Kirjoittaja Aihe: Divareista  (Luettu 433974 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Qazaam

• Vieras
Vs: Divareista
« Vastaus #480 : 19.12.2009 klo 09:32:24 »
Keräilijöiden suosimat divarit eivät kyllä tule katoamaan.
Niille kun ei mikään vedä vertoja.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #481 : 19.12.2009 klo 13:52:23 »
Monessa divarissa musiikki, elokuvat ja pelit ovat sarjakuvia moninverroin merkittävämpi osa. Liikkuu hyvin ja vetää satunnaisia kävijöitä liikkeeseen.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #482 : 19.12.2009 klo 19:30:09 »
Keräilijöiden suosimat divarit eivät kyllä tule katoamaan.
Niille kun ei mikään vedä vertoja.

Ei välttämättä mutta keräilijät myös ostavat sarjakuvia jne myös netistä.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Qazaam

• Vieras
« Vastaus #483 : 19.12.2009 klo 19:36:19 »
Ei välttämättä mutta keräilijät myös ostavat sarjakuvia jne myös netistä.

Tietenkin! On hyvä että sarjiksia saa myöskin netistä.

EetuT

• Jäsen
« Vastaus #484 : 22.12.2009 klo 20:17:19 »
Kiitos Redman1 kehuista työnantajaani kohtaan. Tämä osio sisältää hiukan asiavirheitä, jotka haluaisin oikaista:
Vaikka liikkeessä työskennellyt Eetu meinaakin aina minua motata pesäpallomailalla,

Juuri valmistuneen inventaarion mukaan SS Libriconin omistuksessa ei ole pesäpallomailaa, lisäksi en sellaista itsekkään omista. Ehkä ”meinannut motata” on saattanut tapahtua joskus jossain muussa firmassa, missä olen ollut paikalla.

Joka tapauksessa ”aina” on vahvasti liioiteltu ilmaisu, ehkä tähän sopisi paremmin ”erittäin usein”.

Mielestäni tuo ”meinannut motata” on myös paikkaansa pitämätön ilmaisu. Korkeintaan olen nostanut pesäpallomailan pöydälle nyppiäkseni siitä hiuksia yms. roskia, olet vain sattunut olemaan usein samaan aikaan paikalla.

Lisäksi ilmaisu ”työskennellyt” antaa kuvan, että en enää olisi Libriconin palkkalistoilla. Tiedätkö jotain mitä minä en tiedä? Olenko saanut kenkää?

Tälläistä muka hassuttelua tällä kertaa. Hyviä jouluja kaikille!
E.T

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #485 : 27.12.2009 klo 19:04:43 »
Mielestäni tuo ”meinannut motata” on myös paikkaansa pitämätön ilmaisu. Korkeintaan olen nostanut pesäpallomailan pöydälle nyppiäkseni siitä hiuksia yms. roskia, olet vain sattunut olemaan usein samaan aikaan paikalla.

Roskilla tarkoitat siis luunsiruja, kudosnestettä sekä verta?

OM

• Jäsen
« Vastaus #486 : 27.12.2009 klo 20:43:03 »

Heips EetuT,

Toi oli vitsi toi pesäpallo maila juttu. Lukijat HUOM!. Halusin vain kiusata hyvää myyjää nimittäin Eetua.  Ethän ottanut herneitä nenään Eetu?  Tosiaan korjaan virheeni. Kyseinen pesäpallomaila juttu :P ei ole tapahtunut SS Libriconin tiloissa, vaan Tampereen parhaimmassa sarjakuva liikkeessä Makedoniassa. Ja syy on ihan minun. Tosiaan EetuT on ammattitaitoinen loistava asiakaspalvelija ja olen ostanut sitä ja tätä Makedoniasta. Jos ette hyvät kvaakkilaiset ole vielä käyneet tutustumassa Makedonian "aarteisiin", kaupan omistaja Mr. Make varmasti auttaa rautaisella amattitaidollaan. Liikkeestä löytyy lähes mitä tahansa herkkua sarjakuvan alalta. Ja kunto on lähes aina plus++++++++AAAAA tasoa. Hinta taso on kilpailukykyinen ja tinkiä aina kannattaa.  Ja jos ei löydy, niin kyllä se löytyy Makedonian kautta jossain vaiheessa. Harmi vaan, ettei Eetu ja pesäpallomaila ole enään saman katon alla ??? :laugh:

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #487 : 27.12.2009 klo 21:38:08 »
Ai ka r ankka toi pesä pallo maila juttu.

OM

• Jäsen
« Vastaus #488 : 27.12.2009 klo 23:24:39 »
puro,

Nyt minun täytyy sanoa sinulle puro, että älä dramatisoi tota juttua enempää. Se oli pelkkä vitsi eli vitsit ovat huumoria toisin sanoen leikinlaskua. Ei pidä olla liian tosikko! Kiva joskus vitsailla, joten kaikki on valtakunnassa hyvin.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 klo 18:03:55 kirjoittanut redman1 »

EetuT

• Jäsen
« Vastaus #489 : 28.12.2009 klo 15:39:45 »
Halusin vain kiusata hyvää myyjää nimittäin Eetua.
Ei minua kannata kiusata, vedän herneen nenään ja mottaan pe-sä-pal-lo-mai-lal-la. Lallalaa, ihan huumori pohjalla minä kirjoittelin ja niin taisi tehdä purokin.

E.T

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #490 : 29.12.2009 klo 09:04:24 »
Iron-ia on taito laji. Ota sheriffi iisisti.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #491 : 29.12.2009 klo 15:55:47 »
SS Libricon? Nevö höörd. Eikun kuuklaamaan...

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #492 : 29.12.2009 klo 20:36:56 »
SS Libricon? Nevö höörd. Eikun kuuklaamaan...

Aika usein SS on myyjänä huudossa ja kunto on hyvä.

Nimim. Reilut 120 euroa vuoden 1984 Ryhmä-Xistä ammoin maksanut.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #493 : 08.02.2010 klo 19:42:38 »

Mechelininkadun yläpäästä viime vuonna hävinnyt iso divari (Kaleva jotain) onkin nyt näköjään ilmestynyt uudelleen Vaasankadulle Kallioon.
Omistaja sanoi, että edellisessä paikassa oli yhdeksän vuoden jälkeen kehdannut pyytää vuokran alennusta - ja saanut vastaukseksi häätöilmoituksen. Vanhanaikaista suomalaista asioiden hoitoa taloyhtiössä!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #494 : 08.02.2010 klo 19:52:31 »
Mechelininkadun yläpäästä viime vuonna hävinnyt iso divari (Kaleva jotain) onkin nyt näköjään ilmestynyt uudelleen Vaasankadulle Kallioon.

Mainittiin jo täällä. Löysin Löysin lännen tuolta.

Timo