Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa  (Luettu 23877 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kivik

• Paha Kissa
  • Jäsen
Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« : 11.03.2005 klo 12:05:10 »
Uusin Ryhmä-X (2/05)putosi postiluukusta. On aina jännää missä kunnossa posti on saanut sen perille. Nyt lehti oli siltä osin kuitenkin ok.
Mutta, mutta... jo viime numerossa ärsytti se, että numerosta 4/2003 asti noudatettu TÄYDELLISEN HYVÄ tapa julkaista sisällysluettelo kansineen ja alkuperäislehtitietoineen, jonka luulin jo vakiintuneen, oli ryssitty. Ajattelin kuitenkin, että erehtyminen on inhimillistä. Vaan ei. Sama juttu toistuu taas.
Spidermanissa on ollut ihan samaa mokailua.
Tämä on aivan jumalattoman ärsyttävää, koska tämä on niin vanha ilmiö kuin lehtien julkaiseminen Suomessa on. Ja tuskin mikään on ollut volyymiltaan suurempi lukijoiden kestovalitus kuin: KERTOKAA MEILLE LEHDET JA NUMEROT.
Koska palkataan oikolukija, jonka ensimmäinen tehtävä on tarkastaa tämä seikka.
Ei se riitä, että seuraavan numeron lukijapalstalla alentuvasti ja muun sillisalaatin seassa kerrotaan nämä tiedot. Ja aina vasta kun sitä pyydetään.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2005 klo 17:21:20 kirjoittanut Reima Mäkinen »
"Sata taiteilijaa aikoo kiertää kymmenen päivää ympäri maata puhumassa rauhan puolesta. Jos siinä junassa säilyy rauha ja kaikki sata tulevat elävinä takaisin,ei kenenkään pitäisi enää epäillä rauhan mahdollisuutta."
(Henrik Tikkanen:Henrikinkatu)

Renki

• Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
Re: Ärsyttävää
« Vastaus #1 : 11.03.2005 klo 13:19:46 »
Mitä, mitä !? Missäs meikäläisen R-X viipyy. Tänäänkö sen lehden ois pitänyt luukusta pudota? Vai onko niillä joku systeemi, että lähettävät lehtiä ryhmässä. No ei kai tämä vielä vakavaa ole. Kaippa se arvon lehti sitten maanantaina tippuu postiluukusta. Rupesin vaan miettimään, että mokasiko se Egmontti mun tilauksen, kun tuntui kaikki asian tiimoilta niin sekavalta.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #2 : 12.03.2005 klo 12:56:32 »
Uusimmassa Hämiksessä (3/05) oli tiedot paikallaan. Ihmetyttää kyllä itsekin kuinka se nyt on aina niin kovin vaikeaa muistaa laittaa ne alkuperäisnumerot lehteen. Verkkoviestit ärsytti minua HM 3/05:ssa. Eikös sinne muka kirjotella mitään järkevämpää kuin, että "Megassa plussaa Ylivertaiset, miinusta Ultimatesit.", Rami?

Esseesi tieteen ja taikauskon dialektiikasta Straczynskin Hämähäkkimiehessä on varmaankin hukkunut postissa.
Luultavasti näin on päässyt käymään. Pitääpä raapustaa teksti uusiksi.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2005 klo 14:48:17 kirjoittanut Rac »
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 12.03.2005 klo 14:00:02 »
Eikös sinne muka kirjotella mitään järkevämpää kuin, että "Megassa plussaa Ylivertaiset, miinusta Ultimatesit.", Rami?

Lukijakirjeiden tasoon on helppo vaikuttaa. Esseesi tieteen ja taikauskon dialektiikasta Straczynskin Hämähäkkimiehessä on varmaankin hukkunut postissa.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

ToniK

• Jäsen
« Vastaus #4 : 12.03.2005 klo 20:01:18 »
Vesa etsii tukiryhmää...

Tuskinpa erehdyit. Ei kuitenkaan pitäisi olla yllättävää nähdä minua täällä, sillä täällähän kaikki viileät tyypit hengaavat. Tai siis viileiden tyyppien sarjakuvia lukevat vastineet. Ja Kouvalaista lukuunottamatta minä olin täällä ennen teitä kaikkia!

no eli oletko sinä jossain tekemisissä spider-man lehden kanssa??

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 12.03.2005 klo 22:11:46 »
no eli oletko sinä jossain tekemisissä spider-man lehden kanssa??

Kyllä.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

ToniK

• Jäsen
« Vastaus #6 : 12.03.2005 klo 22:13:23 »

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #7 : 13.03.2005 klo 00:36:03 »
Miltä tuntuu, Rami, olla julkkis?

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #8 : 13.03.2005 klo 12:08:07 »
Miltä tuntuu, Rami, olla julkkis?

Ei se aina niin kivaa ole. Pahinta oli, kun Parisin kännykkä hakkeroitiin, ja hänelle jättämäni viesti laitettiin Internetiin.

ToniK

• Jäsen
« Vastaus #9 : 13.03.2005 klo 12:52:52 »
Ei se aina niin kivaa ole. Pahinta oli, kun Parisin kännykkä hakkeroitiin, ja hänelle jättämäni viesti laitettiin Internetiin.

ainii!sä oot se keltanokka,siis verkko viesteissä!ha ha ;D
meinasinkin pistää sulle postia ja sanoo jotai tollasta,mut nytten kun löysin tän paikan eihä mun enää tarvi kirjottaa verkkoviesteiihi! :P

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #10 : 13.03.2005 klo 14:17:20 »
Alkaa olla otsikkonsa mukainen "keskustelu" tämä. Oletkos Ton11 ajatellut kokeilla sellaista syntisen oloista systeemiä kuin "privaattiviesti" eli laimeammin "yksityisviesti"?
Nimittäin tätä menoa kohta täällä kysytään montako tonnia Rami jaksaa nostaa pankkitililtään kun Hämiksen käännöspalkkio jysähtää tilille...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #11 : 13.03.2005 klo 17:20:41 »
Mua alko kans ärsyttää niin että siivosin täällä hieman. Sori, jos nyt joku kokee tulleensa loukatuksi. Ajattelin kuitenkin kunnioittaa alkuperäisen aiheen aloittaneita, sillä nyt ketju on vain pikkaisen vesittynyt...
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Renki

• Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #12 : 13.03.2005 klo 17:49:53 »
Hei mua vaivaa  jo ihan oikeasti. Olenko minä ainut, jonka R-X ei ole vielä tippunut postiluukusta  ???

T: Mallatamaton kakara

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #13 : 13.03.2005 klo 17:51:49 »
Hei mua vaivaa  jo ihan oikeasti. Olenko minä ainut, jonka R-X ei ole vielä tippunut postiluukusta  ???

T: Mallatamaton kakara

postia ei kanneta viikonloppuisin. Malta maanantaihin. ;D

ToniK

• Jäsen
« Vastaus #14 : 13.03.2005 klo 19:20:58 »
okei,sori...oon uus täällä :)en enää häiritse tämän topicin rauhaa..