Kirjoittaja Aihe: X-Men the Animated series ja X-Men '97  (Luettu 21 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikael Mäkinen

  • maziwapp
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 1 528
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
X-Men the Animated series ja X-Men '97
« : tänään kello 12:53:35 »
Eikö täällä oikeasti ollut aihetta asialle, vai enkö vain osannut käyttää hakua oikein? Eikö kukaan ole puhunut X-Men '97 sarjasta? (Curtti korjatkoon, jos jossain onkin, kun kuitenkin muistaa kaiken!)

Joka tapauksessa, X-Men '97 siis oli jatkoa tälle 1992 alkaneelle X-Men the Animated seriesille, ja hyvät hyssykät kun se näyttää komealta!

Disney plussan muut animaatiot, eli Your Friendly Neighborhood Spider-Man ja What If ovat näyttäneet omaan silmään aivan liian kankeilta ja kämäisiltä 3d-möngerryksiltä, mutta tämä '97 vetää animaation volyymin ihan tappiin asti.

Juoni, animaatio, ääninäyttely, kaikki toimii ja on suunnattu selkeästi faneille, joten en voi kuin suositella. Ja toinen kausihan tästä alkaa ensi viikon keskiviikkona, jolloin ilmestyy muistaakseni kolme ensimmäistä jaksoa kerralla.

Pidempää analyysiä asiasta tarjoaa Sarjismiehet, eli Retromiehet Podcast, jossa juttelemme X-Men animaatioista ja figuista Vitikaisen ja Piirosen kanssa!

Katso jakso Youtubesta!

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 16 422
Vs: X-Men the Animated series ja X-Men '97
« Vastaus #1 : tänään kello 13:58:04 »
Eikö täällä oikeasti ollut aihetta asialle, vai enkö vain osannut käyttää hakua oikein? Eikö kukaan ole puhunut X-Men '97 sarjasta? (Curtti korjatkoon, jos jossain onkin, kun kuitenkin muistaa kaiken!)

Hyvä jos joskus muistaisin pitää pääni kiinni...

Näemmä tätä on vain sivuttu muissa ketjuissa jos ollenkaan. Se jos minä ja Mikael ei osata käyttää hakua ei yllätä ketään.

Podcast jaksossa kyllä puhutaan myös X-MEN Evolution sarjasta jota kvaakissa on käsitelty
X-Men Evolution