Kirjoittaja Aihe: Sarjisvisa Oodissa  (Luettu 51 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Reima Mäkinen

• Jäsen
Sarjisvisa Oodissa
« : 07.09.2025 klo 10:52:38 »
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Sarjisvisa Oodissa
« Vastaus #1 : 07.09.2025 klo 12:21:53 »
Tämmöinen tiistaina 9.9.2025

https://oodihelsinki.fi/event/helsinki:agmh4o2rxq/sarjisvisa/?lang=fi
Ihan mielenkiintoinen, mut omituinen aika. Viikonloppuna olisi parempi ja iltäpäivällä.
Sinänsä vois tuolla käydä ihmettelemässä...muutenkin tiistaina olen pyörällä ainakin Kallion suunnalla polkemassa. En ole nyt varma tästä.
En kyllä suostu tulemaan kilpailijaksi...mun ramppikuumeeni muuten räjähtää!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Jari Lehtinen

• Ylläpitäjä
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #2 : tänään kello 10:45:54 »
Lainaus
Saarikoski-matto

Nyt joku voisi selittää.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #3 : tänään kello 11:05:20 »
Varmaan joku tatami jonka päällä voi kokoontua ja istua. Saarikoskesta huolimatta viinan ja punaviinin juominen kielletty.

Timo

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #4 : tänään kello 13:03:55 »
Nyt joku voisi selittää.
Oodissa kävellään kirjallisuuden yli. Se on kaupunkilaisten olohuone ja olohuoneissa ei nykyään tunnetusti paljon kirjoja näy.  :D

Ei maar. Varmaan ihan kiva tilaisuus. Ite oon menossa ihan normaaliin baarivisailuun Triplaan just samaan aikaan, eli sikäli huono ajankohta.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson