lobo k-13...
keanu reeves constantinena...
lobo-aihe oli minulle aivan uusi, mutta kuulin constantine-projektista jo joskus syksyllä. ei pahemmin sytyttänyt silloinkaan. voisin lyödä vaikka kuukauden röökirahat vetoa siitä ettei keanu-constantine polta syöpäkääryleen syöpäkäärylettä, sillä käsittääkseni constantine käännetään britistä suoraan jenkiksi, eli taphtumat ja henkilöt sijoittuvat Uuteen Maahan eikä sentään Vanhaan Saarivaltakuntaan.
surullisen moni sarjakuvasta väännetty elokuva on loppujenlopuksi säälittävämpää kuin yleinen, taiteellinen masturbaatio; jos olette lukeneet alkuperäisen The Mask - Mayhem albumin, tiedätte mitä tarkoitan.
alkuperäinen tarina on huomattavasti raaempi ja HAUSKEMPI kuin Jim Carreyn, suht lattea vaikkakin viihdyttävä, komedia. ehkä leffaa ei tuomitse surkeimmaksi sovitukseksi ikinä koska sen näki ennen kuin oli saanut sarjakuvan käsiinsä. LOEG- sarjakuvaa en ole lukenut enkä ole nähnyt elokuvaakaan joten siitä en sano mitään. Hämähäkkimiehessä olin hieman pettynyt Vihreän Menninkäisen toteutukseen, mutta joitakin myönnytyksiä sitä on pakko tehdä tottakai. Hulkiin olin tyytyväinen, samoin X-Meniin. tietyllä varauksella odotan Ihmenelosia, Alien vs. Predatoria ym ym.
mutta perkele! kai se on pakko constantine ja lobo katsoa kun ne ilmestyy, vasta silloin se ratkeaa rupeanko pitämään tappolistaa vai masennunko niin pahasti että elintoimintoni lakkauttavat itse itsensä.