Kannatan ideaa Visit Tampere. Minulla on aiheesta Kokemuksia.
1. Pitäisi päästä Lielahteen. Bussin pitäisi lähteä Teatterin edestä. Ai mutta bussi ei lähdekään Teatterin edestä, koska täällä rakennetaan toista vuotta ratikkaa. Uusi pysäkki on paikassa, jota ei löydä. Se löytyy lopulta jostakin Finlaysonin luota. Ja auto meni jo, hihihi.
2. Pitäisi päästä kavereita tapaamaan Vapriikkiin. Katson kartasta missä se on. Lähden kävelemään etukäteen valitsemaani reittiä kosken rantaa pitkin. Ai mutta en pääsekään. Tässä on puomit ja monttu ja rakennustyöt ja kaikki suljettu. Niin, sanotaan puhelimessa, en muistanutkaan kertoa hihihi. Räntäsateessa etsin vettyneestä kännykästä karttaa uudelle reitille samalla kun liukastelen jäisellä kadulla turvalleni ja poliisiauto seuraa minua perässäni 10 km/h ja ihmettelee mitä helvettiä tuo jätkä tekee.
3. Pitäisi päästä puistosta linja-autoasemalle. Ai mutta reitti onkin tukittu, koska linja-autoasemalle rakennetaan jotakin ostosparasiittia. Pitää kiertää. Kiertotie vie lähemmäksi TAYSin kommunistibrutalistista keskussairastamoa kuin linja-autoasemaa. Nyt kävi näin hihihi. Tein jossakin virheen. Luulen että virhe oli se, että lähdin Tampereelle.
4. Niin, tämä ei ollut reittiongelma, mutta kävin paikassa nimeltä Radiokirppis. Siellä ei myyty yhden yhtä radiota.