Miqz mainitsi Lapin Kansan, onko tietoa missä muualla ja mahdollisesti koska noita olisi julkaistu? Saattaa olla hankala noita löytää, mutta olisi ainakin jotain mistä lähteä liikkeelle mikäli päädyn yrittämään 
En muista, missä kaikissa lehdissä olen nähnyt sarjan. Parissa ainakin. Muistaakseni Lapin Kansaa en tiennyt aiemmin.
Filmattuja lehtiä voi lukea Kansallisarkistosta tai joidenkin yliopistojen kirjastoista. Kätevintä on, jos pääsee istumaan erityiselle arkistotietokoneelle, jossa on aineisto digimuodossa ja myös uusia lehtiä saatavilla. Silloin voi valita esim. vuoden 1990 Lapin Kansat ja syöttää tekstihakuun sanan ”Hämähäkkimies”. Löytyy nopeasti mitä tahansa. Arkiston ohjelma ei erota sanoja sarjakuvien käsin tekstauksesta, mutta tunnistaa kyllä koneella kirjoitetun sarjakuvan otsikon.
Yleisesti netissä oleva Kansallisarkiston
tämä sivu noudattaa 70 vuoden tietosuoja-aikaa, joten 1980- ja 90-luvun lehtiä ei siellä nyt pääse lukemaan.
Jos haluttua lehteä ei jostain syystä ole digitoitu, voi lukea lehtiä fyysisiltä mikrofilmikorteilta tai mikrofilmirullilta. Korttien ja rullien käyttöön pitää saada opastus. Itse olen oppinut käyttämään niitä humanististen aineiden opetuksessa ja sukututkimuksen kautta. Fyysiseen aineistoon ei tietenkään voi tehdä mitään digitaalisia sanahakuja. Etenkin rullien kiinnittäminen on aloittelijalle vaikeaa, ja niiden veivaaminen ylipäätään hidasta. Hyvänä puolena on se, että melko uusikin aineisto löytyy korteilta ja rullilta; vain ihan viime vuosien lehdet ovat joko sidottuina kirjoissa taikka bunkkereissa odottamassa sitomista.
Näitä laitteita (tietokone, kortit ja rullat) pitää yleensä varata etukäteen, ja joskus pitää perustella tutkimuksen syy. Luvan kanssa voi tulostaa tai tallentaa aineistoa.
Veikkaan, että nuo vuoden 1988 amerikkalaiset stripit on julkaistu Suomessa ihan 90-luvun alussa. Minulla on ihan paperisia lehdestä saksittuja strippejä.