piece
« Vastaus #21 : 20.02.2007 klo 20:13:53 »
Kun Monster Allergy alkoi ilmestyä Suomessa, olin ala-asteen loppupuolella :). Odottelen (kohta 15 vuotiaana)vieläkin seuraavaa albumia, mikä saattaa ehkä olla typerääkin. MA vain on päässyt lempisarjiksekseni (mangaa ei lasketa) ja animaation alettua MTV3 Juniorilla varmasti mainostaa sarjaa sen verran että sitä aletaan edes jossakin vaiheessa jatkamaan n__n.
Toivotaan...
(Ja olen muutes tyttö, eli kyllä se MA muihinkin kuin pikkupoikiin uppoaa ;3)
Koeta johtaa tunteesi kuuhun, toiveesi tuuleen