Kirjoittaja Aihe: Naruto  (Luettu 35863 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TheSadness

• Hänen Yksinäisyytensä
  • Uusi jäsen
  • The Sadness..
Re: Naruto
« Vastaus #45 : 24.08.2006 klo 14:38:16 »
totta, narutoa ei soisi lopetettavan koskaan, sehän on mainioin anime/ manga sarja ever! Valitettavasti näin tulee tapahtumaan jossain vaiheessa.. :'( Mutta sen tragedian päätteeksi voimme katsoa naruton anime episodit maratoonina ja ottaa uuden sarjan suojelukseemme ;)
Lacuna Coil - Falling Again

Bijou

• Uusi jäsen
« Vastaus #46 : 23.09.2006 klo 22:16:32 »
Juu, ainakin naruto.fi etusivulla oli juttua, että Kakashi Gaiden alkaisi 5.10. animessa. Siitä ei nyt voi mennä takuuseen, olihan joskus "päätetty", että fillerit loppuisivat jaksossa 200. Pari jaksoa tuon yli ollaan jo menty, eikä ne vielä ole loppuneet. Toivokaamme, että tällä kertaa päätös pitäisi ja Kakashi Gaidenia pääsisimme ihailemaan lokakuun 5.

Mangaa olen ladannut netistä, ja itse ainakin pidän enemmän tästä kuin animesta. Ensinnäkin mangassa ei ole mitään ärsyttäviä filleriryppäitä ym. Oma katseluinto lopahti juuri näitten kohdalla. Kyllähän jotkut fillerit on ihan viihdyttäviä, riippuu tietysti katsojasta. Itse ainakin naureskelin jaskolle 101. Muttamutta, mangahan menee jokatapauksessa isoin harppauksin animea edellä.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 klo 22:28:45 kirjoittanut Bijou »
So
Don't, don't, don't mess my hair all you do is fake it.

Neko-Chan

• Vieras
« Vastaus #47 : 23.10.2006 klo 15:30:49 »
Neko-Chan, eli entinen neko562 kirjoittaa: Nyt olen jo katsonut narutoa, kiitos youtuben.

Edit. Leikkasin pois linkin, joka loukkaa tekijänoikeuslainalaista materiaalia, sellaista ei Kvaakissa suvaita. -Puro.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2006 klo 15:33:07 kirjoittanut puro »

Kanashimi

• Nurkanlämittäjä ja naruto-fani
  • Uusi jäsen
« Vastaus #48 : 18.12.2006 klo 22:02:07 »
Pakko vastata tähän koska naruto on paras sarja ikinä!Itse olen katsonut kaikki jaksot jotka eivät ole fillereitä(paitsi parit fillerit on tullut katottua,aika paskoja ne on  :( )ja omistan mangaakin 1-4 ja 10.Ekana ajattelin että jee,tälläistä shounen animea jossa vaan tapellaan,tapellaan ja tapellaan.Mutta heti kun olin katsonut 20 jaksoa ajattelin että minähän löysin maailman parhaimman sarjan jota olen katsonut/lukenut.

Narutossa kaikki hahmot on hyviä,kaikki ei ole samaa kaavaa meneviä stereotyyppejä vaan kaikki on omalla tavallaan erilaisia.Minä rakastuin varsinkin Rock Leehen ja Nejiin,Lee menee niin kovaa joskus että ei pysy perässä,ja sillä on se ihana nice guy pose :D
Sitten Neji on mukavan rauhallinen,ekana aika radikaali ja sillain mutta sitten siitä tuli kiva.Mutta monet hahmot on hyviä mutta nuo kaksi on parhaimpia ^^

Sarjassa ei ärsytä kuin se että Naruto ei koskaan opi mitään uusia jutsuja vaan se käyttää rasengania ja tuhoaa kaikki.Ja sitten Sakura,maailman ärsyttävin bitch... >:(
Minä olen skitso ja sadisti,ymmärsittekö? <3

_Kagome_

• Eilinen on historiaa, tämä päivä on lahja ja huominen on yllätys
  • Uusi jäsen
« Vastaus #49 : 30.12.2006 klo 23:32:38 »
Juu, olen tutustunut tähän sarjaan vain animen kautta.
Aluksi ei oikein kiinostanut koko Naruto sarja, mutta sitten kun kuulin että on todella suosittu maailmalla, niin päätimpä perehtyä.
Sarja itse on aika pitkä, mikä tekee tästä ajan mittaan aika tylsänkin.
Hahmoja on paljon, eli on onneksi valinnanvaraa löytää se kaikista mieluisin hahmo, mikä minulla on Hinata, Shino ja itse Naruto.

Naruto313

• Uusi jäsen
  • Pelejä etsiskelen...
« Vastaus #50 : 13.03.2007 klo 20:31:28 »
Naruton juoni ja tavoitteet vaihtelee. Suurin juttu on saada Sasuke takas Konohanaan mut se tulee vast jossain jakso 135. Muita on lukematon määrä, mutta tämä on ehkä se päätavoite.

Naruto313

• Uusi jäsen
  • Pelejä etsiskelen...
kahdella muulla on yksi "Sennin" opettamassa...
« Vastaus #51 : 13.03.2007 klo 20:39:54 »
Eikö Sasuke karannut orochimarun luokse vaik se ei saanu? (juonipaljastus) kuulemma Sasuke tappaa orochimarun!!!

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #52 : 13.03.2007 klo 20:40:48 »
Narutosta on nyt ilmestynyt muutama jakso Naruto Hurricanes ja Mangas ollaan menossa hurjaa vauhtia, joten pidän spoilerit omana tietona.

Eli ne alku Naruton fillerit on tietääkseni loppunut ja tää Hurricanes on paljon parempi kuin nuo fillerit. Kuten tuttu sanoi: Naruto fillereiden katsominen on samaa kuin katsoisi maalin kuivumista.
Kannattaisiko nuo Spoilerit vetää piiloon?
I live, when my heroes live...

Naruto313

• Uusi jäsen
  • Pelejä etsiskelen...
« Vastaus #53 : 13.03.2007 klo 20:46:38 »
Oon ettinyt ittelleni Naruto peliä synnttärilahjaks (itserakas) pleikkarille, mut en oo ku löytäny Naruto Ultimate Ninja ja se on varmaan ainoo...  olisin halunnut Naruto Ultimate Ninja 2 / 3. tietääks molloin tulee uusia? synttärit 31.3

zevr

• Uusi jäsen
  • sillä mennään
« Vastaus #54 : 01.05.2007 klo 12:47:22 »
Mahtaakohan kukaan osata suositella Naruton tapaista mangaa/animea ?

pyörylä

• Aktiivi vihannes ja söheltäjä
  • Jäsen
  • Lady example xp
« Vastaus #55 : 06.05.2007 klo 20:55:39 »
Naruton tarinaa en tiedä kun en ole katsonut mutta jotkut hahmot todella ovat ärsyttävän näköisiä.Kuten se joka pukeutuu vihreään ja jolla on ärsyttävän pyöreät silmät :-\. anteeksi te jotka tätä hahmoa fanitatte.
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku."

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Vastaus #56 : 09.05.2007 klo 18:33:01 »
Naruton tarinaa en tiedä kun en ole katsonut mutta jotkut hahmot todella ovat ärsyttävän näköisiä.Kuten se joka pukeutuu vihreään ja jolla on ärsyttävän pyöreät silmät :-\. anteeksi te jotka tätä hahmoa fanitatte.
Hmm, no ei kannata aina arvostella enne kuin tietää enemmän. ;)
Koska sattumoisin inhosin itsekin Rock Leetä alussa.
Mutta kyllä sitä kannattaa ainakin alku katsoa... Se on varsin vetävä ja animaatiokin on vielä parhaimmillaan.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
Vs: Naruto
« Vastaus #57 : 09.09.2007 klo 14:10:16 »
Naruto on ihan ässä anime/manga MUTTA shippuudeni on viellä parempikuin Naruto vaikka samaa sarjaa onkin.
Kun Shippuudeni alkaa nopeammin ja hahmot on tuttuja ennestään niin juoni jutut ja tavalliset niitänäitä juttelut on paljon luontevampia kuin Naruto sarjan alussa.
Kello- viiden- tee.

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #58 : 20.12.2007 klo 13:00:23 »
Lainaus Sangatsu Mangan blögistä:
"Kyllä, SE on Naruto. Repikää pelihousunne, "narutoo ei saa kääntää qu englanti on paras" -kansa. Te muut, nauttikaa edullisesta ja ymmärrettävästä viihteestä. :-) Käännöksestä vastaa yli tusinan Yu-gi-oh! -kirjan kimpussa taitojaan hionut Kim Sariola."

Olevat, tulevat ja menevät asialliset keskustelut sarjan englanninkielisestä ja tulevasta suomenkielisestä julkaisusta voi edelleen keskittää tähän ketjuun. Spoilerit, winet, flamet, lollit, trollit ja yhden sanan kommentit voi jatkossakin jättää vaikka tänne.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #59 : 21.12.2007 klo 18:15:54 »
Omistan naruto mangat 1-10 paitsi osa 2 puutuu : ( mut ihan kiva kun suomeksikin aletaan Narutoa vääntämään/kääntämään.
Kello- viiden- tee.