Kirjoittaja Aihe: Ranskalaisia sarjakuvia  (Luettu 299 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

• Jäsen
Ranskalaisia sarjakuvia
« : 26.05.2024 klo 21:23:34 »

Hei kvaakkaajat,
OM tässä.
Koska en osaa kieliä puhua tai kirjoittaa paitsi käännösohjelmien avulla, jotka valitettavasti usein kääntävät tosi huonosti. Niihin enään luota. Kerrankin käännösohjelma  käänsi lauseen jotenkin tähän tapaan:Onko sinulla mahdollisesti vanhoja Italian Texejä näin:
” Onko sinulla ”sika” vanhentuneita Italia sexejä”’
 Tähän loppui minun käännös ohjelmien käyttöni.
Jos olisin tuon lähettänyt tarkistamatta … onneksi en.

Siksi ajattelin kysyä täältä jos olisi joku ystävällinen kvaakkilainen antaisi toivoa saada muutaman sarjakuvan joita olen kaipaillut jo  tosi kauan.

Jos olet joskus menossa Ranskaan, olisitko valmis etsimään minulle Moebiuksen ranskankielistä taidekirjaa Starwatcher, Venice Celeste sekä Pilote revue sarjakuva lehtiä vuosilta 1967-1968.
Minulle kelpaa huonokuntoinenkin kansineen, kunhan sivut ovat hyvät eikä niissä ole töherryksiä tai muuta ikävää.

Minulla on pieni lista noista Pilote lehdistä jonka voin lähettää. Maksan hyvän välityspalkkion vaivannäöstä. Olen aina sanani mittainen. Olen täällä kvaakissa tehnyt yhteistyötä ennenkin  kun tilattiin kimpassa Italiasta Tex Willereitä. Sanoin mitkä numerot halusin ja eräs Tex fani tilasi samalla kun omansa kun on tilaillut Italiasta. Maksettiin puokkiin postimaksut.
Tänä ilmoitus ei toistaiseksi vanhene.

Tilaileekohan  täällä kukaan Italiasta Texejä tai Collana rodeo (Lännentie suomeksi). Puuttuisi pääsarjan Collana rodeo värillinen n. 100. En halua Storia del west sarjaa vaan alkuperäisen Collana rodeo n. 100 ” L’uono della fontiera.

T: OM