Pitkä toimitusaika on valitettavan tyypillistä SS Libriconille. Tuo puolitoista kuukautta toki on harvinaisen pitkä. Veikkaan, että TOSA:n tapauksessa on tapahtunut jotakin poikkeuksellista; pelkkä kiire ja se, että he myyvät isoja määriä koko ajan, ei selittäne tuota.
Oma kokemus Libriconin kanssa on, että tuotteen saamisessa kotiin menee yleensä kaksi viikkoa. Se on liian kauan. Olen muutaman kerran ostanut jonkin sarjakuvan vähän kalliimmalla muualta netistä kun olen tiennyt, että saan sen sieltä paljon nopeammin käsiini.
Minua vaivaa myös se, kun Libriconin laskussa aina kovistellaan, että maksathan summan kahden päivän sisällä. Eli ostajalta vaaditaan nopeaa toimintaa, mutta itse ei olla ollenkaan nopeita toimittamisessa. Toisaalta SS Libriconin kehuksi pitää sanoa, että heiltä saa sitä mitä tilaa.
Divarit ovat erilaisia. Eräs divari jopa postittaa tuotteet ennen kuin ostaja on maksanut ne, koska ”ehdin tänään postittaa paremmin kuin huomenna” tai koska ”luotan sinuun, koska nimesi on Kvaakista tuttu”. Eräs toinen divari ei vaadi maksuihin viitenumeroita, koska ”ei niitä kukaan jaksa kirjoittaa”.