Hoh. Toi näytti siltä kuin lumihankeen olis pudotettu Teris-muoviukkeli.
Mulle riittää Christopher Reeven eka Teräsmies. Se on ainoa oikea ja paras. Turha tehdä koko ajan uusia ja ihan joutavia rymistelyjä.
Timo
Tästä olen eri mieltä.. En siitä onko Christopher Reeve hyvä. Se ensimmäinen elokuva on ( fysiikan vastainen loppukin huomioiden) hyvä ja nautin Super/Man a Christopher Reeve story dokumentista.
Härnäkkeen 2 minuuttia ei riitä varmaan kantaan onko parasta ikinä vai joutava rymistely. Itselle tässä on ei vain pronssiaikaa vaan myös Birthrightin ja All-Star Supermanin tuntua.
Siksi koska vaikka itse olen nähnyt isolta kankaalta kaikki eivät ja vaikkei sitä ehkä ansaita minusta tilaa olisi toisellekin hyvälle Superman Teräsmies elokuvalle.
Minusta kun Aku Ankka voitaisiin lopettaa koska Carl Barks on hengetön ja kovin hyviä eivät myöhemmin tehdyt ole ja uskonto on asia josta olisi pitänyt päästä eroon jo aikoja sitten, mutta tässä ollaan. En vaadi näitä asioita muilta mutta asiaa se ei muuta. Joku nuori voi innostua ja löytää jommasta kummasta sisältöä elämään. Jos se on saatavilla.
Pidin Man of Steel elokuvasta myös mutta Snyder ei omaa uskoa ihmisyyteen.
Toiveikas sarjakuvaelokuva joka on sitä,anteeksipyytelemätön SARJAKUVAelokuva on mitä ei ole vielä. En siis tarkoita 1960-luvun ns batman tv-sarjan henkisiä , sen ja umpipaskan modesty blaise -pistävä perhonen perseilyjä ei enää kaivata.
Yhäkin tämän kahden minuutin perusteella Jamea Gunn vaikuttaa tekevän sarjakuvalle uskollista elokuvaa. Vasta katsottuani tiedän miten hyvä on, mutta toistaiseksi näyttää siltä että ohittaa Man of Steel ja Superman v Batmanin tason. Superman returnsista ollut kahta kysymystäkään.